Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Heeeey. Richard III gigantisk gjesp? McKellen i sin beste rolle, sier nå jeg. Også må vi ikke glemme Romeo + Juliet. Kjedelig? Til slutt får vi nevne Titus. Man kan si mye rart om den, men kjedelig er den ikke. 7398066[/snapback] Richard III er faktisk drit fet, så den for lenge siden men husker den godt enda Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan garantert komme på mye være tortur en det her, men av hva jeg kommer på nå er "Sleepless in Seatle" veldig sterkt nominert.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Rart at ingen har nevnt The Grudge 2, den skal ikke jeg se igjen hvert fall. 7398157[/snapback] Vel, jeg syntes nå 1'ern var så umenneskelig dårlig at jeg ikke har tenkt på å se 2'ern under noen omstendigheter noen gang. Jeg hadde faktisk fortrengt at den fantes. Cun: Richard III har jeg ikke sett. Har ikke tenkt å gjøre det heller. Romeo + Juliet var et gigantisk gjesp, jo, men jeg likte måten de har "modifisert" historien på, selv om at det ble seende ganske så tåpelig ut. Titus har jeg heller aldri sett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 se Richard III du, den er kjempe fin bestillte den nettopp for €9 fra play.com, du bør gjøre det samme Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Money, money. =/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er bare en Bagatell! Lenke til kommentar
Zar09 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Kom på noen fler: Million dollar baby - Fimen gjentar seg selv og Ole sovnet. The Ring 2 - bortkasta 95 kr World Trade Center - Greit å ha sett den, og det blir med det. Brokeback Mountan - Sikkert fordi jeg er gutt og totalt homofob EDIT: Synes da SWAT var fet jeg da... Endret 1. desember 2006 av Zar09 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Tokyo Zombie. Værste filmen jeg noen gang har sett. Skammer meg over å ha sett den IMDb Endret 2. desember 2006 av Toffenl Lenke til kommentar
Elinor Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Saw 2 er den desidert verste filmen jeg noen gang har sett. Makan til ræl. Kan ikke tenke meg at 1ern og 3ern er noe bedre heller. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 1ern er bedre stol på meg og de fleste på forumet den er bedre Lenke til kommentar
Panic Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Saw I er bedre, men jeg synes nok du burde ha sett den før du så 2ern. Endret 3. desember 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
keeJo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Transamerica Må være den værste filmen jeg har sett på en lang lang stund Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Saw 2 er den desidert verste filmen jeg noen gang har sett. Makan til ræl. Kan ikke tenke meg at 1ern og 3ern er noe bedre heller. 7412797[/snapback] Om du ikke likte 2'eren, tviler jeg på at du liker hverken 1'eren eller 3'eren heller, selv om i alle fall 1'eneren er bedre en 2'eren. Aldri brukt så mange 'eren i en setning i hele mitt liv før. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det kan kun være Hero. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ran er vel egentlig en typisk film jeg aldri kommer til å se igjen. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Beowulf & Grendel er en film jeg med svææært liten sannsynlighet ser igjen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) -Zombie Ninja Gangbangers -Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Terror -Shatter Dead Disse er fryktelige.. EDIT: Må nevne en til, selvom den er rimelig suspekt... -Erotic Orgasm (det er faktisk en zombiefilm...) Endret 4. desember 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Beowulf & Grendel er en film jeg med svææært liten sannsynlighet ser igjen.. 7423953[/snapback] Fordi den er dårlig, eller fordi du bare ikke liker slike filmer? Kom med et fyldig referat av filmen i anmeldelse-tråden da, hvor du argumenterer for HVORFOR filmen er som den er. Jeg er nemlig veldig interessert. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde virkelig ikke giddet å komme med et "fyldig referat av filmen i anmeldelse-tråden" der jeg "argumenterer for HVORFOR filmen er som den er" fordi du er interessert Jenssen. No offence. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå