Dozer Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 http://www.imdb.com/title/tt0097138/ <- Cyborg. Denne så jeg dubbet til nederlandsk, og spesialeffektene var nok til å trekke den ned ... LANGT ned.. http://www.imdb.com/title/tt0089695/ <- No retreat, no surrender. Man kommer ikke unna den, slåsscenene er legendarisk. Samt at Jean Claude er russer ... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Naboer. En av de verste filmene jeg har sett ever, så si null sammenheng mellom alt som skjer i den filmen der. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg likte heller ikke Naboer, og har definitivt ikke lyst til å se den på nytt. Når selv ikke damen i filmen er noe særlig å se på, mister íallfall jeg mye av lysten på å se den. Den var ekkel til tider, og rett og slett rar. Det skal også være sagt at jeg liker litt skumle og psykologiske filmer, men denne likte jeg, i likhet med Klekkus, ikke. Goscinny Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 O brothers where are thou Dårligere film skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 O brothers where are thou Dårligere film skal du lete lenge etter! 8056274[/snapback] HVA!? Det er jo en konge film! Blant mine favoritter! Du burde skamme deg... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) O brothers where are thou Dårligere film skal du lete lenge etter! 8056274[/snapback] Dette er jo rett og slett en genial film! Hva likte du ikke med den*? Endret 3. mars 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Naboer.. ble så frustrert at jeg ville knuse filmen.. Og Brother where art thou eide ja Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Erhm.. så nettop Feed.. tviler på at jeg kommer til å se den flere ganger.. Noen som deler samme mening som meg? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kom på en film.. Skulle ligne på american pie filmene husker jeg. Bare at den va tysk eller noe og dubba til Engelsk. Handlet om at guttens penis hadde eget liv.. så den styrte gutten til å ta jenter på rumpa å sånt.. HELT elendig! ah... brenn Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg vil aldri se "Rosemary's baby" igjen. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Se aldri boat trip. Den var en dårlig men tidig film, men anbefaler ikke! Roger Moore er med og ødelegger rykte sitt! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Crash kan ikke skrive hvorfor, for jeg er redd for at dataen tar kvelden da... Lenke til kommentar
torslo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 friday after the next..... elendig dårlig film, med kjassen "sammenheng" om det kan kalles det? Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Poseidon skal jeg aldri se igjen, tvilsomt at jeg kommer til å se deep blue sea en gang til Så har man jo Tolken ( The Interpreter ), The badge. m.m Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Poseidon skal jeg aldri se igjen, 8094024[/snapback] Se originalen i stedet du Den er mye bedre Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 the others, en veldig kjedelig film Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Poseidon skal jeg aldri se igjen, 8094024[/snapback] Se originalen i stedet du Den er mye bedre 8094087[/snapback] Har tenkt på det lenge, burde kanskje sett den for jeg så re-maken? Lenke til kommentar
Baard-Morten Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Lilja4ever, måtte se den på skolen en gang, kjedeligste filmen jeg har sett noensinne, og ekstremt forutsigbar. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Slither, tenkte denne filmen kom til å bli en skummel og nokså mørk film, men den var bare idiotisk. Det var vel mer eller mindre en komedie. Run Lola run, fy faen jeg hater å se den samme scenen i filmen 7-8 ganger! FY FAEN! Endret 6. mars 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Slither, tenkte denne filmen kom til å bli en skummel og nokså mørk film, men den var bare idiotisk. Det var vel mer eller mindre en komedie. 8094742[/snapback] Den er en komedie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå