ostehøvel Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Starship Troopers 2 1ern er jo konge! Ble såååå skuffet over 2eren.. jeg så bare nakenscenen så slo jeg av Endret 28. mars 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Date Movie, Nacho Libre, Epic Movie og All babes want to kill me. Lenke til kommentar
Kriztin Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Godfather. Maken til langdryg og middelmådig produksjon skal man lete lenge etter! Da får jeg heller kose meg med historiske dramaer som "300" Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Godfather. Maken til langdryg og middelmådig produksjon skal man lete lenge etter! Da får jeg heller kose meg med historiske dramaer som "300" 8308409[/snapback] WTF!?! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 300 er da mer langdryg enn gudfaren. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Du tuller nå? Gudfaren er noe herk. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Både 300 og Gudfaren er jo ok. Jeg skal i allefall aldri mer se Epic Movie. Herregud for en patetisk film. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Date Movie, Nacho Libre, Epic Movie og All babes want to kill me. 8304734[/snapback] kan være enig i Nacho Libre og All Babes Want To Kill Me... Men Date Movie er jo GENIAL Har ikke sett Epic Movie enda, men hører mange sier den er dårlig men æ ved ikke æ... samme folka som skrev Date Movie da Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Vil aldri se Matrix igjen. 8304845[/snapback] HELT enig Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vil aldri se Matrix igjen. 8304845[/snapback] HELT enig 8310726[/snapback] Eneren er bra, de to andre suger grundig. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Date Movie, Nacho Libre, Epic Movie og All babes want to kill me. 8304734[/snapback] kan være enig i Nacho Libre og All Babes Want To Kill Me... Men Date Movie er jo GENIAL Har ikke sett Epic Movie enda, men hører mange sier den er dårlig men æ ved ikke æ... samme folka som skrev Date Movie da 8310717[/snapback] Jeg liker i utgangspunktet slike filmer. Not Another Teen Movie og Scary Movie-filmene. Men må si at Date Movie var tragisk dårlig! Synes at Epic Movie var bedre enn Date Movie. Lenke til kommentar
Zandmann Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er noen filmer jeg har sett som var helt ubrukelig. Noen husker jeg ikke navnet på siden jeg ikke ser vitsen i å huske navnene. Av filmer jeg har fått og som jeg har kastet, er f.eks en pakke med 50 filmer jeg fikk i gave. Var vel 4 filmer som gikk ann å se på som jeg hadde hørt om før, så litt på noen av de andre, men de var så dårlige at jeg fant ut at det var like greit å gi bort alle sammen til noen andre En film som har gått rett i dunken, er en som ble kalt for dude wheres my weed i norge, men hadde egentlig et annet navn fra produsenten.. Så litt, var drit dårlig og kjedelig men håpte på at den skulle ta seg opp mot slutten, men det gjorde den ikke. Har også sett noen andre elendige filmer, men kan ikke huske navnet på dem. Det jeg husker av dem er at jeg sitter igjen og skjønner ikke en dritt av hva meningen med filmen var, og har ialfall ikke lyst til å pine meg igjennom 1-2t igjen for å prøve å forstå litt mer av hvor sinnsforvirret produsenten av filmen egentlig er Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Dei fleste filmane vi har sett på skulen: - Døden på Oslo S - Sammen er vi Mektige (eller noke sånt) - Thirteen - Hipp Hipp Hora - Welcome to the Jungle - Der Clown Kjem ikkje på fleire. Endret 27. april 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Det har vært en del dårlege skulefilmer ja.. For å nemne en: Der wilde Huhner elns, den sugde vilt, eller sikkert morsom for småfolk frå Tyskland, men for ungdom frå Norge med begrensa tysk-kunnskap, ærlig talt. Edit:Die Wilden Hühner var det visst.. Endret 5. april 2007 av Doughman Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bonusmaterialet til samleboksen til Star Wars! Pokkerivold så kjedelig, varte i 13 timer eller noe sånt... Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 LEGALY BLONDE BRING IT ON EVIG SOLSKINN I ET PLETTFRITT SINN Med caps lock Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) LEGALY BLONDEBRING IT ON EVIG SOLSKINN I ET PLETTFRITT SINN Med caps lock 8315772[/snapback] Enig med den siste i hvertfall, Jim Carrey passer rett og slett ikke i roller der han må være seriøs. Leif kom på besøk, kasta han ut. Endret 5. april 2007 av T.J. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) For min del skal jeg aldri se It`s Alive. Maken til dårlige effekter og handling skal man lete veldig lenge etter. Fatter ikke den relativt gode karakteren denne har fått på imbd. Dette er ikke horror, men komedie. Forøvrig ser jeg bare de virklig gode filmene om igjen, og knapt nok det. Endret 5. april 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 LEGALY BLONDEBRING IT ON EVIG SOLSKINN I ET PLETTFRITT SINN Med caps lock 8315772[/snapback] Enig med den siste i hvertfall, Jum Carrey passer rett og slett ikke i roller der han må være seriøs. 8316036[/snapback] Godt gjort å synes at han ikke passer, når det sannsynligvis er hans beste rolle. Han har blitt nominert til flere beste skuespiller-priser for den rollen. Det er forresten en fantastisk bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå