Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg så "Van Helsing" for ikke så veldig lenge siden. Jeg må nok medgi at det er lenge til den havner i spilleren igjen. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Rovdyr Jeg syns Villmark og Fritt Vilt var 2 greie filmer, men Rovdyr tror jeg må være noe av det dårligste jeg noensinne har sett. Jeg har lenge hatt Gymnaslærer Pedersen på min #1 dårligste norske film ever, men Rovdyr er ikke langt unna å stjele den plassen. Noen som forresten la merke til at Villmark, Fritt Vilt og Rovdyr starter på akkurat samme måte? 4 eller 5 personer i en bil, på vei til et sted. Oppfinnsomt. Filmen har forsåvidt en ekstrem platt person-introduseringen, og man føler verken for eller imot personene som er på skjermen. Det at det hele rushes igjennom på 1t og 16 minutt er heller ikke noe pluss. For dere som har tenkt å se denne, styr unna! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som forresten la merke til at Villmark, Fritt Vilt og Rovdyr starter på akkurat samme måte? 4 eller 5 personer i en bil, på vei til et sted. Oppfinnsomt. Filmen har forsåvidt en ekstrem platt person-introduseringen, og man føler verken for eller imot personene som er på skjermen. Det at det hele rushes igjennom på 1t og 16 minutt er heller ikke noe pluss. For dere som har tenkt å se denne, styr unna! Store deler av slike skrekkfilmer starter slik. Man vet hva man får når man begynner å se filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 The Phantom Of The Opera - Kjedeligere film skal du lete lenge etter. Return To House On Haunted Hill - Dårlig skrekkfilm! (OBS ! Ikke bland med House On Haunted Hill fra 1999) Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Sistnevnte film må være en av de dårligste jeg så i 2007. Styr unna! Den er verken skummel eller spennende. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Jeg så "Van Helsing" for ikke så veldig lenge siden. Jeg må nok medgi at det er lenge til den havner i spilleren igjen. Det eneste bra med den filmen var tullescener i ekstramaterialet. "Ladies and gentlemen! I give you... Van Halen!" Noen som forresten la merke til at Villmark, Fritt Vilt og Rovdyr starter på akkurat samme måte? 4 eller 5 personer i en bil, på vei til et sted. Oppfinnsomt. Filmen har forsåvidt en ekstrem platt person-introduseringen, og man føler verken for eller imot personene som er på skjermen. Det at det hele rushes igjennom på 1t og 16 minutt er heller ikke noe pluss. For dere som har tenkt å se denne, styr unna! Så en annen film som begynner på lignende måte for en stund siden. Noen folk kjører i en bil på vei til en hytte i skogen. (utroooolig originalt). Vi blir ikke kjent med noen av dem, og etter en stund begynner de å dø én etter én. På mange måter kunne dette vært like dårlig som Rovdyr, Villmark og Fritt Vilt (og de var tragiske), men hva om jeg nevner tittelen Evil Dead? Endret 18. mai 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som forresten la merke til at Villmark, Fritt Vilt og Rovdyr starter på akkurat samme måte? 4 eller 5 personer i en bil, på vei til et sted. Oppfinnsomt. Filmen har forsåvidt en ekstrem platt person-introduseringen, og man føler verken for eller imot personene som er på skjermen. Det at det hele rushes igjennom på 1t og 16 minutt er heller ikke noe pluss. For dere som har tenkt å se denne, styr unna! Store deler av slike skrekkfilmer starter slik. Man vet hva man får når man begynner å se filmen. Jo, men at ALLE nyere norske skrekkfilmer starter likt - OG at de har en tittel som minner fryktelig om hverandre (Fritt Vilt? Villmark? Rovdyr?)? Det kaller jeg mer enn bare tilfeldigheter. Morsomt at Rovdyr fikk så mye bra kritikk (utifra det jeg så på coveret), spesielt med tanke på at den suger (ikke min mening - dette er universelt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg så "Van Helsing" for ikke så veldig lenge siden. Jeg må nok medgi at det er lenge til den havner i spilleren igjen. Det eneste bra med den filmen var tullescener i ekstramaterialet. "Ladies and gentlemen! I give you... Van Halen!" Har ikke sett dette enda, men får gjøre det etter sommeren en plass. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg vet ikke om det er lettere å være kritisk til norske skuespillere, og ei har vel skrekk skuespillere vært de mest talentfulle dog Johhny Depp må vel sies å være et unntak). Norske skrekk-film skuespillere er rett og slett latterlige! Vet ikke om dette er med vilje for å prøve å få frem skrekk-komikken fra 80tallet, isåfall feiler de miserabelt! Det er bare latterlig dårlig.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kickin It Old Skool, er trist at jeg kastet bort en del av livet mitt for dette makkverket. Lenke til kommentar
Brainbaker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) She's the man. Denne filmen har jeg sverget på at jeg alrdi skal se igjen frivillig. Aldeles ikke min type film. kan gjerne se en film som er litt dum, men det får da være grenser!! Og vil si at humoren ikke er helt etter min smak Sikkert mange som liker den, og det skal de få lov til, men i mitt hus skal den i vertfall aldri vises igjen! Endret 20. mai 2008 av Brainbaker Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kill Buljo. Tror nesten jeg ikke tørr å se denne på nytt ettersom jeg kommer til å dø av latterkrampe! Herregud for en morsom film! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kill Buljo er er en film jeg alldri ser igjen, pga den var syk dårlig! Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kill Buljo. Tror nesten jeg ikke tørr å se denne på nytt ettersom jeg kommer til å dø av latterkrampe! Herregud for en morsom film! Jeg må bare si at jeg ikke likte Kill Buljo.. Den hadde dårlig humor, og den var laget veldig amatørisk.. Snakker utydelig gjør de og.. Den er kanskje en go film blant fjortisser. Sånn humor har de oppi der. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Den er kanskje en go film blant fjortisser. Sånn humor har de oppi der. Forklar=) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg setter elegant Kill Buljo i samme kategori som filmer med Mr Bean, South Park, Simpsons og så videre. Det er utrolig morsomt i korte perioder, som i en episode på litt over tyve minutter. Etter den tiden bruker de som regel å gå tom for vitser og kjører mye på tomgang. Jeg så for eksempel traileren til Kill Buljo flere ganger pluss den "Jompa Tormanns Selvforsvarskurs / Ninjaskole" på youTube flere ganger og elsket alt det tullet der, men det holder å få det i korte perioder. Filmen ble rett og slett for lang for sitt eget beste. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Den er kanskje en go film blant fjortisser. Sånn humor har de oppi der. Forklar=) Fjortisser synes det er gøy med replikkene til Jompa for eksempel... Og de liker at nordlendinger snakker slappt.. Jeg har jo, før jeg så filmen, hørt at fjortisser har sakt replikkene hans, og skanna om filmen leenge... "Jahh.. Men du så hværtfall ikke vifta".. Hva er gøy med sånne ting? Vel dt er kanskje litt komisk.. men alt for forutsigbart! Og heller ikke så gøy at jeg kan le av det... Nei.. De har nok ikke så god humor der oppe... Men det viktigste er jo at folk flest skal like filmen.. Og det tror jeg de har fått til, så det er bra. Det jeg likte best med filmen vara scenen med den spådama som sa"nei, jeg bare lager middag".. Fordi det var ikke så forutsigbart Endret 21. mai 2008 av Ccconker Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg tror jeg trakk på smilebåndet èn gang under hele Kill Buljo. Det var søppel fra ende til annen, og jeg tror det kun var mitt gode humør den dagen som holdt meg fra å gi den absolutte bunnkarakter. Sammen med Date Movie er Kill Buljo en film jeg ber på mine knær om at jeg aldri trenger å se igjen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det jeg likte best med filmen vara scenen med den spådama som sa"nei, jeg bare lager middag".. Fordi det var ikke så forutsigbart Interessant nok har jeg sett scener svært like den der i minst to andre filmer. Problemet med Kill Buljo var at vitsene var rip-off fra ende til annen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Amatørfilm? Klart. Har du sett budsjettet? Kill Buljo er jo dritmorsom, og jeg (liker iallfall å tro) har ikke fjortishumor. Scener som når han skal hoppe gjennom vinduet, starte snøscooteren og slår han andre i hodet, "din jævla dildo" osv er jo rett og slett geniale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå