Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ENDRET: La til spoiler som EDB foreslo. Om jeg skulle ha spoilet, tror jeg likevel ikek det ødelegger noe særlig. Filmen er så jall uansett. SKjønner ikke hvordan den kan ha fått de prisene den faktisk har fått. Noen må jo like den ...

7728286[/snapback]

Helt greit at du ikke liker den, men behold gjerne litt respekt for oss som altså er uenige. Sluttscenen er forøvrig den vakreste slutten på en roadmovie noensinne. Endret av egeulf
Lenke til kommentar

IKke liker den, kanskje :p Jeg er fult klar over at mange liker den. Flere av mine venner som også har sett den på skolen likte den, så det er vel kanskje bare meg (og en del andre) som ikke helt takler slutten (som etter min mening kunne vært gjort bedre). Ikke meningen å støte noen, beklager om jeg gjorde det med mine adjektiv :p

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Filmen heter Oldboy og er et mesterverk. Filmen er ikke spesielt rar, den er mesterlig lagd på alle måter. Manuset vikles fram sakte men sikkert ved hjelp av retrospektiv teknikk (som er en vinner når det blir brukt riktig, som i dette tilfellet). Skuespillet er troverdig og god framført, det er ikke bare bare å sette seg inn i slike komplekse situasjoner og komme fra det med troverdighet. At en film er innviklet er ikke nødvendigvis synonymt med dårlig, det betyr kanskje at seeren må tenke selv? Hva var det ikke å skjønne av denne filmen? Den var syk, men liker du bare streite filmer, du da? Oldboy er en soleklar sekser.

6315762[/snapback]

 

Må henge meg på den as. Den filmen er sinnsykt bra.

 

De noen av de værste filmene jeg har sett:

 

- Battlefield Earth.

Historie undervisning om hva gutta i scientologikirka tror på. Grusom!

 

- The Stupids. Komedie med Tom Arnold. Katastrofe film. Orket ikke å se hele. tro rden handlet om å avsløre søppeltyvene. de kvalme folka som tar søpla di om morgenen.

 

- Nacho Libre. Dette er noe av det dummeste jeg har sett. Nacho har det med å fjerte hver gang han flyr igjennom lufta. Kvalitet!

 

Det er mange flere men jeg kommer ikke på dem akkurat nå. :hmm:

Endret av Lokkeand
Lenke til kommentar
All dialogen til V f.eks. Utrolig pretensiøst og "over the top". For ikke å snakke om dominoscenen..

Og å sende tusenvis av masker rundt til folk, for så at alle møtes og har de på seg på slutten?

Mulig det bare er meg, men jeg måtte bare lene meg tilbake i stolen mens jeg så opp i taket og tenkte "når er dette mølet ferdig!?". Og så tok det jo aldri slutt heller ;)

6323575[/snapback]

 

 

Trodde ett øyeblikk du mente V

 

men neida... du skuffa meg ikke!

Lenke til kommentar

Aaaaaargh, så mye penger bortkastet på filmer som ALDRI kommer til å bli så mye som tørket støv av igjen:

 

The Tall Guy

The Tuxedo

En mann for sitt dyr

The Village

Sky captain and the world of tomorrow

Anger management

Behind enemy lines

American pie: Bryllupet

 

:nei:

Lenke til kommentar
Til dere som disser Serinity og ikke vurderer Firefly; dere gjør en stor tabbe,  Firefly er meget meget bra serie, og den vil gjøre Serinity mye bedre for dere.

7773405[/snapback]

Jeg kan faktisk si meg enig. Jeg likte ikke Serenity (forutnom cover bildet). Men etter å ha sett et par episoder av Firefly i ettertid så må jeg si at de ikke var så gale.

 

Seb: hva!? spice world er jo et mesterverk uten like!111

 

Sånn bortsett fra det så takler jeg virkelig ikke xxx2, troy og too fast too furius. Hvis noen liker de filmene så hater jeg dere personlig. Forgjengerene var ikke like smertefull å se på.

Lenke til kommentar
Manos: THe hands of fate, Monster a-go-go, Eegah og en haug andre MST3k filmer.

7771307[/snapback]

ser jo utrolig bra ut da :wee:

7771886[/snapback]

 

Det er en grunn til at den er på bottom 100 på imdb, for og si det sånn. Den er så dårlig at man blir irritert av og se den.

Lenke til kommentar

Noe av det verste mølet jeg noengang har sett, må være "Cast Away".

 

Tom Hanks strander på en øde øy og snakker til en volleyball som styrtet sammen med han, da den ble sendt med Fed-Ex. Tom Hanks blir reddet av en båt midt ute på havet, og leverer volleyballen til mottakeren.

 

En jævla lang reklamefilm for Fed-Ex, iblandet et tonn med usannsynligheter.

Lenke til kommentar
Noe av det verste mølet jeg noengang har sett, må være "Cast Away".

 

Tom Hanks strander på en øde øy og snakker til en volleyball som styrtet sammen med han, da den ble sendt med Fed-Ex. Tom Hanks blir reddet av en båt midt ute på havet, og leverer volleyballen til mottakeren.

 

En jævla lang reklamefilm for Fed-Ex, iblandet et tonn med usannsynligheter.

7804851[/snapback]

Nå som du sier det, så fikk jeg veldig lyst til å sende noe med Fed-Ex etter jeg så hvordan flyene deres styrter. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...