Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Eternal sunshine of a spotless mind", orka ikke se mer enn 5 minutter av den filmen.

Var ikke spesielt på grunn av handling eller skuespill, men den var så utrolig dårlig filmet. Skulle tro kameramannen var sørpe full og veivet rundt med kameraet. Hvorfor kan de ikke bare bruke stativ eller holde kameraet noenlunde i ro så man ikke blir helt svimmel?

Lenke til kommentar

Five Fingers, Close Combat, 500 classic Premier League goals.

Den siste kunne jo vært grei, men dessverre så har de prakket inn så mange mål de klarer, og se en random gammel spiller sparke ballen i mål fra to meter etter et middels frispark har gitt til retur med en hylende kommentator i bakgrunnen er ikke så kjempe fantastisk.

Vet ikke om den passer helt inn i begrepet FILM, men den er i alle fall på dvd så jeg tar den med :)

Lenke til kommentar

Demontown! Jeg vet til dags dato ikke hva som skjedde, som fikk denne filmen til å gå så radikalt av sporet. Må være en slags tv-film som gikk rett til helvete for regissøren ble kristen eller fikk barn eller noe slikt, så manuset ble skrevet om til å bli litt hyggeligere...

Edit Piaf: Og Mortal Kombat 2 selvsagt. Kristanna Loken skal fader ta være temmelig naken før en så råten film blir noe bedre.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
300, Gladiator, A Clockwork Orange, samtlige kung fu-filmer noensinne, samtlige westerns noensinne, listen fortsetter. ^^

Herre... Finnes det noe du liker i det hele tatt? Se noen western filmer med Clint Eastwood :love:,

Hva har du egentlig mot westen og kung fu egentlig? Vil gjerne høre det.

Seven Mummies (7 Mummies) Kan hende jeg har nevnt den tidligere.

Var så dårlig jeg vil nesten anbefale dere å se den.

Lenke til kommentar

The Visitor, eller Groom Lake som den egentlig heter. Jeg har sett bedre kvalitet, skuespillertalent og manus på YouTube. Det er den verste jeg har sett. Så ut som at det eneste de hadde brukt bra med penger på var coveret til DVD-en.

Det ser ut som om det er filmet med et helt vanlig digitalkamera, uten noen effekter etterpå.

Bare ta ordet mitt for det, ikke se den.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om jeg har nevnt disse, men Madagascar, Dario Argentos Phantom of the Opera og Pet Semetary er filmer jeg kunne klart meg greit uten. Faktisk helt uten.

"Eternal sunshine of a spotless mind", orka ikke se mer enn 5 minutter av den filmen.

Var ikke spesielt på grunn av handling eller skuespill, men den var så utrolig dårlig filmet. Skulle tro kameramannen var sørpe full og veivet rundt med kameraet. Hvorfor kan de ikke bare bruke stativ eller holde kameraet noenlunde i ro så man ikke blir helt svimmel?

Har jo litt med stilen av filmen i seg selv da.Du ser jo ikke en pokerturnering på tv om kameraet veiver tilsvarende, men i "Eternal Sunshine of the Spotless mind" syns jeg det funker knall.

Lenke til kommentar
300, Gladiator, A Clockwork Orange, samtlige kung fu-filmer noensinne, samtlige westerns noensinne, listen fortsetter. ^^

Herre... Finnes det noe du liker i det hele tatt?

Akkurat det er fra diskusjonen om hvorvidt vold kan være vakkert, det er ikke snakk om hvor lite han liker disse knallfilmene ;)

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...