Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
herregud. hva feiler det dere?? hjortejegeren, aliens , lotr.... noe av de beste filmene som er lagd er på lista...

8190016[/snapback]

Smak og behag. så en film her på fredagen, gikk på fredag/matt til lørdag, sjekka ikke navnet men den handla om en bil som drepte folk for å få eieren for seg selv.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere syns sånne filmer som faktisk har en fanbase er så dårlige. Da har dere ikke sett Uwe Boll sine filmer. Makan til makkverk skal du lete lenger etter. Og det verste er jo at han klarer å lure til seg mer eller mindre kjente hollywood skuespillere.

 

Tror de har tapt i et veddemål eller noe sånt siden de medvirker i de forferdelige dårlige filmene hans.

 

Og at han faktisk får lisens på å lage de filmene. (filmatiseringer av div. TV-spill)

 

Filmesteren UWE BOLL :nei:

Lenke til kommentar
herregud. hva feiler det dere?? hjortejegeren, aliens , lotr.... noe av de beste filmene som er lagd er på lista...

8190016[/snapback]

Smak og behag. så en film her på fredagen, gikk på fredag/matt til lørdag, sjekka ikke navnet men den handla om en bil som drepte folk for å få eieren for seg selv.

8190056[/snapback]

Det var vel ikke "Christine"?

 

http://imdb.com/title/tt0085333/

8207165[/snapback]

Jepp, var den.

Lenke til kommentar
Dude, wheres my car!

Den er den deisdert verset filmen jeg noen gang har sett!

Handlingen er dum.

SKuespillerne oppfører seg som 2-åringer.

Helt teit

Terningkast 1

8237736[/snapback]

Næhæ? Handlingen dum i "Dude Where's my car"? :ohmy::ohmy:

 

Tror ikke du tok filmen gutt.

Lenke til kommentar

Facing the giants

 

Huff og huff :no: Til og med søndagsskole er mere spennende enn denne filmen. Hadde ikke hørt noe om filmen før jeg så den, men allerede etter 10min begynte jeg å ane hvor dette tok veien... Rett til himmels...

Her var det gud, bønn og himmel i annenhver setning, på grensen til det latterlige, men i grunn bare patetisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...