Variabel Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Yo! Jeg har en USB Hub med 7 porter av merket eMagic. Høres bra ut? Nope! Uansett, sist gang jeg prøvde å koble huben fikk jeg denne meldingen: - Jeg har prøvd å restarte hundre ganger. - Har prøvd å sette huben i forskjellige USB-porter på PCen. - Har prøvd å putte Huben i UTEN og MED andre USB ting koblet inn i huben. - Prøvd med og uten strømadapteren som fulgte med til huben. (trengte før ikke å bruke adaptern). Det rare er at tingene jeg kobler i Huben lyser, så det betyr jo at de i det minste får strøm... Uansett, takker MEGET for all hjelp! Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Låter som om huben har tatt kvelden. Eneste du ikke nevnte: har du prøvd den i en annen pc? har du prøvd å bytte kabelen mellom PC og HUB? Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Har ikke testet den på noen annen PC da den ikke er her atm. Har prøvd annen kabel ja... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå