JesharushanN Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kanskje nevnt tidligere, men orker ikke sjekke hele tråden:P "When a stranger calls" er noe av det kjedeligste jeg har sett. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 National Treasure 2. Makan til makkverk. 1ern var helt ok men nr.2 var bare flau og dårlig. Den må jeg si meg enig i. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 The Ring two. Ikke den aller dårligste skrkkfilmen jeg har sett, men jeg kommer aldri til å se den igjen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hostel, både 1 og 2- eren. Utrolig dårlige filmer etter mitt begrep, og noen ekstremt groteske/perverse scener jeg godt kan være foruten. Skal aldri se noen av de igjen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Filmer jeg har sett siste året - og som jeg neppe ser igjen: Transformers, I am Legend, Saw III og IV, Hostel og Hostel: Part II, Snakes on a Plane, Resident Evil, Resident Evil: Apocalypse, Resident Evil: Extinction, m. fl. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 * Saw 2 og oppover: Den første var en genial film der jeg visste hvem morderen var hele veien og likevel tok feil gang på gang på gang. Hvordan overgår man det i oppfølgeren? Du gjør det ikke. Du driter i alt som gjorde første film bra og pøser på med blod og gørr. Tydeligvis. * Filmer med Will Smith: Jada, jada, "mannen er jo genial." Pisspreik. Mannen er en overvurdert idiot som ikke har laget noe jeg har likt siden Fresh Prince In Bel-Air og Independence Day. Punktum. "I Am Legend"? "Heller "I Am A Remake Of A Remake And Hope You Don't Notice". For øvrig var James West (fra Wild Wild West) hvit, så Will Smith? Ikke faen. Deler ditt syn 100% på disse to områdene her, selv om jeg mistenker at det er veldig få andre som gjør det. Will Smith er ikke en god skuespiller. Han er altfor overhypa etter min mening. Og når det gjelder Saw-filmene så er jeg meget skuffet. Alle som liker det grøssende og ekle liker nok de andre 3 filmene men jeg synes at de ikke kan måle seg i det hele tatt med den første, som forøvrig ikke var så veldig basert på blod og gørr, men på en spesiell stemning synes jeg. Enern er blant de beste filmene jeg har sett, og den beviser at man ikke trenger et gigantisk budsjett for å lage en super film. Og en annen film jeg ikke kommer til å se er 2001: A Space Odyssey. Greit nok, den bana veien mot dagens Sci-Fi, men det er bare 'kapittelet' om HAL som er noe bra i det hele tatt. Slutten tok hele kaka og fikk meg nesten til å dø av kjedsomhet. 10 minutter med farger og rare lyder? Nei takk. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vel, The Punisher og Valley of the Wolves: Iraq er de første jeg kommer på. Valley of the Wolves: Iraq er dessuten den største søppelhaugen av en film jeg noensinne har sett, orka ikke se mer en nesten halvveis. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Slutten på 2001<3Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den. Rett og slett magisk. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 * Saw 2 og oppover: Den første var en genial film der jeg visste hvem morderen var hele veien og likevel tok feil gang på gang på gang. Hvordan overgår man det i oppfølgeren? Du gjør det ikke. Du driter i alt som gjorde første film bra og pøser på med blod og gørr. Tydeligvis. * Filmer med Will Smith: Jada, jada, "mannen er jo genial." Pisspreik. Mannen er en overvurdert idiot som ikke har laget noe jeg har likt siden Fresh Prince In Bel-Air og Independence Day. Punktum. "I Am Legend"? "Heller "I Am A Remake Of A Remake And Hope You Don't Notice". For øvrig var James West (fra Wild Wild West) hvit, så Will Smith? Ikke faen. Deler ditt syn 100% på disse to områdene her, selv om jeg mistenker at det er veldig få andre som gjør det. Will Smith er ikke en god skuespiller. Han er altfor overhypa etter min mening. Og når det gjelder Saw-filmene så er jeg meget skuffet. Alle som liker det grøssende og ekle liker nok de andre 3 filmene men jeg synes at de ikke kan måle seg i det hele tatt med den første, som forøvrig ikke var så veldig basert på blod og gørr, men på en spesiell stemning synes jeg. Enern er blant de beste filmene jeg har sett, og den beviser at man ikke trenger et gigantisk budsjett for å lage en super film. Og en annen film jeg ikke kommer til å se er 2001: A Space Odyssey. Greit nok, den bana veien mot dagens Sci-Fi, men det er bare 'kapittelet' om HAL som er noe bra i det hele tatt. Slutten tok hele kaka og fikk meg nesten til å dø av kjedsomhet. 10 minutter med farger og rare lyder? Nei takk. Dere har ikke sett Pursuit of Happyness? Syns Will Smith spilte glimrende i den sammen med sønnen sin. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) * Saw 2 og oppover: Den første var en genial film der jeg visste hvem morderen var hele veien og likevel tok feil gang på gang på gang. Hvordan overgår man det i oppfølgeren? Du gjør det ikke. Du driter i alt som gjorde første film bra og pøser på med blod og gørr. Tydeligvis. * Filmer med Will Smith: Jada, jada, "mannen er jo genial." Pisspreik. Mannen er en overvurdert idiot som ikke har laget noe jeg har likt siden Fresh Prince In Bel-Air og Independence Day. Punktum. "I Am Legend"? "Heller "I Am A Remake Of A Remake And Hope You Don't Notice". For øvrig var James West (fra Wild Wild West) hvit, så Will Smith? Ikke faen. Deler ditt syn 100% på disse to områdene her, selv om jeg mistenker at det er veldig få andre som gjør det. Will Smith er ikke en god skuespiller. Han er altfor overhypa etter min mening. Og når det gjelder Saw-filmene så er jeg meget skuffet. Alle som liker det grøssende og ekle liker nok de andre 3 filmene men jeg synes at de ikke kan måle seg i det hele tatt med den første, som forøvrig ikke var så veldig basert på blod og gørr, men på en spesiell stemning synes jeg. Enern er blant de beste filmene jeg har sett, og den beviser at man ikke trenger et gigantisk budsjett for å lage en super film. Og en annen film jeg ikke kommer til å se er 2001: A Space Odyssey. Greit nok, den bana veien mot dagens Sci-Fi, men det er bare 'kapittelet' om HAL som er noe bra i det hele tatt. Slutten tok hele kaka og fikk meg nesten til å dø av kjedsomhet. 10 minutter med farger og rare lyder? Nei takk. Dere har ikke sett Pursuit of Happyness? Syns Will Smith spilte glimrende i den sammen med sønnen sin. Den har jeg nok ikke sett=) Kanskje jeg skal det^^, Edit: dobbelpost Endret 26. februar 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Riddick: Huff. Det er en så absolutt håpløs film med håpløse skuespillere med en håpløs handling og en håpløs. Ja, alt er bare elendighet. Eneste positive jeg har og si fra opplevelsen var at jeg ikke betalte for biletten . Dama ville se den pga Vin Diesel. xXx: Jupp. Enda en film med den über barske skallede mannen. Skal jeg trekke frem en vinner av de to xXx filmene må det være toern. Det vill si, enern fortjener en 1'er og toern fortjener en 2'er... Vin diesel beviser nok en gang at han stjeler penger fra naive drittunger og dumme småjenter som tiltrekkes av det jeg har hørt er en sexy stemme og noe til og med jeg ser, er en velltrent kropp. Men motbeviser at det er nok til og lage en bra film. Prosjektet kunne kanskje vært reddet om de kunne finne en bra skuespiller til og tre inn i rollen... Jeg må selvsagt også nevne den mest latterlige kommentaren, kanskje den mest latterlige, jeg har hørt: "I LIVE FOR THIS S***T". Jaaada, du er så tøff så :!: Doom: The Rock er en helt grei skuespiller og enda en av de som har fått prosjekter mest basert på hans utseende. Hans filmer er ikke filmer jeg vill betale for og se men de funker som "vomm-fyll" når ikke annet vises på tv. Denne var jeg da dum nok til og kjøpe på sånt "lei-og-behold-filmen" opplegg hos Showtime men betalte heldigvis ikke emr enn ca 30Kr... Filmen er jo da basert Doom serien (spillene). Lage film av spill er vell kanskje ikke det enkleste og etter min mening feilet de med glans... Jeg liker "tankeløse" skyte/action filmer men det kan bli for "tankeløst" også, noe denne er. Lista kunne selvsagt vært lenger men jeg er ikke i humør til og skrive noe mer rundt filmene egentlig. Også har du selvsagt de TOTALT meningsløse og FULLSTENDIG idiotiske og irriterende dårlige "ungdomsfilmene" og "Parodifilmene" som egentlig ikke trenger noen forklaring på hvorfor man ikke orker og se dem: Scary Movie serien (enern den minst dårlige av dem), Dude Where is My Pot, Harold & Kumar Go to White Castle, Date Movie, Shaun Of The Dead, Epic movie... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tror du trenger å forklare hva i all verden som er så dårlig med Shaun Of The Dead.... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tror du trenger å forklare hva i all verden som er så dårlig med Shaun Of The Dead.... Enig, Shaun of The Dead er den beste horrorkomedien jeg har sett faktisk. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tror du trenger å forklare hva i all verden som er så dårlig med Shaun Of The Dead.... Regna med det ja. Av de jeg kjenner som har sett den syns alle den er bra... Personlig syns jeg at skuespillerne gjør en ok jobb. Men handlinga og resten av opplegget blir dratt så langt at det går fra og være morsomt til og bli, som sagt, for dumt. Rett og slett. Jeg har dessverre ingen bedre forklaring på det... Du kan selvsagt si at satire filmer og slikt skal dra ting langt, men det finnes en grense der hvor du går fra og le så du griner til og sitte med følelsen av at "dette blir for dumt". Det er sistnevnte jeg satt igjen med i mesteparten av filmen. For det er ett par scener hvor jeg faktisk lo. Men for meg reddet ikke det opplevelsen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da må jeg nesten spørre: Hva synes du om Britisk humor generelt? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Etter min mening er britisk humor ganske todelt. På den ene siden har vi Monthy Python, Hotell i særklasse, The Office, Shaun of the dead og slikt. De er alle svært morsomme, men på en ganske spesiell måte som retter seg mot en svært begrenset målgruppe. Om man "skjønner" humoren er de morsomme, men det er mange som ikke synes det er morsomt i det hele tatt. Jeg liker Monthy Python og alt den gjengen har gjort opp gjennom årene (som Hotell i særklasse osv), men jeg liker ikke The Office og slik "moderne" humor. Jeg skjønner rett og slett ikke hva som skal være så morsomt. På den annen side har vi Mr Bean, Sorte Orm og annen "normal" humor. Dette er morsomt åå en ganske rett-frem måte, så alle forstår det med en gang. Denne formen for humor er svært universiell, så det kan egentlig ikke kalles britisk humor selv om det er laget av briter. Når det gjelde "Shaun of the dead" var jeg svært skeptisk da jeg automatisk tenkte "Shawn (Wayans) of the dead", men heldigvis var det en britisk film uten den idioten i nærheten. Filmen i seg selv er langt ifra dårlig, men jeg synes ikke den var noe særlig morsom. Jeg synes den er grei nok som en zombiefilm, men ikke som komedie. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da må jeg nesten spørre: Hva synes du om Britisk humor generelt? Den er som thecrow77 skriver, ganske spesiell og det er ikke så mye av det som jeg liker... Monthy Python og Hotell i Særklasse er jo morsomt syns jeg. Men de har mye som blir litt for dumt og jeg skjønner ikke alltid hva som er så morsomt med det. Mr Bean syns jeg var mer morsomt når jeg var yngre og jeg ler ikke så mye nå som jeg gjorde før. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Sikkert sagt før, men The Independence Day er en film jeg ikke kunne tenke meg å se igjen. Synes iværtfall den var ekstremt dårlig, har sikkert noe med at filmen er litt gammel... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Gamle filmer kan da være like så bra av og til bedre enn nye filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå