0000000000 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 "Druids" Brr.. Elendig film! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) The Shipping News. Fyr som har opplevd my trist flytter til lite sted hvor familien hans bodde før. Finner ut kos ting via tilbakeblikk, som at faren som ung voldtok lillesøsteren sin. Jeg ble irritert, fordi tanten til fyren var tilstede og det ville blitt mer enn sterkt nok om hun bare hadde fortalt det. Filmen er en studie i elendighet. Eneste lyspunkt var LotR-"Galadriel" (Cate Blanchett) i rollen som ekkelt superludder, sikkert mest p.g.a kontrasten. Endret 15. juni 2006 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Shit, husker ikke navnet nå, kommer på det senere. Det var ihvertfall en oppfølger til den filmen hvor de dreper romvesener (ikke aliens).. Jeg gikk i en dyp depresjon etter å ha sett den. Fikk det bare ikke ut av hodet mitt at de timene den varte (mulig det bare var 1.5 time elns.) hadde blitt stjålet fra meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Shit, husker ikke navnet nå, kommer på det senere. Det var ihvertfall en oppfølger til den filmen hvor de dreper romvesener (ikke aliens).. Jeg gikk i en dyp depresjon etter å ha sett den. Fikk det bare ikke ut av hodet mitt at de timene den varte (mulig det bare var 1.5 time elns.) hadde blitt stjålet fra meg. 6312441[/snapback] Starship Troopers 2? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 xXx 1 og 2. The Fast and the Furious 1 og 2 Dude wher's my car ++ manege filmer som jeg ikke kommer på nå. Helt utrolig at det ikke er straffbart og lage sånne filmer. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 xXx er bare dårlig kopi av James Bond. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 MÅ bare hate den snowboard scenen i 1`ern Eg lo høgt i salen då,etterfulgt med eit langt" Fyyyy faen!!". Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Braindead! Pirates of the Carribean! The Fast and the Furious The Ring School of Rock! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg skal aldri se manga igjen. Ingenting manga.(kanskje med untak av den ene scenen i Kill Bill som er mange, men jeg skal prøve å ikke følge med på den/spole over ) Endret 15. juni 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ettersom jeg ble minnet den i dag, er Spawn the Eternal en film jeg helst vil slippe å se igjen. Starship Troopers trår nesten inn i denne lukkede safen, men den kule dusjscenen redder filmen i siste liten. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Old school/old Boys, husker ikke hva den heter. Handler om en fyr som blir låst inne i 7 år eller noe og blir hypnotisert. Så når han kommer ut puler han datteren sin. filmen er rar og innviklet, skjønte ikke bæret for kompisen sa hva den handlet om. syk og dårlig film Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Filmen heter Oldboy og er et mesterverk. Filmen er ikke spesielt rar, den er mesterlig lagd på alle måter. Manuset vikles fram sakte men sikkert ved hjelp av retrospektiv teknikk (som er en vinner når det blir brukt riktig, som i dette tilfellet). Skuespillet er troverdig og god framført, det er ikke bare bare å sette seg inn i slike komplekse situasjoner og komme fra det med troverdighet. At en film er innviklet er ikke nødvendigvis synonymt med dårlig, det betyr kanskje at seeren må tenke selv? Hva var det ikke å skjønne av denne filmen? Den var syk, men liker du bare streite filmer, du da? Oldboy er en soleklar sekser. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Pirates of the Carribean! 6314519[/snapback] Den er jo kjempefestlig! EDIT: Cun, det er vel derfor slike filmer aldri slår til i USA. Folket der liker ikke å tenke når de ser film. Skyting og ei eller to sex-scener er nok for en Oscar. ^^ EDIT2: ... Derfor kan vi vel nesten bare tenke oss hva slags film vi får utav den amerikanske versjonen av filmen? Endret 15. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Filmen heter Oldboy og er et mesterverk. Filmen er ikke spesielt rar, den er mesterlig lagd på alle måter. Manuset vikles fram sakte men sikkert ved hjelp av retrospektiv teknikk (som er en vinner når det blir brukt riktig, som i dette tilfellet). Skuespillet er troverdig og god framført, det er ikke bare bare å sette seg inn i slike komplekse situasjoner og komme fra det med troverdighet. At en film er innviklet er ikke nødvendigvis synonymt med dårlig, det betyr kanskje at seeren må tenke selv? Hva var det ikke å skjønne av denne filmen? Den var syk, men liker du bare streite filmer, du da? Oldboy er en soleklar sekser. så filmen, skjønte ikkje koffor han fyren hadde hypnotisert han andre til å pule dateren sin, likte ikkje måten filmen er laget på, eneste som var noe lunde bra var når han sloss med en kniv i ryggen. Mulig denne filmen må sees flrer ganger, men jeg synes ikke den er verdt det Lenke til kommentar
acerbruker Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 filmer jeg aldri vil se igjen. the grudge (amerikansk versjon) - filmen var bra første gangen jeg så den, men andre gangen var den rett og slett tåpelig hihi War of the worlds - filmen er så overdrevet at d blir for dumt og se på, kasta bort 75 kr når jeg så den på kino btw . The village - dette var rett og slett en skuffende film, ble rett og slett så utrolig forvirret når jenta hoppa over det gjærdet, plutselig kom det en sheriffjeep inn i bildet. høø, stakkars ressisøren, han har dessverre driti på leggen . det er så mange filmer som kan nevnes, men jeg årker ikke og bruke mere tid på å skrive. takk for meg! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Cannibal Holocaust... Fæl film, har bare sett et klipp though Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 så filmen, skjønte ikkje koffor han fyren hadde hypnotisert han andre til å pule dateren sin, likte ikkje måten filmen er laget på, eneste som var noe lunde bra var når han sloss med en kniv i ryggen. Mulig denne filmen må sees flrer ganger, men jeg synes ikke den er verdt det 6316089[/snapback] Skurken, om man kan kalle ham det, brukte hypnose på hovedpersonen for å ta igjen på ham på den verst tenkelige måten fordi hovedpersonen angivelig fikk skurkens søster til å ta livet sitt ved å bemerke skurkens og søsterens elskovsforhold til en kamerat som deretter førte sladderet videre til hele lokalsamfunnet. Nøyaktig hva er det du ikke liker ved måten filmen er lagd på? Cinematografi, dramaturgi, skuespill? Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 så filmen, skjønte ikkje koffor han fyren hadde hypnotisert han andre til å pule dateren sin, likte ikkje måten filmen er laget på, eneste som var noe lunde bra var når han sloss med en kniv i ryggen. Mulig denne filmen må sees flrer ganger, men jeg synes ikke den er verdt det 6316089[/snapback] Skurken, om man kan kalle ham det, brukte hypnose på hovedpersonen for å ta igjen på ham på den verst tenkelige måten fordi hovedpersonen angivelig fikk skurkens søster til å ta livet sitt ved å bemerke skurkens og søsterens elskovsforhold til en kamerat som deretter førte sladderet videre til hele lokalsamfunnet. Nøyaktig hva er det du ikke liker ved måten filmen er lagd på? Cinematografi, dramaturgi, skuespill? 6316258[/snapback] nais effekt med den spoilergreien synes rett og slett filmen er sær. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er mange filmer som er langt særere enn denne. Ta makkverket 2001: En Romodyssé, for eksempel. Sært er fremdeles ikke negativt ladet, så nå må du bestemme deg: Er filmen dårlig eller sær? Hva slags filmer liker du da? Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er mange filmer som er langt særere enn denne. Ta makkverket 2001: En Romodyssé, for eksempel. Sært er fremdeles ikke negativt ladet, så nå må du bestemme deg: Er filmen dårlig eller sær? Hva slags filmer liker du da? 6316613[/snapback] filmen er dårlig forde at den ikke greide å fenge meg. Den er for langtekelig synes jeg å jeg ser på denne filmen som dårlig. Mulig at sær ikke nødvendigvis dårlig, men sær er den. Angående filmer jeg liker er det veldig varierende. Noen eksempler: Jarhead, Me, Myself and Irene, Uno, Ringenes herre filmene, Lange flate baller, Pulp Fiction, Saving Privet Ryan, Band of Brothers ( er vel egentelig en serie)+++++++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå