Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Royal Tenenbaums.

 

Kjøpte den i den tro at den var en komedie, slik det stod på coveret. Jeg hadde mer lyst til å grine, for morsom var den IKKE. Bare tragisk.

7353441[/snapback]

Jeg tror dette er den typen film som man enten elsker eller hater. Enten forstår man humoren eller ikke. Jeg likte filmen, og satte pris på den absurde og svarte humoren. Det at du ikke synes at den er morsom er ikke nødvendigvis det samme som at den er tragisk. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg tror dette er den typen film som man enten elsker eller hater. Enten forstår man humoren eller ikke. Jeg likte filmen, og satte pris på den absurde og svarte humoren. Det at du ikke synes at den er morsom er ikke nødvendigvis det samme som at den er tragisk.  :roll:

7356481[/snapback]

 

/Agree, den filmen er en gullperle :fun:

 

Film jeg aldri vill se igjen? Hmm.. uten tvil Matrix 2 og 3, tett fulgt av Steven Segal sine makkverk.

Lenke til kommentar
The Royal Tenenbaums.

 

Kjøpte den i den tro at den var en komedie, slik det stod på coveret. Jeg hadde mer lyst til å grine, for morsom var den IKKE. Bare tragisk.

7353441[/snapback]

Jeg tror denne filmen krever godt over et minium av intelligens for å være morsom. Beklager.
Lenke til kommentar

Dritdårlige filmer :

-Resident Evil

-Fjorten Suger

-The Blair Witch Project

-CREEP (2004)

-Silent Hill

 

CREEP er den værste filmen jeg noen gang har sett, og aldri før har jeg ledd så mye til en film som skal være skummel!! 85 minutter av livet mitt jeg aldri får tilbake :hrm:

 

Silent Hill som skal være "så bra" er jo bare helt latterlig! Dette var en film jeg forventet mye av og jeg tror aldri jeg har blitt så skuffet! :thumbdown:

Endret av Rockagirl
Lenke til kommentar

The Curse Of Elcarro. FYYY.... for en dårlig film. Jeg måtte virkelig tvinge meg igjenom hele det møkkaverket. Samtidlig viste jeg det var en av verdens dårligste produksjoner.

 

Så eneste grunnen til at jeg så hele filmen ,var for å få det bekreftet.

 

JEG HATER DEN FILMEN MEST AV ALLE FILMER JEG HAR SETT!! :thumbdown:

 

ohh gått å få det UT!!

Lenke til kommentar
The Royal Tenenbaums.

 

Kjøpte den i den tro at den var en komedie, slik det stod på coveret. Jeg hadde mer lyst til å grine, for morsom var den IKKE. Bare tragisk.

7353441[/snapback]

Jeg tror denne filmen krever godt over et minium av intelligens for å være morsom. Beklager.

7356811[/snapback]

 

"Beklager" bah, sånne bedrevitere...! Vær så snill. Smak og behag kanskje, eller er det et ukjent begrep? Folk har forkjellig type humor, og det at du insinuerer at intelligensen min er under middels grunnet at jeg ikke synes noe særlig om en film, sier vel kanskje heller litt om deg tror jeg.

 

Mener ikke å starte noen krangel eller noe slikt, men sånne kommentarer som det der irriterer meg noe så grenseløst.

:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...