Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

De fleste actionfilmer vil jeg helst ikke se igjen. Drittlei av at filmer/skuespillere skal se "tøffe" ut og ha null handling.

7617301[/snapback]

Det er da mange gode actionfilmer med handling. Du har nok bare vært uheldig med utvalget, evt sett alt for få actionfilmer.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shaun of the dead, 40 year old virgin og alle filmer som ligner disse :sick:

7616832[/snapback]

 

Nekt! De 2 filmene er jo latterbomber til tusen.

7617282[/snapback]

Smaken er som baken. Noen liker søstra, noen liker mora og det finnes noen der ute som topper det hele med bestemora osv.. Jeg har ikke sansen for den. Det blir rett og slett for dumt og tåpelig :thumbdown:

7617294[/snapback]

Hvilke komedier liker du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hvilke komedier liker du?

7617881[/snapback]

 

Noen som gir litt mer mening enn shaun of the dead og slike filmer som a 40 year old virgin o.l. Sikkert morsomt for mange, men ikke meg. Blir for opplagt og lettvint på en måte. Man kan se neste trekk..

Lenke til kommentar
det er jeg ikke helt enig i. jeg kan vanskelig se for meg denzel i die hard: new york. men så blir det litt feil med samuel i training day også. de passer best til hver sin type roller

7627920[/snapback]

 

Cher har vunnet Oscar for skuespillet i en film. Hun er likevel ingen god skuespiller. Selvsagt passer man til forskjellige ting. Likevel, jeg vil påstå at Denzel er en ti tusen ganger bedre skuespiller enn Sammy Jackson. Jeg sier ikke det fordi jeg "liker han mer" eller noe sånn, men jeg synes det er faktum. Sammy er "cool" i hans filmer, som dere sier, men han har jo egentlig ikke spilt annerledes i noen av hans filmer. Han er helt lik uansett. Dessuten er hans valg av filmer... vel, jeg skjønner ikke tankegangen hans, jeg. Greit nok å plukke ut en drittfilm en gang i blant, men det må da være måte på.

Lenke til kommentar

7 Mummies 2006

 

Vlad 2003

 

2 filmer som har brent seg fast i hodet mitt... SMERTE sier jeg bare!

 

 

"Why you should watch this (spoilers)" <- Vlad

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Might be spoilers in there. Although honestly, there is no real story to be spoiled.

 

1. There's this cow-boy staring at the convict who's about to follow the hooker in the upstair's bedroom who really looks like Willie Nelson. Later on, you get to see him with all that creepy zombie make-up in the saloon scene.

 

2. Danny Trejo appears for 5 minutes and laughs a lot for some inexplicable reason.

 

3. The bad guy makes long and pointless monologues with creepy words like "hell" and "eternal pain" and other incredibly scary stuff like that while no one listens (which makes it even creepier).

 

4.There's this guy who walks for three hours in the desert before going insane, yelling at the sun and shooting himslef in the foot. He comes back later on and talks to the mysterious hero for about thirty seconds before being eaten by a mummy. It's a shame we never get to know what was this "second thing" he had to show to the hero.

 

5.Two guys carry the casket at the end of the movie, although the hero and the lady have escaped, and all the other members of this unforgettable crew are dead. We get to see those guys get killed by the villain and the movie sort of ends with Trejo laughing a bit more. That's one hell of a crazy Shyamalan ending thing if you ask me.

 

6.The antagonist in Karate Kid 1 has a small part in the movie and gets shot in the chest, shotgun-style. It's followed by a great punchline like "keep the change".

 

7.Trejo tells the story of the ancient gold mine and mentions two types of miners, and you never really get to know why he bothers telling you about such details. In the flashback, you get to see a bare chested fat dude shaking his belly, though.

 

8.The pursuit at the end of the movie is captivating, with the bad guy swinging is sword, sitting on his horse, and the good guy escaping with the lady on the Harley Davidson. The hero and his lady seem to have a hard time avoiding the bad guy's blade, even though he's way behind them. In the end, the sun comes up and the evil cow-boy turns to dust. At this point, if you ask yourself why the bad guy could withstand the sunlight in the beginning and not at this point in the movie, you'll be pretty mixed up and might cry in confusion.

 

9.You never get to know what happens when the 7 medallions are reunited. I guess it makes you vulnerable to sunlight.

 

10.Awkward Flying Kung Fu Fighting Mummies.

 

Ten pretty good reasons to watch this if you ask me.

 

Stop yo' jibby-jabba foo'!

 

:p

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
det er jeg ikke helt enig i. jeg kan vanskelig se for meg denzel i die hard: new york. men så blir det litt feil med samuel i training day også. de passer best til hver sin type roller

7627920[/snapback]

 

Cher har vunnet Oscar for skuespillet i en film. Hun er likevel ingen god skuespiller. Selvsagt passer man til forskjellige ting. Likevel, jeg vil påstå at Denzel er en ti tusen ganger bedre skuespiller enn Sammy Jackson. Jeg sier ikke det fordi jeg "liker han mer" eller noe sånn, men jeg synes det er faktum. Sammy er "cool" i hans filmer, som dere sier, men han har jo egentlig ikke spilt annerledes i noen av hans filmer. Han er helt lik uansett. Dessuten er hans valg av filmer... vel, jeg skjønner ikke tankegangen hans, jeg. Greit nok å plukke ut en drittfilm en gang i blant, men det må da være måte på.

7628133[/snapback]

 

Nå er jeg enig i at Mr. Washington er en bedre skuespiller! Men han er ikke i nærheten like "cool" som Samuel L Jackson! Hadde Denzel Washington hatt Sammys rolle i Snakes on a plane, så hadde filmen vært et skikkelig makkverk! Men Sammy får filmen til å fremstå som en feelgood film, og har en attitude som nærmest gjør filmen til en Grøsserkommedie, og det er det svært få andre som hadde klart!

 

Greit nok at han kun kan spille en rolle, men den rollen spiller han vanvittig bra!

 

Viste du forresten opphavet til filmen, og hvorfor den har en så vannvittig rå tittel?

Alt takket være Mr. Cool!

Lenke til kommentar
Norsk navn: Beleiret

 

En sjanseløs film der en nedlagt politistasjon blir beleiret

av "skumle typer".

 

Enda en; Poseidon

 

Det eneste som er underholdende her er å se den store bølgen, i de 15 sekundene det varer.

7630363[/snapback]

beleiringen heter assault on precinct 13. den er ikke så dårlig egentlig, men du bør ikke forvente noe spes. likte det uansett bedre enn orginalen fra 70 tallet (eller der omkring)

Lenke til kommentar

"Dude, where is my car?" :dontgetit:

 

 

Enig med deg, den mest idiotiske filmen jeg har sett.

 

"Alexander" også, skjønte ikke bedre av den jeg

 

EDIT: kom på en til, Miami Vice, trudde den var kjempetøff. var jo bare prating å tull, kjempe kjedelig

Endret av Nellemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...