Thewiz Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Terkel i knipe. Syns den verken var morsom eller bra jeg. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) herregud. hva feiler det dere?? hjortejegeren, aliens , lotr.... noe av de beste filmene som er lagd er på lista... Endret 19. mars 2007 av alleibruk Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 herregud. hva feiler det dere?? hjortejegeren, aliens , lotr.... noe av de beste filmene som er lagd er på lista... 8190016[/snapback] Smak og behag. så en film her på fredagen, gikk på fredag/matt til lørdag, sjekka ikke navnet men den handla om en bil som drepte folk for å få eieren for seg selv. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Prime (nære og kjære) så den med dama nettopp.. forventa komedie.. men, neeeida.. slapp og elendig film.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor den skal få en bonus for den "antiamerikanske slutten" Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hmmm...kingdom og heaven eller Sahara er de mest skuffende filmene jeg har sett! De er foreløbig de eneste filmene jeg ikke har klart og holde meg helt våken gjennom. skummelt... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Skjønner ikke at dere syns sånne filmer som faktisk har en fanbase er så dårlige. Da har dere ikke sett Uwe Boll sine filmer. Makan til makkverk skal du lete lenger etter. Og det verste er jo at han klarer å lure til seg mer eller mindre kjente hollywood skuespillere. Tror de har tapt i et veddemål eller noe sånt siden de medvirker i de forferdelige dårlige filmene hans. Og at han faktisk får lisens på å lage de filmene. (filmatiseringer av div. TV-spill) Filmesteren UWE BOLL Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 herregud. hva feiler det dere?? hjortejegeren, aliens , lotr.... noe av de beste filmene som er lagd er på lista... 8190016[/snapback] Smak og behag. så en film her på fredagen, gikk på fredag/matt til lørdag, sjekka ikke navnet men den handla om en bil som drepte folk for å få eieren for seg selv. 8190056[/snapback] Det var vel ikke "Christine"? http://imdb.com/title/tt0085333/ Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 herregud. hva feiler det dere?? hjortejegeren, aliens , lotr.... noe av de beste filmene som er lagd er på lista... 8190016[/snapback] Smak og behag. så en film her på fredagen, gikk på fredag/matt til lørdag, sjekka ikke navnet men den handla om en bil som drepte folk for å få eieren for seg selv. 8190056[/snapback] Det var vel ikke "Christine"? http://imdb.com/title/tt0085333/ 8207165[/snapback] Jepp, var den. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) bumfights er en "film" som jeg absolutt ikke vil se igjen, misshandling av uteliggere osv. maken til drittfilm. Endret 22. mars 2007 av larshaugli18 Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Beerfest vil jeg aldri se igjen. Dum film med tiss, bæsj og dumme stereotyper. Endret 25. mars 2007 av Thorvis Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Beerfest vil jeg aldri se igjen. Dum film med tiss, bæsj og dumme stereotyper. 8236581[/snapback] var litt morsom den, men ikke blandt de jeg kommer til å se så veldig ofte. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kill Bulljo --- elendig egentli.. litt morsom, men ser den ikje en gang tell førdiom.. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kill Bulljo --- elendig egentli.. litt morsom, men ser den ikje en gang tell førdiom.. 8237444[/snapback] HÆH?! den var jo RÅ til å være laget av amatører. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dude, wheres my car! Den er den deisdert verset filmen jeg noen gang har sett! Handlingen er dum. SKuespillerne oppfører seg som 2-åringer. Helt teit Terningkast 1 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det falt deg ikke litt inn at handlingen skulle være dum, at skuespillerne skulle oppføre seg som to-åringer og at det hele skulle være litt teit? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dude, wheres my car!Den er den deisdert verset filmen jeg noen gang har sett! Handlingen er dum. SKuespillerne oppfører seg som 2-åringer. Helt teit Terningkast 1 8237736[/snapback] Næhæ? Handlingen dum i "Dude Where's my car"? Tror ikke du tok filmen gutt. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Dude, wheres my car!Den er den deisdert verset filmen jeg noen gang har sett! Handlingen er dum. SKuespillerne oppfører seg som 2-åringer. Helt teit Terningkast 1 8237736[/snapback] Heh, nytter ikke å se denne filmen om man ikke er fjern.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kill Bulljo --- elendig egentli.. litt morsom, men ser den ikje en gang tell førdiom.. 8237444[/snapback] HÆH?! den var jo RÅ til å være laget av amatører. 8237714[/snapback] Hjernedød, vulgær og strabasiøs. Takk men aldri igjen! Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 NACHO LIBRE!! Her var jeg med noen kompiser og skulle leie en morsom film for kvelden, tittelen såg jo så ufattelig lokkende ut at vi leide den. største floppen jeg har opplevd, dritfilm! Jack Black er vanligvis underholdene men ffs Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Facing the giants Huff og huff Til og med søndagsskole er mere spennende enn denne filmen. Hadde ikke hørt noe om filmen før jeg så den, men allerede etter 10min begynte jeg å ane hvor dette tok veien... Rett til himmels... Her var det gud, bønn og himmel i annenhver setning, på grensen til det latterlige, men i grunn bare patetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå