Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En film jeg ikke kommer til å se igjen er "The last legion". Lasta ned filmen i god tro siden jeg liker slike filmer, da den var ferdig begynte jeg å se. Den var bra helt til en gammel gubbe ( som jeg senere fant ut var merlin) gjorde en stein om til fjær.

 

Ellers så var filmen en "super-helt" film, 2 stykk drepte 30-40 gothere, men det som tok kaka var når Merlin begynte å skyte ild-kuler rundt om kring, det som jeg trodde skulle være en "realistisk" ( merk gåse tegnene) film ble nesten en lotr kopi.

 

En annen film som kan nevnes er "Rovdyr" Skuespillerne er elendig, det er ikke noe historie og fra start til slutt rett og slett elendig. Filmen handler om 3-4 karer i en skog som dreper for morsomheten sin skyld?

Lenke til kommentar

Sier meg også enig med No country for old men. Skjønte ikke hva som foregikk og hva som var poenget med slutten. Virker som om forfatteren var litt fjern da han skrev den.

 

Epic movie var morsom til tider, men det meste var latterlig. Eneste pluss var Stifler's mom som heksa *rræur*

Lenke til kommentar
Sier meg også enig med No country for old men. Skjønte ikke hva som foregikk og hva som var poenget med slutten. Virker som om forfatteren var litt fjern da han skrev den.

 

Eventuelt var han ikke helt A4 i tankegangen sin. Fint med verk som bryter med "malen". Forferdelig kjipt når reguleringskåteriet tar helt overhånd. "Første akt bør inneholde slikt, tredje akt må ha dette" osv. Kreativitet er en fin bil. Kjekt når noen bryter med mønstrene i ny og ne :)

Lenke til kommentar

No country for old men, enig med den

Dette har vi sett før med clinern i dødsjakten.

 

Hvem var narkofolkene, ingen historie rundt dopet virket som det var

[ .............. (denne delen av en komplett film) ....]

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Av en eller annen underfundig grunn kjøpte jeg The Cave for en god, god, god stund siden. Den ble stående i hylla rett og slett fordi det aldri frista å se den. (Noe som egentlig burde være et lite omen bare der). Omsider satte jeg den på for å få det overstått. Nå står den tilbake i hylla og der blir den egentlig pent stående. Huttetu...

Lenke til kommentar

You, Me and Dupree og The Guardian er makkverk! Må si meg ganske fornøyd med at kroppen min har den funksjonen at den oppdager allerede tidlig første gang jeg ser en film at jeg ikke er interessert i å se den, hvis den er dårlig. Som med disse filmene, hvor kroppen min etter 15 minutter skjønte at det var mer fornuftig å sove enn å se på film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...