Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pearl Habour - altfor klisjefylt og altfor lang  :thumbdown:

7605903[/snapback]

 

hadde tenkt å se den i dag, men da dropper jeg det. :)

 

/shizz

7606562[/snapback]

 

Den er da ikke så dårlig. Krigsscenene er uansett veldig bra, selv om plottet blir litt vel klisjéfyllt.

7606926[/snapback]

 

Krigsscenene er absolutt verdt å få med seg, men kjærlighetshistorien er så sukkersøt og siden mesteparten av filmen nettopp handler om det trekantdramaet, så kaster man bort 2 timer av filmen på det. Ikke en film man ser to ganger i hvert fall.

Lenke til kommentar
American Pie 5

 

Oppbrukt humor. Dårlig skuespill, historie, og alt sånt. Jeg liker ikke filmer der det er råd å forutse hva som dukker opp det neste minuttet.

 

Hadde vel ikke forventet noe annet heller. Så den ikke frivillig.

7604515[/snapback]

 

Hadde det ikke vært for den forferdelige klisje-endingen, så kunne filmen vært ganske OK.

Lenke til kommentar
American Pie 5

 

Oppbrukt humor. Dårlig skuespill, historie, og alt sånt. Jeg liker ikke filmer der det er råd å forutse hva som dukker opp det neste minuttet.

 

Hadde vel ikke forventet noe annet heller. Så den ikke frivillig.

7604515[/snapback]

 

Hadde det ikke vært for den forferdelige klisje-endingen, så kunne filmen vært ganske OK.

7612568[/snapback]

 

Don't even get me started.. den filmen der er så siiiinsykt oppbrukt. og American pie 6 handler vel om 6 meningen til Stiffler! :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Har sett the Passion of the Christ, som var utroolig dårlig! Den var så kjedelig at jeg holdt på å dø! Jeg ble glad da den slutta! Var ikke jesus som ble pint, men jeg! Hvem ser at jesus bærer korset gjennom jerusalem i en jævla time, og ser det gjerne igjen? Konge at fyren hadde vondt, men kunne hvertfall gjort det interessant!

Lenke til kommentar
..men, om 2 personer som ligger innesperret i en heissjakt.. jippi så spennende..

7614521[/snapback]

 

Tja, det behøver nødvendigvis ikke være et dårlig plott.

Joel Schumacher klarte å holde seere underholdt i over en time, kun med en mann innestengt i en telefonkiosk i filmen Phone Booth. Når har ikke jeg sett WTC, så skal ikke uttale meg hvorvidt den er bra eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Shaun of the dead, 40 year old virgin og alle filmer som ligner disse :sick:

7616832[/snapback]

 

Nekt! De 2 filmene er jo latterbomber til tusen.

7617282[/snapback]

Smaken er som baken. Noen liker søstra, noen liker mora og det finnes noen der ute som topper det hele med bestemora osv.. Jeg har ikke sansen for den. Det blir rett og slett for dumt og tåpelig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...