Lefse Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da mener du ikke alle Alien-filmene vel? Kan være enig at de siste Alien-filmen ikke er på høyde med de første da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå har jeg ikke sett alle, men Aliens (den andre) fra 1986 er ikke en film jeg kommer til å se flere ganger. Det kan ha en del å gjøre med karakterer jeg bare får lyst til å slå hardt i magen. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Fight club, begge Starship troopers, alle skrekk filmer (stort sett), uten og ha sett dem en gang, meet the freebles og Reservoir Dogs er det jeg kommer på i farta. Ja jeg er nok litt sær Bare sånn for å forstå bedre? Fight Club og Reservoir Dogs er filmer du aldri vil se igjen? Fight Club blir jo bare bedre for hver gang man ser den Som sagt jeg er nok litt sær =) Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 high school musical... makan t bortkastet tid ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hmm Kanskje ikke favorit filmen, men Fight Club med Brad Pitt er Bra Litt gammel da, men Kungfu Hustle Var en ekstrem ræva film Overdrivelser Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ghost Rider Epic Movie Fantastic Four (begge filmene) The village Snakes on a plane high school musical (har ikke sett igjennom hele, men nekter å gjøre det) Den filmen om den lille satanungen som jeg ikke husket navne på Har ikke noen planer om å se disse filmene omigjen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ghost RiderEpic Movie Fantastic Four (begge filmene) The village Snakes on a plane high school musical (har ikke sett igjennom hele, men nekter å gjøre det) Den filmen om den lille satanungen som jeg ikke husket navne på Har ikke noen planer om å se disse filmene omigjen. The Omen? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ghost RiderEpic Movie Fantastic Four (begge filmene) The village Snakes on a plane high school musical (har ikke sett igjennom hele, men nekter å gjøre det) The Omen ( takk til Batnobbit for tittel på filmen) Har ikke noen planer om å se disse filmene omigjen. The Omen? Det var det ja Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hmm Kanskje ikke favorit filmen, men Fight Club med Brad Pitt er Bra Litt gammel da, men Kungfu Hustle Var en ekstrem ræva film Overdrivelser Det var jo hele meninga. Kalles parodier Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 THX 1138 skal jeg aldri se ever again. Det er en drittfilm av dimensjoner, ekstremt kjedelig film. Billy Madison var også tragiskt dårlig Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Pirates of the Caribbean, booooooooooriiiiiing Har bare sett to av de, klarte ikke å se ferdig noen av de før jeg blei lei Skikkelig waste of time, bruk heller de minuttene av livet deres til å gjøre noe fornuftig i stedet Endret 21. oktober 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Pirates of the Caribbean, booooooooooriiiiiing Har bare sett to av de, klarte ikke å se ferdig noen av de før jeg blei lei Skikkelig waste of time, bruk heller de minuttene av livet deres til å gjøre noe fornuftig i stedet Det finnes da bare to? Jeg skall alldrig se Girls Goes Wild. Jeg hater filmen, og han bak kameraet fordi han utnytter fulle jenter, endel er mindreårige. Noen som har et balltre? Lenke til kommentar
Imperfect Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) 3. The New World Uforståelig. Det er en svært vakker og suggerende film. Ikke det vanlige tut-og-kjør vi er vant til, men elegant poesi. Skjønner at det kan være vanskelig å like en så saktegående film, men ærlig talt. Å plassere en film som det sammen med Pledge This! er urettferdig. Personlige meninger blant annet er vel noe av det som skiller individer fra hverandre. Selv om du fant filmen kanskje både poetisk og gripende, så må jeg bare beklage over at jeg dessverre ikke deler din mening. Det visuelle tar over altfor mye av handlingsperspektivet. Dette var kanskje hvordan Terrence Malick visualiserte seg filmen, men jeg personlig likte ikke måten historien ble lagt frem på. Det ble rett og slett for lite engasjerende. Det visuelle blir også geleidet av noe som må være en av de kjøligste og mest følelsesløse kjærlighetshistoriene katodeboksen min har vist meg. Men det er meg. Har ingenting imot saktegående filmer, men når jeg ikke klarer å sympatisere med og/eller engasjere meg med hverken rollefigurer eller historie, så blir det hele en noe kjedelig affære. Uansett så er det hyggelig å høre din mening om filmen, jeg skal heller bryte "løftet" mitt og gi den en sjangse til. Kanskje er den mer fornøyelig denne gang Endret 21. oktober 2007 av Imperfect Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Epic Movie, er vel noe av det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Epic Movie, er vel noe av det verste jeg har sett. Den var ille ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Personlige meninger blant annet er vel noe av det som skiller individer fra hverandre. Jaja, men vi må vel få lov til å diskutere uten at denne unnskyldningen dukker opp? Uansett så er det hyggelig å høre din mening om filmen, jeg skal heller bryte "løftet" mitt og gi den en sjangse til. Kanskje er den mer fornøyelig denne gang Derfor er det rett og slett litt overraskende å lese resten av innlegget ditt, siden det på mange måter ignorerer åpningssetningen Jeg er forøvrig svært enig i Pledge This! Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 en film som heter 24 hours eller no. Handler om Le Mans(?), et billøp som varer i 24 timer. Kjedeligste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Epic Movie skal jeg aldri se igjen. Makan til bedriten film.. :\ Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Pirates of the Caribbean, booooooooooriiiiiing Har bare sett to av de, klarte ikke å se ferdig noen av de før jeg blei leiSkikkelig waste of time, bruk heller de minuttene av livet deres til å gjøre noe fornuftig i stedet Det finnes da bare to? Den tredje kom i sommer, bare til opplysning. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Epic Movie og Date Movie, ikke sjenert fliring engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå