L4r5 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det kan kun være Hero. 7418558[/snapback] Tenker du på den med dustin hoffman? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Beowulf & Grendel er en film jeg med svææært liten sannsynlighet ser igjen.. 7423953[/snapback] Fordi den er dårlig, eller fordi du bare ikke liker slike filmer? Kom med et fyldig referat av filmen i anmeldelse-tråden da, hvor du argumenterer for HVORFOR filmen er som den er. Jeg er nemlig veldig interessert. 7426463[/snapback] Du vil vel ikke at jeg skal argumentere for hvorfor jeg ikke har lyst til å se Zombie Ninja Gangbangers igjen også? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Beowulf & Grendel er en film jeg med svææært liten sannsynlighet ser igjen.. 7423953[/snapback] Fordi den er dårlig, eller fordi du bare ikke liker slike filmer? Kom med et fyldig referat av filmen i anmeldelse-tråden da, hvor du argumenterer for HVORFOR filmen er som den er. Jeg er nemlig veldig interessert. 7426463[/snapback] Hva hindrer deg da? Er du interesert i filmen, så ser du filmen. Enkelt å greit. Så kan heller du komme å fortelle meg etter på, om du vil bruke 1 time og 40 minutt av ditt liv på å se den igjen! Jeg kan godt begrunne hvorfor jeg ikke kommer til å se den igjen.. Filmen er... rar? Plotet er ikke noe spennende, "trollet" er bokstavlig talt lamt, min oppfatning av denne tidsepoken er ikke at høvdinger bruker ord som, "fuck" og "god damn" Filmen får ikke tid å komme skikkelig i gang, på grunn av feil stemning og labert skuespill.. But hey, du liker den kanskje.. Jeg har sett både bedre å verre filmer.. Men det skal fryktelig mye overtalelse til for å få meg til å se den igjen. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Broken flowers..for no møl sier jeg bare.. Og napoleon dynamite.så den ikke ferdig engang. Og enda en: final cut med robin williams.. Edith:la til film. Endret 5. desember 2006 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det kan kun være Hero. 7418558[/snapback] Tenker du på den med dustin hoffman? 7426618[/snapback] Neida, den jo helt ok. Tenkte på den med Jet Li. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hvilke filmer har du sett som du ALDRI vil se igjen? Da tenker jeg på filmer som er så fæle at du skulle ønske du ikke hadde sett de... Min kandidat er: Battle Royale Den er så dypt forstyrrende at jeg aldri har lyst til å se den igjen... Noen andre filmer? 6293593[/snapback] Haha, når jeg først så denne threaden så tenkte jeg først Battle royale, men såtenkte jeg, nei, den har jeg lyst til å se igjen, så går jeg inn og ser at det er den du ikke vil se. Men forstyrrende, helt klart. 2ern derimot, vil jeg aldri se igjen, den ble bare teit:) Endret 5. desember 2006 av Reite Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) "Birdy" og "Jakten på nyre steinen" og "Maskens Sønn" Er di værste filmene som er laget Endret 5. desember 2006 av CatoZ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvilke filmer har du sett som du ALDRI vil se igjen? Da tenker jeg på filmer som er så fæle at du skulle ønske du ikke hadde sett de... Min kandidat er: Battle Royale Den er så dypt forstyrrende at jeg aldri har lyst til å se den igjen... Noen andre filmer? 6293593[/snapback] Haha, når jeg først så denne threaden så tenkte jeg først Battle royale, men såtenkte jeg, nei, den har jeg lyst til å se igjen, så går jeg inn og ser at det er den du ikke vil se. Men forstyrrende, helt klart. 2ern derimot, vil jeg aldri se igjen, den ble bare teit:) 7432202[/snapback] Hva er så ille med 2ern? En film jeg ikke vil se igjen må være telgrafisten, så den på skolen... Makan til kjedelig film Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er du seriøs? Battle Royale 2 var jo et filmatisk søppeloppgulp i kvasifilosofisk "art of war"-retning. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 2001: A space odyssey... Maken til wienervalsterror skal man lete lenge etter. Leste boka først, filmen skuffa no j**lig. (Ja jeg vet den er laget i 1968 osv osv. Den var ikke noe bra uansett) -C- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du leste boken, og synes likevel ingenting om filmen? Det overrasker, har aldri hørt det før. At den er laget i 68 har lite å si, den har ikke tapt seg. Tviler på at noen som hadde likt den i 68 ikke hadde likt den idag. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Boken er en av de beste bøkene jeg har lest. Filmen er en av de kjedeligste og mest langdryge filmene jeg har sett. Den kunne lett vært 1 time kortere uten at en plopp av handlingen hadde forsvunnet. -C- Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 2001: A space odyssey... Maken til wienervalsterror skal man lete lenge etter. Leste boka først, filmen skuffa no j**lig. (Ja jeg vet den er laget i 1968 osv osv. Den var ikke noe bra uansett) -C- 7432763[/snapback] Første jeg har hørt som har sagt noe slik. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Freaks talk about sex(komedie), så knapt 30 min så slo jeg av og heiv filmen . Night Watch er også en film jeg aldri kommer til å se igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Boken er en av de beste bøkene jeg har lest. Filmen er en av de kjedeligste og mest langdryge filmene jeg har sett. Den kunne lett vært 1 time kortere uten at en plopp av handlingen hadde forsvunnet. -C- 7433388[/snapback] Det er nok sant, det er en god del annet enn plot som skal formidles i løpet av de tre timene. Hadde det vært en filmatisering av boken, slik som oppfølgeren er, så hadde 3 timer vært alt for lenge. Kubrick hadde nok litt mer i tankene, så mitt syn på filmen blir det samme som med kunst; han kunne brukt et mindre lerrett, men valgte å gi oss mer. Ren og skjær handling er nok nedprioritert, jeg mistenker at estetikk, stemning og budskap var mer av det Stan hadde i tankene. Lenke til kommentar
SynneSkagen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lawrence of Arabia. Gruusomt laang og gruusomt kjedelig! Broren min digger den og sier den eier hardt, men alt jeg "ser" er en ca. tre timer lang søvn. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 The Hunt for Eagle One -Sees ikke igjen The Hunt for Eagle One - Crash Point -Måtte finne ut om oppfølgeren var bedre Turn Left -Verre blir det ikke. Det verste var at vi så hele filmen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Harry potter Filmene ser du 2-3 ganger (En på kino, en på dvd og en et halvt-helt år etter du så den på dvd) Liker ikke filmene holder meg til bøkene Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Den de hadde på seksualundervisningen. Huff, huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå