loathsome Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Gandhi. Uten tvil det kjedeligste dølket jeg har .. erh, dølket meg i gjennom. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Den siste Planet of the Apes filmen. Den fra 2001 eller hva det blir. Herregud for noe drit! Har ikke sett makan til dårlig slutt på noen film, noen gang. 10 ville hester får ikke engang meg til å se den søpla der på nytt. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 The Devil wears pradaNapoleon Dynamite Bring it on Ghost Dog 2 Fast 2 Furious The Core Honey Fun with Dick and Jane Nacho Libre School of Rock The Girl next door 8115918[/snapback] The Girl Next Door er jo bare genial da! Er blant de filmene jeg har sett mest tror jeg. Er faktisk ikke mer enn et par dager siden jeg sist så den. Napoleon Dynamite var jo også helt rå. Men den er veldig spesiell i grunn, så man skal nok ha en ganske sær smak for å falle for den filmen. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kan ikke si at jeg selv har lyst til å se den igjen nei. Den, og Reisen til Julestjernen. De filmene der er bare brilliant på å få deg i et deprimert humør, så du kan ta selvmord i tide til jul. 8116060[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) "Dude, where is my car?" Forsåvidt Deerhunter også. Kommer vel på flere senere. 6295257[/snapback] Dude Where's my car? -.- Er så enig med deg der. Måtte se på den i bussen hjem fra en klassetur. Endret 11. mars 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Så She's The Man på TV1000 nå. Æsj så dårlig. Værste eg har sett på lenge. Men Vinnie Jones som fotballtrener var jæla bra og jentene var heller ikke så ille.. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Gutten med prompebuksene 8132444[/snapback] Er det en danske film? Endret 14. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Scary Video 5 eller Boy Eats Girl som den egentlig heter! Tragisk grøsser komedie, med grusom humor og historie som får hjernen til å skrumpe inn. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han main zombie duden overlevde, mens alle han har gjort til zombier (vennene fra skolen!) blir strødd rundt omkring som gjødsel av en killer traktor! Beste av allt så skal det bare et slangebitt til for å bli kurert fra zombiemanien. Tenk om alle de andre (som kanskje mangler en arm eller fot) ble bitt for så å bli kurert, kanskje uten en arm eller fot. DET hadde vært noe det, men neida! Filmen slutter ved at alle dauer bortsett fra zombie duden og dama som nå blir hans (som tydeligvis dreper zombier med traktoren sin daglig). Happy ending og ingen sørger over alle som daua. Noen som vet hvorfor filmen heter "Scary Video 5" i norge? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 jeg syns She's the man var morsom jeg... hehe Lenke til kommentar
Juden Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Se aldri king kong. den var lang og kjedelig! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg og noen kompiser skulle leie oss et par filmer, for noen helger siden. Blant de filmene leide vi A Dirty Shame, mest pga. at Johnny Knoxville spilte i den. Men makan til film, handlingen var bare helt fryktelig, alt sammen var ganske overdrevet syntes vi allefall. Kanskje det skal være sånn, men uansett falt ikke denne filmen noe i smak, men vi så den ferdig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Se aldri king kong.den var lang og kjedelig! 8155222[/snapback] Snakker vi originalen eller nyversjonen? Begge versjonene var uansett konge Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Se aldri king kong.den var lang og kjedelig! 8155222[/snapback] Snakker vi originalen eller nyversjonen? Begge versjonene var uansett konge 8156352[/snapback] Det finnes 3 versjoner Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 King arthur var en skuffelse.... Herregud for en teit film... Jeg hadde lyust å se skikkelig kamper med romerske soldater og sånt.. Og alt jeg fikk var den dritten der.. Møkkafilm... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 The Devil wears pradaNapoleon Dynamite Bring it on Ghost Dog 2 Fast 2 Furious The Core Honey Fun with Dick and Jane Nacho Libre School of Rock The Girl next door 8115918[/snapback] Ghost Dog? Forstår man seg ikke på essensen i filmen blir den håpløs... Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Evil Bong, makan til drittfilm skal du leite lenge etter Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Road Stop. Det er bortigmot et perfekt bevis på at mainstream skrekk filmer er drit. Det var rett og slett latterlig å se den filmen. Typisk historie/handling/virkemidler som er i alle slike filmer, men den var itilleg full av feil og overdrivelser. Road Stop, elendig film, anbefaler den ikke til noen Lenke til kommentar
jammi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 King Arthur sugde ganske kraftig! Hadde forventet masse action og greier, men neeei da! Terningkast: 2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 King Arthur sugde ganske kraftig! Hadde forventet masse action og greier, men neeei da! Terningkast: 2 8189700[/snapback] Du hadde forventet masse action, men "neeei da"? King Arthur er jo ikke annet enn hensiktsløs action, jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå