Thorvis Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Og poenget ditt er? Tror heller ikke jeg skal se Mean Girls igjen noen gang. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 kommer ikke på noen film jeg aldri vill se ijen (eller egentlig klarer jeg ikke å se noen film mer enn en gang men eller kansje the dudesons) men jeg vet et teater greier jeg ikke klarer å se igjen!!! på skolen såg vi noe som heter terje vigen eller noe!!!!!kjedelig!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bumper denne jeg Filmer JEG aldri skal se igjen fordi de sugde hestemøkk: Doomed, dårlig film basert på noen som er stranda på en øy og det er 4 lag med 2 i hver, i tillegg er det zombier på øya: Slutten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor alle dør Black Sheep, tåpelig skrekkfilm som handler om sauer som gikk amokk og angrep mennesker og gjorde dem til sauer som likte kjøtt, gadd aldri se slutten The Tomb... Den desidert dårligste filmen jeg har sett, hander om to stykker som er fanga inni et rom, og de finner etterhvert flere folk. Alle har en tilknytning til "skurken" som regelrett er henta ut av Saw-filmen. "Eight nails, who fails?" Skikkelig slagord... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Black Sheep, tåpelig skrekkfilm som handler om sauer som gikk amokk og angrep mennesker og gjorde dem til sauer som likte kjøtt, gadd aldri se slutten 9660060[/snapback] Whaaat? Jaja, hver sin smak Hvis jeg kunne èn film jeg aldri skulle se igjen, ville valget falle på Date Movie. Det er den mest bortkasta tiden i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Epic Movie det er en grunn til at den har 2.3 i snitt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Date Movie, Marksman(Den med wesley Snipes), The Grudge, xXx(Trippel x), Polititskolen 7 og Windtalkers. Disse ser jeg bare hvis jeg må, håper jeg aldri må. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kill Bill. Makan til oppskrytt dritt film skal man lete lenge etter. Gadd ikke engang og se vol. 2. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Synd, for vol.2 er dobbelt så bra. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Synd, for vol.2 er dobbelt så bra. 9664739[/snapback] Dobbelt så bra som helt forferdelig er ikke spesielt bra. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Bloodrayne, grusomt dårlig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hm, hver sin smak Riktignok evigheter siden jeg så 1ern, men mener å huske at den var rimelig fet. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Synd, for vol.2 er dobbelt så bra. 9664739[/snapback] Dobbelt så bra som helt forferdelig er ikke spesielt bra. 9664830[/snapback] Vel, hvis du virkelig hata filmen er det ingen grunn til du skal lide deg gjennom 2ern, tviler på at den da faller i smak Kristin Lavransdatter så jeg engang på barneskolen, og aldri ahr jeg før eller siden sett en kjedeligere film. Jeg sverget at jeg aldri skulle utsette meg for den igjen. Men så var den pensum på ungdomsskolen eller noe, uansett gjentok skjebnen seg. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kill Bill. Makan til oppskrytt dritt film skal man lete lenge etter. Gadd ikke engang og se vol. 2. 9664607[/snapback] Kill Bill er jo kongefilmer. Vakker vold! Trucks og Aquamarine (ikke spør!) skal jeg derimot aldri se igjen!! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Harry Potter filmene! Sovna på coluseum på den siste Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg skal aldri se Date movie og Epic movie igjenn. Da er til og med Miss Cast Away bedre, og det sier sitt. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Passion of the Christ og Cast away 2 filmer jeg hater og aldri mer vil se Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En film som jeg aldri kommer til å se igjen er pet sematary Muligens tidenes mest tragiske skrekkfilm, med en tåpelig handling. Anbefales IKKE Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kill Bill er jo kongefilmer. Vakker vold! Når ble vold vakkert? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Når ble vold vakkert? 300, Gladiator, A Clockwork Orange, samtlige kung fu-filmer noensinne, samtlige westerns noensinne, listen fortsetter. ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Når ble vold vakkert? lenge før Kill Bill. Jeg vil helst slippe å se Howl's Moving Castle en gang til. Endret 9. oktober 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå