Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Date Movie, Nacho Libre, Epic Movie og All babes want to kill me.

8304734[/snapback]

kan være enig i Nacho Libre og All Babes Want To Kill Me... Men Date Movie er jo GENIAL :thumbup:

Har ikke sett Epic Movie enda, men hører mange sier den er dårlig :p

men æ ved ikke æ... samme folka som skrev Date Movie da :D

Lenke til kommentar
Date Movie, Nacho Libre, Epic Movie og All babes want to kill me.

8304734[/snapback]

kan være enig i Nacho Libre og All Babes Want To Kill Me... Men Date Movie er jo GENIAL :thumbup:

Har ikke sett Epic Movie enda, men hører mange sier den er dårlig :p

men æ ved ikke æ... samme folka som skrev Date Movie da :D

8310717[/snapback]

Jeg liker i utgangspunktet slike filmer. Not Another Teen Movie og Scary Movie-filmene. Men må si at Date Movie var tragisk dårlig! :p Synes at Epic Movie var bedre enn Date Movie. :)

Lenke til kommentar

Er noen filmer jeg har sett som var helt ubrukelig. Noen husker jeg ikke navnet på siden jeg ikke ser vitsen i å huske navnene. Av filmer jeg har fått og som jeg har kastet, er f.eks en pakke med 50 filmer jeg fikk i gave. Var vel 4 filmer som gikk ann å se på som jeg hadde hørt om før, så litt på noen av de andre, men de var så dårlige at jeg fant ut at det var like greit å gi bort alle sammen til noen andre :innocent:

En film som har gått rett i dunken, er en som ble kalt for dude wheres my weed i norge, men hadde egentlig et annet navn fra produsenten.. Så litt, var drit dårlig og kjedelig men håpte på at den skulle ta seg opp mot slutten, men det gjorde den ikke.

Har også sett noen andre elendige filmer, men kan ikke huske navnet på dem. Det jeg husker av dem er at jeg sitter igjen og skjønner ikke en dritt av hva meningen med filmen var, og har ialfall ikke lyst til å pine meg igjennom 1-2t igjen for å prøve å forstå litt mer av hvor sinnsforvirret produsenten av filmen egentlig er :tease:

Lenke til kommentar

Dei fleste filmane vi har sett på skulen:

- Døden på Oslo S

- Sammen er vi Mektige (eller noke sånt)

- Thirteen

- Hipp Hipp Hora

- Welcome to the Jungle

- Der Clown

Kjem ikkje på fleire.

Endret av raspekaker
Lenke til kommentar
LEGALY BLONDE

BRING IT ON

EVIG SOLSKINN I ET PLETTFRITT SINN

Med caps lock

8315772[/snapback]

Enig med den siste i hvertfall, Jim Carrey passer rett og slett ikke i roller der han må være seriøs.

Leif kom på besøk, kasta han ut.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

For min del skal jeg aldri se It`s Alive. Maken til dårlige effekter og handling skal man lete veldig lenge etter. Fatter ikke den relativt gode karakteren denne har fått på imbd.

Dette er ikke horror, men komedie.

Forøvrig ser jeg bare de virklig gode filmene om igjen, og knapt nok det.

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar
LEGALY BLONDE

BRING IT ON

EVIG SOLSKINN I ET PLETTFRITT SINN

Med caps lock

8315772[/snapback]

Enig med den siste i hvertfall, Jum Carrey passer rett og slett ikke i roller der han må være seriøs.

8316036[/snapback]

Godt gjort å synes at han ikke passer, når det sannsynligvis er hans beste rolle. Han har blitt nominert til flere beste skuespiller-priser for den rollen. Det er forresten en fantastisk bra film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...