Eclipsed Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er ikke filmen som er dårlig, det er du som har dårlig smak Men fra spøk til alvor; Det er ofte sånn at en god film aldri får blitt dårlig, og en dårlig film er og blir dårlig. Det er bare noen som tolker gode filmer feil, og noen liker også filmer som rett og slett er møkk-dårlig. En film jeg aldri mer skal se; "Team America: World Police", herregud for en film Skal heller aldri mer se "The fast and the furious 2"! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Team America: World Police er jo morsom og samfunnssatirisk (på en åpenbar, men likevel intelligent nok måte). Den faller nok under "gode filmer tolket feil", som du ville sagt det 1 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Soul Plane Desidert verste film. Endret 15. juni 2006 av Pels Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) a nymphoid barbarian in dinosaur hell. jeg orket ikke se mere enn 20-30 minutter før jeg slo av og ga den bort til en kamerat. riktignok så skal det sies at jeg kjøpte den på pur f bare for å se hvor dårlig film kan være. kommentarer om den som jeg leste inkluderer "-this might be the worst movie ever made". Endret 15. juni 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 a nymphoid barbarian in dinosaur hell. jeg orket ikke se mere enn 20-30 minutter før jeg slo av og ga den bort til en kamerat. 6317260[/snapback] Kanskje ikke Tromas beste film, men var den virkelig sååå dårlig? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 hehe, siden jeg aldri så hele så burde jeg kanskje ikke si det, men det var nok det dårligste jeg har sett ihvertfall Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 EDIT: Cun, det er vel derfor slike filmer aldri slår til i USA. Folket der liker ikke å tenke når de ser film. Skyting og ei eller to sex-scener er nok for en Oscar. ^^ EDIT2: ... Derfor kan vi vel nesten bare tenke oss hva slags film vi får utav den amerikanske versjonen av filmen? 6315765[/snapback] Hvorfor blir de pengene som tjener mest penger, automatisk representive for USAs befolkning? Må jeg minne om at Mission Impossible III gjorde det svært godt i dette landet, og alle andre lang, også? Vi kan ikke akkurat skryte av at Oldboy gjorde det fantastisk på kino her, det var en del som forlot kinosalen da jeg så på, og enda flere som uttrykte sin misnøye med filmen etter den var ferdig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Lokalt her har ikke Oldboy gått engang. Det har mye med at den ikke var noen suksess i de større landene. Du vet da vel at veldig mye av resten av verden er avhengig av USA? Ikke bare børsen. Amerikanske storfilmer får verdenspremiere selv på de minste, mest avsides småkinoene her i landet. Samme med musikk og delvis også mote. Hadde Britney Spears vært koreansk, men sunget akkurat likt, ville hun ikke slå til like mye. Det vet vi alle. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Scery moovie 3 er vel noe av det dårligste jeg har sett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ingen som kan koreansk, ingen kan synge med. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ok. La oss si England da, om du skal være så vrien. Suksessen til en engelsk en-ukeskjendisartist (da snakker vi ikke som folk som U2 og Madonna) vil ikke bli like kjent over hele verden som i USA. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Dreamcatcher var meget dårlig,synes nå jeg da. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Så "The Omen" på kino forleden. Må si jeg ble noe skuffet En film jeg aldri mer skal se; "Team America: World Police", herregud for en film 6317046[/snapback] Jeg har da vanskelig for å tro at du tok poenget med filmen. Endret 16. juni 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Shit, husker ikke navnet nå, kommer på det senere. Det var ihvertfall en oppfølger til den filmen hvor de dreper romvesener (ikke aliens).. Jeg gikk i en dyp depresjon etter å ha sett den. Fikk det bare ikke ut av hodet mitt at de timene den varte (mulig det bare var 1.5 time elns.) hadde blitt stjålet fra meg. 6312441[/snapback] Starship Troopers 2? 6312490[/snapback] [/quote Jepp! Den var det.. huff for en film. tidenes verste.. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Terkel i Knipe. En uintelligent, kjedelig film uten noen form for god historie. Skrudde av etter en time. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Så enig! Værste mølet jeg har sett på lang tid! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Terkel i Knipe. En uintelligent, kjedelig film uten noen form for god historie. Skrudde av etter en time. 6318595[/snapback] Denne filmen er jo bare pur f***! Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Terkel i Knipe. En uintelligent, kjedelig film uten noen form for god historie. Skrudde av etter en time. 6318595[/snapback] Terkel i Knipe er jo genial! Har sett den flere ganger, og synes den er like bra hver gang Hvorfor synes du den er kjedelig da? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Terkel i Knipe. En uintelligent, kjedelig film uten noen form for god historie. Skrudde av etter en time. 6318595[/snapback] Terkel i Knipe er jo genial! Har sett den flere ganger, og synes den er like bra hver gang Hvorfor synes du den er kjedelig da? 6319070[/snapback] Fordi den mangler en god historie, spenning/humor og generelt alt som en god film har. Den latterlig overdrevne bruken av banning gjorde ikke inntrykket noe bedre. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Terkel i Knipe er en fin film for "ROFLLOL!_LOL"-folket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå