Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Der Untergang elle hva den heit  :nei:  :thumbdown:

7867071[/snapback]

 

Wtf? Den er jo tidenes film! Med mindre du kan 0 om historie da.

7867072[/snapback]

 

Jeg kan mye om historie, og kommer likevel ikke til å se Der Untergang igjen. En god film, men forferdelig langdryg og, vel, meningsløs. Det skjer ingen ting, og vi får ikke vite noe mer om noen av personene enn før vi så filmen.

 

EDIT: Men Bruno gir en god rolletolkning av Hitler. Han minner ganske mye om han (ja, jeg var en nær bekjent av Hitler under Andre Verdenskrig, så jeg vet hvordan han var). Likevel, jeg tviler på at jeg kommer til å se filmen igjen.

 

EDIT2:

 

Ingen tjener på "enten så liker man den eller så forstår man den ikke/er dum"-innstillinger, spesielt når folk bruker det om filmer som LotR og Donnie Darko.

7873541[/snapback]

 

De eneste gangene jeg kan huske å høre at noen kommer med de "like/ikke-forstå"-argumentene, er du, når folk begynner å si at de ikke liker 2001. :wee:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Jeg vil aldri se Hellraiser igjen.

7818492[/snapback]

 

:nei: Ikke bra ikke bra.... Kan jeg spørre hva som var så elendig med (hva av filmene var det du så?) Hellraiser?

7881490[/snapback]

 

Så 1'ern. Skjønte jeg ville få noen komentarer for dette :p For det første så synes jeg den var utrolig kjedelig. Rare udyr. Tjukke monstre med solbriller?! plutselig komemr de i løse luften. Gjennom vegger kom de vist og.

 

Ja, jeg synes rett og slett den var teit.

 

Men det er min mening. Vet det er mange trofaste Hellraiser fan her, men alle kan ikke syens film(ene) er like gode ;)

Lenke til kommentar

Ghost lake er den definitivt dårligste filmen jeg har sett... var forbanna da jeg hadde sett den ferdig, og kjeftet på videosjappe-mannen for å ha satt et så fundamentalt talentløst makkverk i hyllene.

 

Etter å ha sett denne har jeg aldri vært mer negativ enn nøytral mot noen film whatsoever. Jeg tenker bare "den var iallefall flere ganger bedre enn ghost lake"

 

Skuespillerprestasjonene er så dårlige at det passerer det latterlige og blir irriterende igjen. (noen ganger kan dårlige prestasjoner være morsomme, men ikke her)

 

Anbefaler alle å holde seg unna, med mindre du lurer på hva definisjonen av en rævva film er, og har halvannen time av livet ditt å sløse bort.

 

Edit: skrivefeil og formulering

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar

HEEEELT enig.. jeg leide Ghost lake... trodde den skulle være en skremmer.. MEN jeg tok så grundig feil. Så de første 10 min, så skrudde vi av.. den var så dåålig! Ingen effekter, ser ut som den er filmet av en skikkelig nybegynner.. :thumbdown:

 

Jeg kommer heller ikke til å se Pianisten igjen.. Selv om den har en sykt bra historie (har vært i bl.a auscwitz (eller hvordan det skrives) og birkenau å sett alt fra krigen), så var den utrolig lang og jeg ble så utrolig deppa av å se den. Den skildrer alt helt fantastisk, rått å brutalt.. sikkert som det var akkurat da.. Men kommer ikke til å se den igjen uansett, fordi den gjorde et godt inntrykk på meg.

Fælt å se hvordan krigen var... :mad:

Lenke til kommentar
HEEEELT enig.. jeg leide Ghost lake... trodde den skulle være en skremmer.. MEN jeg tok så grundig feil. Så de første 10 min, så skrudde vi av.. den var så dåålig! Ingen effekter, ser ut som den er filmet av en skikkelig nybegynner..  :thumbdown:

 

Jeg kommer heller ikke til å se Pianisten igjen.. Selv om den har en sykt bra historie (har vært i bl.a auscwitz (eller hvordan det skrives) og birkenau å sett alt fra krigen), så var den utrolig lang og jeg ble så utrolig deppa av å se den. Den skildrer alt helt fantastisk, rått å brutalt.. sikkert som det var akkurat da.. Men kommer ikke til å se den igjen uansett, fordi den gjorde et godt inntrykk på meg.

Fælt å se hvordan krigen var... :mad:

7897595[/snapback]

 

pianisten er genial :D

 

men jeg synes the vilage var ganske dårlig. ødelagte litt mye med slutten og var ikke så skummel som jeg hadde håpet

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ja.. det var så lattelig at det var de folka som kledde seg ut.. å at de bodde inne i skogen.. veien rett på utsiden av gjerdet.. JEg skjønner ikke sånne filmer.. Elsker skrekkfilmer, og hadde tro på denne... men det er ikke noe moro når det ikke var noe skummelt egentlig, at det var bare en gjeng sære gamlinger som ville beholde det slik som i gamle dager

 

#Spoilere for filmen The Village lagt i skjul av moderator#

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

hæ? spoiler filmer?? Det jeg mente var at jeg skjønner ikke poenget med slike filmer.. Det som er morsomt med skrekkfilmer er at det ikke er sant, at det virkelig fantes røde "udyr" utenfor linja.. Det som gjør det spennende.. Det ukjente.. Jeg formulerte meg vel dålig

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
hæ? spoiler filmer?? Det jeg mente var at jeg skjønner ikke poenget med slike filmer.. Det som er morsomt med skrekkfilmer er at det ikke er sant, at det virkelig fantes røde "udyr" utenfor linja.. Det som gjør det spennende.. Det ukjente.. Jeg formulerte meg vel dålig

7900513[/snapback]

Du trengte ikke fortelle hele handlingen i filmen.

 

Men det er vel ingen regel mot dette. Bare vanlig folkeskikk :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Må alvorlig talt være Children of the corn filmene, aldri før opplevd å sovne i løpet av en "grøsser".

7913925[/snapback]

 

Har du sett alle iden du sier "filmene". Er det ikke 9 stykker eller noe?

Lenke til kommentar

Tenker på de tidligere filmene, mener det var en triologi eller noe slikt.

 

Edit: Var vist jeg som var på jordet, er 8 stk av dem.

 

De jeg har sett er:

Children of the Corn (1984)

Children of the Corn II: The Final Sacrifice (1993)

Children of the Corn III (1995)

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Tenker på de tidligere filmene, mener det var en triologi eller noe slikt.

7913980[/snapback]

 

Vel alle som er laget er etterfølgere. Ingen i serien er remaker eller har en annen historie.

 

Mens du er igang, se serien ferdig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...