Eplefe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvordan kan man si at V for Vendetta er dårlig? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Huff. Fikk sett I, Robot på Viasat 4 igår. FY FAEN! CP-film... Lenke til kommentar
Piano_jente92 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Den nyeste filmen om Alexander den store. Het "Alexander" eller noe.. og sånne skikkelig amerikanske katastrofe- filmer, der alltid amerikanerene er helter og greier å redde jorden fra en grusom skjebne.... uæææææ.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ikke denne? Det er i alle fall en film jeg aldri har planer om å bruke 3 timer på igjen. For noe vås. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Får slenge meg på Alexander selv. Det var 3 timer og 100 kr rett i dass. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Open Water. En film med svært lite handling. Åh, jeg hater den filmen! Kjøpte den fordi nesten alle sa den var drit bra men..nei.. Haha. Det er jo den komplette torturfilmen. Et ekte must i samlingen av drit :--D Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Harry Potter! Jeg kommer aldri til å se en Harry Potter film igjen frivillig. Lenke til kommentar
Imperfect Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Får slenge meg på Alexander selv. Det var 3 timer og 100 kr rett i dass. Enig der ja. Tok meg 2 kvelder før jeg hadde klart å lide meg gjennom de 2 timene og 55 minuttene det makkverket der tok av livet mitt. Nei hadde jeg visst at jeg hadde en så begredelig opplevelse i vente så skulle jeg heller brukt tiden på noe nyttig, som å spille sjakk med meg selv. En annen forferdelig film er for øvrig Vercingétorix, eller Druids som den heter noen steder. Vet ikke om jeg skal kalle filmen et urdårlig plagiat av Braveheart, eller bare generelt sett en forferdelig film. Redigert; skrivefeil her og der. Endret 25. november 2007 av Imperfect Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fat Pizza, dette er en av de få filmene jeg ikke har orka å sett hele Lenke til kommentar
someOen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kristin Lavransdatter. For en film. Tre timer som føles som sju. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kristin Lavransdatter er da ikke såå ille? Så den på skolen for et par måneder siden, og selv om jeg ikke ber læreren om å vise den igjen med det første, hadde jeg ikke revet ut øya hvis han hadde gjort det. Synes det var en helt grei film, egentlig. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Kristin Lavransdatter er da ikke såå ille? Så den på skolen for et par måneder siden, og selv om jeg ikke ber læreren om å vise den igjen med det første, hadde jeg ikke revet ut øya hvis han hadde gjort det. Synes det var en helt grei film, egentlig. Jeg tror de fleste ser Kristin Lavransdatter i skolesammenheng, og dermed blir ikke opplevelsen bra. Man skal jo selvsagt hate alt som har med skole å gjøre i dette landet Selv synes jeg filmen er ok, en helt grei filmatisering av historien som dessverre utelater et par nøkkelpunkter. Det er klart, det hjelper å ha litt interesse for vår gamle kultur og vikinghistorie for å like sånt som dette, men det er tross alt vår kulturarv. Kom på en annen film jeg absolutt ikke skal se igjen. The Condemned. En fantastisk dårlig etterligning av Battle Royale som har den verste slutten på en film ever! EDIT: Leif i filmnavn, prøver å bli vandt med dette Mac tastaturet Endret 24. november 2007 av IgniZtion Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det første som falt meg inn da jeg så topic var Den enfaldiga mördaren. Herregud, for en film. Jeg ble overrasket da jeg så den hadde fått 7.8/10 i rating på imdb, for det tror jeg er den minst fengende filmen jeg har sett. Kan vel kanskje ha litt med å gjøre at jeg måtte skrive norsk tentamen om denne filmen, men det er en av de dårligste jeg har sett. Så er Purpose en grisedårlig film. Dårlige skuespillere, dårlig manus, dårlig alt sammen. The Butterfly Effect 2 er også utrolig dårlig. Antagelig den dårligste oppfølgeren noensinne. Jeg sovnet under denne filmen, og det hender ikke ofte. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Får slenge meg på Alexander selv. Det var 3 timer og 100 kr rett i dass. Helt enig, en ekstremt lang og kjedelig film. En film jeg ikke kommer til å se igjen. Lenke til kommentar
Rebel90 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 værdens mest fæle film inreversible... advarer verden, ikke se den filmen... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Brannslukkapparaterscenen er jo kostelig! Endret 25. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Enig, den var imponerende utført. Selv digger jeg filmen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Alle Steven Segal filmene. Fyren har jo samme utrykk i tryne uansett hva faen han gjør. (Har kun sett ett par av filmene hans btw) Endret 30. november 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Huff. Fikk sett I, Robot på Viasat 4 igår. FY FAEN! CP-film... Hva menes med CP i filmsammenheng? On topic:Synes I,Robot var en artig film jeg. En film jeg aldri vil se igjen er The Grudge, noe så kjedelig. Gadd ikke se mer enn 10 minutter. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Huff. Fikk sett I, Robot på Viasat 4 igår. FY FAEN! CP-film... Hva menes med CP i filmsammenheng? Jeg tror det han mener er at det virket som om filmen hadde Cerebral Parese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå