Avløpsrens Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Grilled er en film jeg aldri skal se igjen. Den var kjedelig, og etter å ha sett den satt jeg igjen med en følelse; Kjedelig. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dracula 3000, den var ille den, faktisk så ille at man har lyst til å se filmen en gang til sammen med venner og øl kun for å kose seg over Colios dårlige skuespill. Så kanskje den ikke burde være i denne tråden her, men det driter jeg i, møkkafilm! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Battle RoyaleFor meg er det motsatt , ser den filmen støtt og stadig. Genialt konsept og en skremmende (positivt) film. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Så en Woody Allen-komedie for noen år siden. Lo ikke i det hele tatt i løpet av filmen. Ingen andre rundt meg heller. Total waste of time. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Slipp Jimmy Fri Hvorfor fikk denne (minst) 4 6'ere og 4 5'ere!? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Slipp Jimmy FriHvorfor fikk denne (minst) 4 6'ere og 4 5'ere!? fordi den var bra. du har vel kanskje ikke hatt noe dypere kjensel til Christopher Nielsens verker på forhånd? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nei. Jeg syns filmen var regelrett kjedelig... men plottet var ganske bra/ morsomt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Slipp Jimmy Fri var virkelig et friskt pust, med god animasjon, og kun bestående av anti-helter. Suverent med en narkoman elefant i hovedrollen! Angående Battle Royale, vil jeg si meg enig med IQ. Det er en meget god film, som kanskje bør få en runde til i dvd-spilleren snart. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Slipp Jimmy fri er jo en genial film, selv om jeg hadde ventet meg en "artigere" film alla Istid. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kingdom of Heaven. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) The Departed. FYYYYYYY FAEN! En 3 timer lang "mafia-film" Og alle skytescene skjer på slutten :/ Da dør alle ;(> Endret 17. november 2007 av cun Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Spoiler lagt i spoilertags og innlegg som siterte spoiler + kommentar til det er slettet. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jenter Makan til drittfilm Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jenter var kul nok den, det var jo en dokumentar. Jeg så The Texas Chainsaw Massacre ista, ikke noe for meg. Tragisk historie. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Double Dragon. Huff... Dette var triste saker... Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 En film som heter "So Close"("Chik yeung tin si" på original språk) Det verste er at jeg hadde kjøpt denne filmen og trodde den skulle være kul, men historien i filmen og alt det andre var bare utrolig kjipt. Skal aldri se den igjen! Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Silent Hill - Det har en god del med at jeg ikke har spilt spilla. Creep - Dårlig amatør film, men coveret lokket meg. Og en til en, husker bare tagline: play the game or die. Det var en dårlig etterligning av Saw filmene, så jeg ble direkte irritert. Og alle disse julefilmene, de er veldig koselige. Men, de har jo alle samme temaet: En gald famile, det oppstår et problem, noen i familen drar, de som har kranglet blir venner, familien komemr tilbake, og de ferier alle jul sammen. En ny julefilm som er et godt eksempel på dette er : Deck the Halls, den er morsom pga av Danny DeVito. Men ellers er den heelt tradisjonell. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Silent Hill - Det har en god del med at jeg ikke har spilt spilla. Kan da se Silent hill helt standalone fra spillet. Å filmen er helt ok. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dark Water (Japanske versjonen). Ikke nødvendigvis fordi den var dårlig, men fordi den var utrolig skummel... Liker ikke grøssere med sånne småjenter med misfarga hudfarge og kutt overalt i ansiktet eller lignende. Liker egentlig ikke grøssere i det hele tatt Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Battle RoyaleFor meg er det motsatt , ser den filmen støtt og stadig. Genialt konsept og en skremmende (positivt) film. Jeg må si meg enig. Battle Royal var en grotesk god film. Dis vil jeg aldri se igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå