KinG^KaoZ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Slither var jo meget underholdende da! Kommer bare på en eneste film jeg ALDRI vil se igjen, ikke om jeg så ble truet på livet. Wild roomies! http://www.imdb.com/title/tt0224025/ Lenke til kommentar
megosta Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg vil ALDRIG se "A night on the museum" igjen. En blanding av dårlig story, humor og utrolig forutsigbare amerikanske klisjeer! Dog den scenen der de små levende miniatyr dukkene åpnet ventilmen på bilen var morsom Endret 7. mars 2007 av megosta Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det eneste som kunne få meg til å se UltraViolet igjen frivillig, måtte være at Milla Jovovich utførte alle scenene sine uten klær. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg skal aldri se Dani Filth sin Cradle of Fear. Verste makkverket noen gang. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal aldri se "tre nøtter til askepott" igjen. Makan til kjedelig film skal man lete lenge etter. Syns også at "Zoolander" var dårlig. Skjønte ikke poenget og den var rett og slett kjedelig i et forsøk på å være morsom. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal aldri se "tre nøtter til askepott" igjen. Makan til kjedelig film skal man lete lenge etter. Syns også at "Zoolander" var dårlig. Skjønte ikke poenget og den var rett og slett kjedelig i et forsøk på å være morsom. 8114371[/snapback] HÆÆÆ? tre nøtter til akepott er jo jul! Rare menneske Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 The Devil wears prada Napoleon Dynamite Bring it on Ghost Dog 2 Fast 2 Furious The Core Honey Fun with Dick and Jane Nacho Libre School of Rock The Girl next door Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal aldri se "tre nøtter til askepott" igjen. Makan til kjedelig film skal man lete lenge etter. Syns også at "Zoolander" var dårlig. Skjønte ikke poenget og den var rett og slett kjedelig i et forsøk på å være morsom. 8114371[/snapback] HÆÆÆ? tre nøtter til akepott er jo jul! Rare menneske 8115585[/snapback] Vel.. delte meninger Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kan ikke si at jeg selv har lyst til å se den igjen nei. Den, og Reisen til Julestjernen. De filmene der er bare brilliant på å få deg i et deprimert humør, så du kan ta selvmord i tide til jul. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 ringenes herre 3 var ganske kjedelig Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) til Den Polse: personlig synes jeg at 2 fast and 2 furious og school of rock er litt over middels bra filmer og har ikke noe imot å se dem igjen.. film/filmer jeg ikke vil se igjen(hmmm): ticker + en del annet som jeg ikke kommer på i forbifarten( en del filmer sm jeg har sittet å sett på tv, fordi jeg ikke har hatt noe annet å gjøre; kan ikke navnene selvsagt.) Endret 9. mars 2007 av kallekul Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Slither, tenkte denne filmen kom til å bli en skummel og nokså mørk film, men den var bare idiotisk. Det var vel mer eller mindre en komedie. 8094742[/snapback] Den er en komedie. 8096250[/snapback] Privates on parade, min andre dvd ever, sett den en gang og aldri mer. Alexander. Dreamscape The Philadelphia experiment Dreamcatcher From Dusk Till Dawn(snakk om drittfilm!) og mange fler Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg vil heller se Alexander hver dag i en hel måned, enn å se Aldri mer 13! en gang til. Makan til makkverk av film skal man jammen lete lenge etter. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Saw 3. Sikkert mange som liker den, og sikkert god film, men den var alt for ekkel for min smak. Kall meg gjerne pyse Éneren og toeren var ikke så ille og var artige, syns jeg, men treeren var ekkel. Goscinny Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Privates on parade, min andre dvd ever, sett den en gang og aldri mer. Har den jeg og, virka som en bra film, med skuespillere som John Cleese. Men den var dritdårlig, skikkelig kjedelig igjennom hele filmen. Tror ikke jeg flirte en gang. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Dorm Daze. Den skal jeg aldri i livet se igjen. Endret 10. mars 2007 av Krokanrull Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det skal litt til å tvinge meg til å se Dogville igjen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Må bare si at Alexander var driitkjedelig! forventa mer slossing og mindre fakta. Kommer til å gå en stund til neste gang! 8033759[/snapback] Den var faktisk ufattlig kjedlig.. synst å huske at jeg ikke orket å se hele filmen engang 8034578[/snapback] Jeg så den på kino. Endte med at jeg sovnet hver gang faktasnakket begynte og voknet idet de skulle begynne å krige. Egentlig ganske greit. Slapp da å høre på alt det kejdelige blaberet og fikk se de kule spektakulære kampscenene. Skal helst ikke sees igjen, men den var jo ikke direkte dårlig. Bare litt langstrekt. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Må bare si at Alexander var driitkjedelig! forventa mer slossing og mindre fakta. Kommer til å gå en stund til neste gang! 8033759[/snapback] Den var faktisk ufattlig kjedlig.. synst å huske at jeg ikke orket å se hele filmen engang 8034578[/snapback] Jeg så den på kino. Endte med at jeg sovnet hver gang faktasnakket begynte og voknet idet de skulle begynne å krige. Egentlig ganske greit. Slapp da å høre på alt det kejdelige blaberet og fikk se de kule spektakulære kampscenene. Skal helst ikke sees igjen, men den var jo ikke direkte dårlig. Bare litt langstrekt. 8125398[/snapback] Har den på dvd, aldrig sett den men etter det jeg har hørt fra kamerater og her på forumet tror jeg den blir liggende der inntil jeg trenger sovemedisin Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Må bare si at Alexander var driitkjedelig! forventa mer slossing og mindre fakta. Kommer til å gå en stund til neste gang! 8033759[/snapback] Den var faktisk ufattlig kjedlig.. synst å huske at jeg ikke orket å se hele filmen engang 8034578[/snapback] Jeg så den på kino. Endte med at jeg sovnet hver gang faktasnakket begynte og voknet idet de skulle begynne å krige. Egentlig ganske greit. Slapp da å høre på alt det kejdelige blaberet og fikk se de kule spektakulære kampscenene. Skal helst ikke sees igjen, men den var jo ikke direkte dårlig. Bare litt langstrekt. 8125398[/snapback] Har den på dvd, aldrig sett den men etter det jeg har hørt fra kamerater og her på forumet tror jeg den blir liggende der inntil jeg trenger sovemedisin 8125765[/snapback] Det er bare å la den ligge. Angrer på at jeg så den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå