Gjest medlem-105082 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hehe, hadde tenkt å se den ferdig ja... blir bare litt graving i gamle vhs esker. 7914029[/snapback] Har du alle filmene? FSiden du sier du må leite i gamle vhs esker? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har i alle fall en to stk. til jeg ikke har sett! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har i alle fall en to stk. til jeg ikke har sett! 7914053[/snapback] Vhs ja. Gode gamle tider Du får skrive om resten a filmene var gode eller dårlig Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det skal jeg gjøre, men jeg frykter at jeg vet svaret allerede Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 House of the Dead er det Dårligeste jeg har vært borti var absollut ingenting posetivt med den... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fritt Vilt. huff huff huff. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Mission Impossible 2. Kjedet meg utrolig gjennom hele filmen, og satt igjen med en følese av de-javou. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Enkelt xXx <<< så den egentlig aldri ferdig, men ikke faen om jeg noensinne skal se et sekund til på det mølet der. Begrunnelse: Tøv tøv og atter tøv, middelmådig skuespiller (Vin Diesel) som spiller best når han ikke sier et eneste ord i en film. Historie og dialoger som må være blant det mest patetiske som er laget. Er vel knapt noe positivt å si :S Endret 11. februar 2007 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Superman Returns. Fyfaen, det var bortkasta tid, og penger for den saks skyld. Jeg liker filmer/serier med folk som har overnaturlige krefter (X-Men, 4400, Smallville, osv), men Superman Returns var en skikkelig DRITTFILM. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Høh? Fritt Vilt? seriøst?? Selv synes jeg denne filmen var knallgod til å være en norsk skrekk-film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Høh? Fritt Vilt? seriøst?? Selv synes jeg denne filmen var knallgod til å være en norsk skrekk-film. 7921904[/snapback] "Til å være en norsk skrekkfilm". Skulle det høres ut som noe positivt? Det finnes et fåtall gode norske skrekkfilmer. Personlig synes jeg Villmark er en god kandidat, og en del mener også at De Dødes Tjern er creepy. Ellers er det vel lite. Fritt Villt syntes ikke jeg heller noe om. Den var jo bare middelmådig - på det høyeste. Historien var, når den i det hele tatt var eksisterende, bare totalt elendig. Skuespillet var også tåpelig. Seriøst, en fisefin trondheimer i en skrekkfilm? Da begynner man bare å le altså . Jeg har ikke noe mot trøndere - jeg er jo en selv - men noen trøndere passer dårlig inn i seriøs film. Samme som med han fyren som vant Idol sist. Jeg lo hver gang jeg så han sitte i et intervju. Høres jo bare helt dumt ut, måten de prater på! Dessuten var jo ikke filmen skummel engang! Bare totalt forutsigbar, og umenneskelig klisjèfylt. Nei huff, Fritt Villt flytter ikke norsk film noe fremover, akkurat. Men smaken er jo selvsagt som baken. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 takk, Hr.Jenssen, du tok orda rett ut av munnen min. den lille "overraskelsen" på slutten der? jeg måtte bare le. Villmark? DET var en fin film. De Dødes Tjern, også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg vil ikke se Spy Game igjen. Sånn ja. Endret 11. februar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Neineineineinei er vel ingen begrunnelse Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det skrev jeg pågrunn av fjorten tegn regelen. Men når jeg tenker meg om kunne jeg skrive "jeg vil ikke se Spy game igjen" Tja, det var vel en ide. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det skrev jeg pågrunn av fjorten tegn regelen. Men når jeg tenker meg om kunne jeg skrive "jeg vil ikke se Spy game igjen" Tja, det var vel en ide. 7922845[/snapback] Vi er ut etter en begrunnelse, frøken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 spy game er en god film, ikke noe klassiker men veldig god. drivende fortelling. spenende og med gode skuespillere som levere varene, hvis du rett og slett ikke liker historien er jo det fint for deg Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Starship troopers 2 Ligger på førsteplass over latterlig dårlig oppfølgere! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det skrev jeg pågrunn av fjorten tegn regelen. Men når jeg tenker meg om kunne jeg skrive "jeg vil ikke se Spy game igjen" Tja, det var vel en ide. 7922845[/snapback] Vi er ut etter en begrunnelse, frøken. 7922855[/snapback] Frøken, hørt slik Tja, jeg synes filmen var lite spennende. Kjedelig faktisk. Har ikke noe god begrunnelse, litke bare ikke filmen. Venter bare på protester nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er enig med deg, synes filmen var utrolig kjedelig og meningsløs, jeg ville bare se om det var samme grunn som deg. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå