Comma Chameleon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Må slenge meg på 300 bølgen. De har et drittbra plott i utgangspunktet, men de har rett og slett kasta bort en bra historie med å filmatisere den på dårlig vis. Det er ALT for mye fokus på vold, og han kongen gaper og skriker så jævlig - helt latterlig. Forøvrig er han så arrogant og stolt at det blir banalt, og det som skjer hjemme i sparta er ikke mer enn et dårlig forsøk på paralelle handlingsforløp. Til og med blodeffektene er dårlige. Terningkast 2, det eneste plusset er kampscenene, til tross for at det hele er en latterlig voldsom overdreven forherligelse av vold. Hovedpoenget med filmen er jo nettopp kampscenene, så du kan ikke si at de burde kutta det ut. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Men når også kampscenene ikke når helt opp blir det dårlig, litt det samme The Golden Compass sliter med. Men absolutt en film man kan teste ut hjemmekinoanlegget med. edit: Ja kampscenene redder filmen, men har sett bedre. Endret 22. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vil nå heller si at det er kampscenene som redder 300 fra å bli en fiasko, fordi handlinga er ikke særlig å skrive hjem om. Har riktignok null forhold til tegneserien, så skal ikke uttale meg angående adapsjon, men jeg digga 300. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sier ikke at de burde kutta de ut, men gjort de på annet vis. Kampscenene trekker opp fra 1, selv om de skulle ha vært mye bedre. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tror jeg kan pent si at 2 girls 1 cup vil jeg ikke se igjen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Er ikke det et filmklipp og ikke en film En annen film jeg ikke kunne tenkt å se igjen er "Honey" Jeg har sett en del dansefilmer men denne er den dårligste, det kan også nevnes at Jessica Alba spiller dårlig. Endret 19. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er ikke det et filmklipp og ikke en film En annen film jeg ikke kunne tenkt å se igjen er "Honey" Jeg har sett en del dansefilmer men denne er den dårligste, det kan også nevnes at Jessica Alba spiller dårlig. alle advarsler tas med takk! Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - Dårlig Må si eg ble provosert av den utalelsen. Hvorfor syns du den er dårlig? har sjølv sett den serriøst ca 30 ganger kan eg tenke meg XD Men en film eg hadde klart meg uten er seff 2girls1cup EDIT En annen film jeg ikke kunne tenkt å se igjen er "Honey" Jeg har sett en del dansefilmer men denne er den dårligste, det kan også nevnes at Jessica Alba spiller dårlig. Den filmen så eg bare på grunn av jessica Endret 19. januar 2008 av konfirmant Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Alien vs. Predator 2 vil jeg helst unngå å se igjen når det er så mange andre bra filmer der ute jeg heller kan se. Dårlig action og syltynn historie. Endret 20. januar 2008 av T.F.T Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Pearl Harbor! Forferdelig film. *Grøss* Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Date Movie ! Blir oppriktig sinna når jeg tenker på filmen og de som har lagd den. Makkverk fra start til slutt! Alle som var med på lage den er en byrde for arten vår. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Enig her, Date Movie er det mest patetiske som noen gang er festet på film. Da ser jeg heller 2girls1cup igjen. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Pearl Harbor! Forferdelig film. *Grøss* Vær så snill, ikke sleng ut sånn dritt i hytt og pine.. Hvorfor synes du den er så forferdelig? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Pearl Harbor! Forferdelig film. *Grøss* Vær så snill, ikke sleng ut sånn dritt i hytt og pine.. Hvorfor synes du den er så forferdelig? Ja jeg syntes den var bra hvertfall, lenge siden jeg så den nå men. Ble overraska over den lave ratinga på imdb Lenke til kommentar
krassi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg menner det at disse filmene er bånn i bøtta: Ikke naken. og Trigger. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Date Movie, xXx, Beans Ferie, The Grudge, Boogeyman de jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Må si meg grundig lei Matilda filmen. Ah, sett den altfor mange ganger, og er møkk lei hele greia. Noen som kan si seg enige? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sikkert nevnt før. Epic Movie(!) og Date Movie(!). Verste humoren noen gang, og skuespillet var labert. Forferdelige filmer. Får frysninger når jeg tenker på de. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hvorfor synes du den er så forferdelig? Strabasiøst og klisjefylt kjærlighetsforhold, pinlig skuespill, urovekkende plot, iform av forutsigbarhet og "vi er best" mentalitet. Skal jeg fortsette? Endret 21. januar 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 The Grudge, syns den rett og slett ikke var noe særlig til film. Skikkelig kjedelig i grunn, gadd ikke se mer enn 10 minutter, mulig jeg er for herdet som filmseer til å synes en slik film er skummel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå