Arve Systad Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tron Verste halvannen timen eg har levd. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vet at dette blir halvveis off topic men: The departed. Men ikke fordi den var dårlig, men fordi den var så ekstremt bra. Dette er en film du ikke skal se to ganger. 7638458[/snapback] Uenig. Dette er en film man BØR se mer enn én gang. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) The Village. Filmen begynner utrolig bra, og man tror at det vil bli en monsterjakt av det uvanlige i slutten av filmen. Spenningen bygger seg opp, og det ser ut til at filmen kommer til å gjøre seg fortjent til terningkast 5. Så kommer skuffelsen: Beistene i skogen er diktet opp av noen av innbyggerene, og filmen foregår ikke på 1800-tallet. I tillegg er slutten svært brå. Utrolig skuffende mtp. at filmen ble markedsført som en grøsser. La til en liten spoiler-tag, jeg. wh1te Endret 5. januar 2007 av wh1te Lenke til kommentar
Snø Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Den amerikanske versjonen av The Ring. Med unntak av de ansiktene til de døde, så var filmen rett og slett ikke skummel nok. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 *snip* 7641958[/snapback] Spoilertags er fint forøvrig er Hulken den dårligste filmen jeg kommer på akkurat nå. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension http://www.imdb.com/title/tt0086856/ Eller nei, dette blir litt feil- filmen er ikke så dårlig at jeg ikke vil se den igjen- den er så dårlig at jeg vil se den en gang til! Ellers, takk for en fin tråd, har fått mange gode tips her. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fun with Dick & Jane. GUD for en elendig film. At Jim Carrey faktisk spilte inn en slik film er for meg helt uforståelig. Tror det er første gang jeg har sett en komedie uten den minste antydning til latter gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 den filmen er bra den synes jeg. tydelig at folk har veldig varierende smak. men jeg er flink til å ikke ha noen forhåpninger til de fleste filmer da. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Blair witch project 7650628[/snapback] Hvah? Den er jo fantastisk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 *SPOILER-SNAKK* 7641958[/snapback] Takk for at du spoilet hele filmen for meg og en del andre her på forumet. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Speed 2. 7651217[/snapback] Speed 2 er nå grei nok den. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 *SPOILER-SNAKK* 7641958[/snapback] Takk for at du spoilet hele filmen for meg og en del andre her på forumet. 7651339[/snapback] Måtte le litt... faktisk helt utrolig spoiler... men han hadde et poeng... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Blair witch project 7650628[/snapback] Hvah? Den er jo fantastisk. 7651232[/snapback] NEI! Det må være noe av det teiteste jeg har sett. Forferdelig irriterendes kamraføring, dårlig skuespill, dårlig manus, og den dummeste slutten jeg har sett på noen film. jeg driter i om den var "orginal". den var helt forferdelig! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er bare en ting som ødelegger Blair Witch Project, og det er den forbanna hylinga til det hyperaktive kvinnemennesket. Herre jesus kristus hun går meg på nervene etter hvert. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja det blir litt overdrevent til tider. Likevel, jeg synes ikke filmen er så verst. Den er da ganske creepy. Og de er flinke på det mange andre grøsser-folk ikke er - å ikke vise hvem som gjør alt faenskapet. Man frykter mer det man ikke ser. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 The Descent kommer jeg ALDRI til å se igjen.... Det er den mest tragiske filmen jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 The Descent kommer jeg ALDRI til å se igjen.... Det er den mest tragiske filmen jeg noen gang har sett. 7653520[/snapback] Vennligst utdyp. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Slither - gud så elendig, Wannabe zombie film av noe slag.. og amerikanerne redder verden nokk en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå