Bob_3 The Builder Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Herlig begrunnelse. Hva med å nevne litt hvorfor du aldri i hele ditt liv kunne tenke deg å se filmen igjen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har sett klipp fra "Troll 2" og kommer aldri til å se den, makan til dårlige skuespillere skal man lete lenge etter! :!: Minner meg litt om et amatørteater! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Herlig begrunnelse. Hva med å nevne litt hvorfor du aldri i hele ditt liv kunne tenke deg å se filmen igjen? Hvorfor skal han/ho det?Siden det ikke står noe om det så er det vel frivillig. Hellraiser. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis alle skal være så ignorante, ender dette opp som en telletråd. Dessuten er det svært lite givende for oss andre å høre at han aldri vil se en film igjen, uten å begrunne hvorfor. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvis alle skal være så ignorante, ender dette opp som en telletråd. Og telletråder stenges. Dessuten er det svært lite givende for oss andre å høre at han aldri vil se en film igjen, uten å begrunne hvorfor. Og hvor givende er det å bare skrive navnet på en film og stikke av? Begrunn. Always. Endret 29. januar 2008 av athorb Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror jeg hadde heller donert bort en lunge enn å se Creepshow 1/2 igjen. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Måtte ufrivillig se «Epic Movie» her forleden, makan til makkverk. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Superbad `2007` Den var som tittelen lyder, nemlig superbad. Dick, pussy, suck and fuck, var orda som ble brukt. Handler om 2 kids som prøver å få seg noe, og roter seg bort i masse tull. Happy ending seff... Styr unna med andre ord. Eneste jeg husker i farten. Går ikke rundt å husker filmer jeg rett og slett følte jeg kasta bort halvannen time på. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Og prisen for dagens mest useriøse innlegg er sikret. Det er jo en herlig, varm komedie, som tar en utbrukt historie, og gir den et særpreg. Mikset med herlige karakterer, vittige replikker og morsomme detaljer, ender dette opp som en av de aller, aller beste teen-komediene noensinne. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Uansett.. jeg likte den ikke Kan være enig i at den hadde noen gode replikker, men det ble med det! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) BILLY ELLIOT liksom. Da jeg så den syntes jeg den var bare dritt siden jeg ikke forstod budskapet, og NÅ ville jeg sikkert fått noe ut av den, men siden jeg husker hvor mye jeg kjedet meg, tror jeg ikke jeg ville giddet. Endret 31. januar 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Superbad var jo diggbar da Satt der bare og gliste nesten hele tiden jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg har sett Superbad 8 ganger. Er enda ikke lei, og det sier sitt. Jeg så When A Stranger Calls i stad. Helt elendig skuespill. Nesten alle der må jo ha hatt en IQ på 80-90 ca. Fantes jo ikke et snev av intelligens i alt i de gjorde. Smokin' Aces var forferdelig. En 1/10 i mine øyne. Den var så utrolig meningsløs, og utrolig dårlig satt sammen. Kjedelig, tam action uten noen form for god humor. Endret 31. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har sett Superbad 6 ganger siden desember og det var like før jeg så den igjen i kveld. Jeg elsker slitesterke filmer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg skal aldri, aldri, aldri, aldri, ALDRI se House Of The Dead igjen. Maken til møkkdrittskit. Dårligste skuespillet, dårlig komplott, dårlig klipping, dårlig manus, dårlige sett, dårlig makeup, dårlig alt! Og, trenger jeg nevne at Uwe Boll satt med regien? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skal aldri se Plan 9 from Outer Space igjen... det er en grunn til at den er kåret som den dårligste filmen gjennom tidene. Var litt morsomt though, men den ble alt for langdryg. Lenke til kommentar
Saikooo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mongoland, er en film som jeg aldri skal se igjen.Den hadde overhode ingen underholdningsfaktor! Kunne ikkje sagt d bedre sjøl Lenke til kommentar
steininho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 The Ring og Feardotcom... Slike små-jenter-med-langt-svart-hår friker meg totalt. Har ingen behov for å se filmer som gir meg angst Sånn forøvrig så er Superbad kanonmorsom! Lenke til kommentar
Oly Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Escape From New York (1981) Det var mange år siden jeg så denne filmen, men det jeg kommer på var at jeg kjedet meg gjennom hele filmen. Likte Escape From LA derimot (var 13 år da). Friday the 13th (1980) Jeg hadde en del forventninger til denne filmen før jeg skulle se den, men spør du meg virket det som alt var filmet med et billig håndkamera og laget av noen tenåringer på fritiden. Jeg skal inrømme at siste del av filmen føltes creepy, som er en positiv ting, men ellers kjedet jeg meg i gjennom filmen. Derimot har jeg lest at filmen skal få en remake, og kanskje burde jeg gitt den en sjanse? We Were Soldiers (2002) Dette var ikke akkurat en minneverdig film. En tøff Mel Gibson som kicker ass til fienden. Dette er den typen film jeg har glemt helt ut hva handlingen var etter noen år. O Brother, Where Art Thou? (2000) På baksiden av denne filmen sto det "hvis du ikke synes denne filmen er morsom, er du syk" eller noe i den duren. Og gjett hva, jeg greide ikke å le i denne filmen. Da er jeg pr definisjon syk i følge denne filmen. Jeg liker de fleste komedier, men dette var ikke min type film. Batman Forever (1995) Ooooffff, trenger jeg å si mer? Kjente skuespillere og kjent superhelt er ikke nødvendigvis alt som kreves for å lage en bra film, noe denne filmen er et godt eksempel på. Jeg likte godt de to første Batman filmene, Batman & Robin var ikke akkurat bra, men grei nok. Denne filmen derimot var både enormt kjedelig og cheesy. Tilhører den type lunkne filmer som ble pumpet ut på begynnelsen av 90-tallet og 80-tallet, med store budsjetter og lite ideer. Futurama: Bender's Big Score (2007) Jeg er en stor fan av Futurama, og digger tv-serien. Men denne filmen skuffet meg enormt. Hvorfor? Kan begynne med de såkalte badguysene i denne filmen; de er ikke morsomme, tørre, har teite stemmer og prøver for harde livet å være morsomme. Ellers fikk filmen litt tendenser av "Happy Hour (TVN)" tempoet, dvs presse ut mest mulig vitser på kortest mulig tid. Slik blir jeg bare stresset av. Jeg håper derimot at neste Futurama film blir bedre, mye bedre. Jeg har sikkert sett enda flere filmer jeg ikke likte enn disse, husker i mine tidligere tenår, at jeg og kameratene mine lånte mange svake B filmer. En del husker jeg ikke navnet på, ikke handlingen heller, men det jeg husker derimot var det at de var dårlige. Endret 5. februar 2008 av Oly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå