aryx Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Er det vanlig at folk har gamle harddisker (8-20 GB) som de vil bli kvitt? De kunne blitt brukt av folk som er trengende, sånn som meg, som bare har en treg 3.2 Hd til serveren min. Tror dere ikke at folk som hadde en sånn harddisk liggende hadde tjent litt penger på å maile sånne som meg? :wink: Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Selv om 8-20 gb som du kaller det er lite i dagens samfunn, så tror jeg nok mesteparten av folk rundtom bruker disse i hdd rammer og slikt, og i sine egne servere, og sekundær og tertiær maskiner,.. Så jeg tror ikke du skal ha høye forhåpninger om å få tak i en slikt disk billig... Dessuten koster det vel ikke mer enn 800-1000 kroner for en ny 10-20gb disk, så hvor vanskelig kan det være å få tak i da ? Lenke til kommentar
aryx Skrevet 22. september 2001 Forfatter Del Skrevet 22. september 2001 Ja, jeg tok å kjøpte meg en 40 GB idag, like greit å bruke noen ekstra lapper :smile: Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Aetig å lese gammle poster.... .exe Lenke til kommentar
Corn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Men er det like artig å bumpe dem til topps? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ja, det slo meg etter jeg hadde postet. Sry, litt teit. :oops: .exe Lenke til kommentar
alos Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Dessuten koster det vel ikke mer enn 800-1000 kroner for en ny 10-20gb disk, så hvor vanskelig kan det være å få tak i da ? haha, det var tider det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå