Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Gutten med prompebuksene.. Den gikk på tv1000 en gang.

 

Handler om en tykk liten gutt som er venn med et geni. Geniet blir bortført av noen forskere og de lager en rakett som skal fly ut i verdensrommet. Hva skal de bruke som drivstoff mon tro? Hmm... Tilfeldigvis har denne tykke lille gutten fire mager akkurat som en ku! Han produserer masse gass og de bruker prompegassen som drivstoff til raketten.

 

Kan ikke tro at jeg så igjennom hele filmen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huska ikke hva den het, men det var verdens desidert gørreste fil. Måtte se den under tvang i norsk, varte i 3-4timer tror jeg. Var en gammel norsk film fra middelalderen eller noe sånt, fulgte ikke så ivrig med. Var lei det første femminuttet jeg. Holdt på å dø der jeg satt, hadde lyst å bare rope å løpe som en gærning ut derifra. ahhh, my brain is melting.

Lenke til kommentar
Høres ut som Kristin Lavransdatter.

7443926[/snapback]

 

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, :D verdens gørreste film noen gang, skjønner ikke hvordan det overhodet er mulig å lage en så gørr film. Virker nesten som de har gått inn for å lage den maks kjedelig.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Lawrence of Arabia. Gruusomt laang og gruusomt kjedelig! Broren min digger den og sier den eier hardt, men alt jeg "ser" er en ca. tre timer lang søvn.

7434370[/snapback]

Lawrence er jo en vakker film, men jeg skjønner godt hva du mener. Personlig mener jeg at 228 minutter aldri har gått så fort.

Endret av Synthm
Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett den, men den kan vel ikke være så mye værre en 1ern? :)

7443214[/snapback]

Ikke det? Se den da. At oppfølgere blir dårligere enn orginalen er snarere regelen enn unntaket, men i dette tilfellet har regissøren klinket til med en kalkun av de virkelig sjeldne.
Lenke til kommentar

top secret er jo tøff da. har sett den mange ganger og kjøpte den faktisk til min kjære mor i gave forleden.

 

en film jeg ikke skal se igjen er bloodrayne, kjipt at den filmen ble ødelagt såpass. bare settinga lagt til middelalderen er jo nok til å få spasmer. ville mye heller sett en moderne blade/underworld film med sexy kristanna

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Snakes on a Plane --- Seriøst overdrevet, usannsynlig, og enormt repeterende.. djesus sier jeg bare!

 

Det er en film som duger kun til å skremme damer, så jeg KAN se den flere ganger, men da med dama mi tilstede! (hun har flyskrekk)

 

Ellers ville jeg heller sett maling tørke og neglene til bestemor vekse, en så mye som trailern til den filmen igjen!

Lenke til kommentar
Snakes on a Plane ---  Seriøst overdrevet, usannsynlig, og enormt repeterende.. djesus sier jeg bare!

 

Det er en film som duger kun til å skremme damer, så jeg KAN se den flere ganger, men da med dama mi tilstede! (hun har flyskrekk)

 

Ellers ville jeg heller sett maling tørke og neglene til bestemor vekse, en så mye som trailern til den filmen igjen!

7573322[/snapback]

 

Virker ikke som du har helt skjønt filmen.

 

/shizz

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Snakes on a Plane ---  Seriøst overdrevet, usannsynlig, og enormt repeterende.. djesus sier jeg bare!

 

Det er en film som duger kun til å skremme damer, så jeg KAN se den flere ganger, men da med dama mi tilstede! (hun har flyskrekk)

 

Ellers ville jeg heller sett maling tørke og neglene til bestemor vekse, en så mye som trailern til den filmen igjen!

7573322[/snapback]

 

Virker ikke som du har helt skjønt filmen.

 

/shizz

7573615[/snapback]

 

er ikke mye å skjønne, slanger som kryper rundt i filmen, folk som blir angripet igjen, eng gang til, så har de klart å barikkere seg ifra dem (med bagger og vesker), så blir dem angrepet igjen,de kommer seg opp, så bir de angrepet en gang til... hallloooooo!

 

Slanger på et fly, med en eksplosiv åpnemekansime til burene! tjaaaa, sjangsn er vel der om du står ansvarlig for sikkerheten om bord. men jeg tviler STEKRT på at det i det hele tatt er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...