Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Beowulf & Grendel er en film jeg med svææært liten sannsynlighet ser igjen..

7423953[/snapback]

Fordi den er dårlig, eller fordi du bare ikke liker slike filmer? Kom med et fyldig referat av filmen i anmeldelse-tråden da, hvor du argumenterer for HVORFOR filmen er som den er. Jeg er nemlig veldig interessert. :)

7426463[/snapback]

Du vil vel ikke at jeg skal argumentere for hvorfor jeg ikke har lyst til å se Zombie Ninja Gangbangers igjen også? :p

Lenke til kommentar
Beowulf & Grendel er en film jeg med svææært liten sannsynlighet ser igjen..

7423953[/snapback]

Fordi den er dårlig, eller fordi du bare ikke liker slike filmer? Kom med et fyldig referat av filmen i anmeldelse-tråden da, hvor du argumenterer for HVORFOR filmen er som den er. Jeg er nemlig veldig interessert. :)

7426463[/snapback]

Hva hindrer deg da? Er du interesert i filmen, så ser du filmen. Enkelt å greit. Så kan heller du komme å fortelle meg etter på, om du vil bruke 1 time og 40 minutt av ditt liv på å se den igjen!

Jeg kan godt begrunne hvorfor jeg ikke kommer til å se den igjen.. Filmen er... rar? Plotet er ikke noe spennende, "trollet" er bokstavlig talt lamt, min oppfatning av denne tidsepoken er ikke at høvdinger bruker ord som, "fuck" og "god damn" Filmen får ikke tid å komme skikkelig i gang, på grunn av feil stemning og labert skuespill..

But hey, du liker den kanskje.. Jeg har sett både bedre å verre filmer.. Men det skal fryktelig mye overtalelse til for å få meg til å se den igjen. :)

Lenke til kommentar
Hvilke filmer har du sett som du ALDRI vil se igjen?

Da tenker jeg på filmer som er så fæle at du skulle ønske du ikke hadde sett de...

Min kandidat er:

Battle Royale

Den er så dypt forstyrrende at jeg aldri har lyst til å se den igjen...

Noen andre filmer?

6293593[/snapback]

Haha, når jeg først så denne threaden så tenkte jeg først Battle royale, men såtenkte jeg, nei, den har jeg lyst til å se igjen, så går jeg inn og ser at det er den du ikke vil se. Men forstyrrende, helt klart. 2ern derimot, vil jeg aldri se igjen, den ble bare teit:)

Endret av Reite
Lenke til kommentar
Hvilke filmer har du sett som du ALDRI vil se igjen?

Da tenker jeg på filmer som er så fæle at du skulle ønske du ikke hadde sett de...

Min kandidat er:

Battle Royale

Den er så dypt forstyrrende at jeg aldri har lyst til å se den igjen...

Noen andre filmer?

6293593[/snapback]

Haha, når jeg først så denne threaden så tenkte jeg først Battle royale, men såtenkte jeg, nei, den har jeg lyst til å se igjen, så går jeg inn og ser at det er den du ikke vil se. Men forstyrrende, helt klart. 2ern derimot, vil jeg aldri se igjen, den ble bare teit:)

7432202[/snapback]

Hva er så ille med 2ern?

En film jeg ikke vil se igjen må være telgrafisten, så den på skolen... Makan til kjedelig film :p

Lenke til kommentar
Boken er en av de beste bøkene jeg har lest. Filmen er en av de kjedeligste og mest langdryge filmene jeg har sett. Den kunne lett vært 1 time kortere uten at en plopp av handlingen hadde forsvunnet.

-C-

7433388[/snapback]

Det er nok sant, det er en god del annet enn plot som skal formidles i løpet av de tre timene. Hadde det vært en filmatisering av boken, slik som oppfølgeren er, så hadde 3 timer vært alt for lenge. Kubrick hadde nok litt mer i tankene, så mitt syn på filmen blir det samme som med kunst; han kunne brukt et mindre lerrett, men valgte å gi oss mer. Ren og skjær handling er nok nedprioritert, jeg mistenker at estetikk, stemning og budskap var mer av det Stan hadde i tankene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...