Runar Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 The Departed. Jeg kan si meg delvis enig i dette, men det er kun fordi jeg så den kinesiske originalen, Internal Affairs. Jeg viste ikke at det var en kopi, og etterhvert som filmen utviklet seg, gikk det opp for meg at det faktisk var en kopi. Da var resten av filmen ødelagt, foruten slutten, som hadde sin egen lille vri. For min egen del kan jeg nevne The Cave som en film jeg aldri kommer til å se igjen. Det er kanskje ikke den verste filmen jeg har sett, men den skuffet dypt. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dis vil jeg aldri se igjen. Where så du den? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hot Fuzz skal ivertfall ikke jeg se igjen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 The Departed. Jeg kan si meg delvis enig i dette, men det er kun fordi jeg så den kinesiske originalen, Internal Affairs. Jeg viste ikke at det var en kopi, og etterhvert som filmen utviklet seg, gikk det opp for meg at det faktisk var en kopi. Da var resten av filmen ødelagt, foruten slutten, som hadde sin egen lille vri. Feil, The Departed er en kopi av Infernal Affairs. Tror du amerikanerene kunne kokt opp noe så glupt først ? hehe Infernal Affairs ble produsert 2002, mens Departed i 2007. Det var mere spenning i Departed syns jeg, men det er en annen sak! ultimatedeskjet: syns netsen litt synd på deg hvis du ikke liker den filmen, den er jo kongerå! Har sett den 8 ganger selv =) Elektra skal jeg hvertfall ALDRI se igjen, dette er en drittfilm av dimensjoner!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jeg kan si meg delvis enig i dette, men det er kun fordi jeg så den kinesiske originalen, Internal Affairs. Feil, The Departed er en kopi av Infernal Affairs. Tror du amerikanerene kunne kokt opp noe så glupt først ? hehe Infernal Affairs ble produsert 2002, mens Departed i 2007. Hmm. Endret 18. november 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ajaj, lønner seg å lese poster 2 ganger gitt. Sorry man Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Zoolander er også en film jeg ikke ser igjen. Tagline: 3% Body Fat. 1% Brain Activity, det sier sitt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg så på Willow (1988) i går. Ja, den var elendig. Hvorfor lar jeg mamma velge film? Det ender aldri bra når hun får boltre seg i filmhyllene på senteret. Men når et tentakkel monster (trolig laget av plastalina?) dukket opp på skjermen, da var det nok for min del. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Doom.... Noe av det værste møkka jeg har sett EVER! Harry Potter.... Liker bare ikke filmene, har bare sett hele nr 1, og litt av de andre, møkkafilmer! Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg så på Willow (1988) i går. Ja, den var elendig. Hvorfor lar jeg mamma velge film? Det ender aldri bra når hun får boltre seg i filmhyllene på senteret. Men når et tentakkel monster (trolig laget av plastalina?) dukket opp på skjermen, da var det nok for min del. Den er jo bra da Minner meg om ringenes herre Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Irreversible: En meget bra film forsåvidt, men jeg klarer ikke lide meg gjennom den voldtektsscena en gang til. Aldri før og aldri etter har jeg hatt så vondt av noen, som karakteren til Monica Belluci i den scena der. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hot Fuzz skal ivertfall ikke jeg se igjen. Ja, uff. Det var sløve saker. Lenke til kommentar
.com Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Eggs er en film jeg aldri vil se igjen. makan til makkverk av en norsk film skal en lete lenge etter Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Harry Potter filmene vil jeg helst slippe å se, Samme med filmen "jenter" som var kjedelig, uinteressant og irriterende = sløsing av tid. Highschool musical og lignende filmer. Er så lei disse erketypiske fjortissfilmene at jeg nesten spyr! Må jo få si at det er kjæresten som har dratt meg med på alle de jeg nå har nevnt Bare så dere ikke tror jeg er helt skada. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 High School Musical, blir kvalm av slikt møkk. Lagd for å absolutt tyne ut penger av jenter i alderen 9-15 år. Huff! Ellers må jo Deer Hunter nevnes (forventa en mer action/fartsfylt film, fikk det stikk motsatte) og som nevnt over Harry Potter filmene etter 2ern! Eragon, for noe søppel. Seriøst et av de verste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 High School Musical skal definitivt jeg se igjen. Skal helt seriøst kjøpe begge to, bare for å ha dem filmene er elendige og lagd for å tyne penger, selvsagt, men skikkelig fint jentekveldmateriale. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Open Water. En film med svært lite handling. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Open Water. En film med svært lite handling. Åh, jeg hater den filmen! Kjøpte den fordi nesten alle sa den var drit bra men..nei.. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 V for Vendetta...! crap Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 What did you say? Tipper det er pga mangel på vold eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå