edge Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 skriver man sarkastisk må man bruke denne [sarkasme] [/sarkasme] 7278675[/snapback] Bør ikke alle vite at Steffy alltid er sarkastisk? 7279041[/snapback] Så for Steffy bør det altså være [/sarkasme]Seriøst innlegg[sarkasme] Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Den dååårligste filmen er The Date movie... Tro meg.. Ikke se den.. for din egen del.. 7278565[/snapback] Date Movie er jo genial 7278973[/snapback] Du må være en av de eneste som liker den. 7279021[/snapback] hmmm... nei kjenner mange som liker den mange som synes det blir for mye parodi, men synes parodier er genialt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 skriver man sarkastisk må man bruke denne [sarkasme] [/sarkasme] 7278675[/snapback] [sarkasme]Bra forslag. [/sarkasme] Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 [sarkasme]Takk[/sarkasme] Lenke til kommentar
MrRuthless Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Starship troopers 2 the Date Movie Hero (jet li) Jabberwocky Universal Soldier 2 EDIT: Flere dårlige filmer: Domino A Dirty Shame Zoolander Eight Legged Freaks the Kentucky fried movie Endret 16. november 2006 av MrRuthless Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Starship troopers 2the Date Movie Hero (jet li) Jabberwocky Universal Soldier 2 7290749[/snapback] Hva har folk i mot Date Movie?? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Date Movie er dritt, ren og pur dritt... forutsigbar dårlig parodi. Glad jeg tok på meg PiratHattenTM slik at jeg slapp å bruke penger på den. Endret 15. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Date Movie er dritt, ren og pur dritt... forutsigbar dårlig parodi. Glad jeg tok på meg PiratHattenTM slik at jeg slapp å bruke penger på den. 7291452[/snapback] synes den er bra æ :!: Lenke til kommentar
stout Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Traileren så lovende ut, de hadde med den eneste scenen i filmen der jeg trakk på smilebåndet... Men totalt sett var filmen søppel (Date Movie altså) IMNSHO. Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 The Giant Spider Invasion (1975) Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Traileren så lovende ut, de hadde med den eneste scenen i filmen der jeg trakk på smilebåndet... Men totalt sett var filmen søppel (Date Movie altså) IMNSHO. 7291935[/snapback] hvilken scene var d?? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Domino datt akkurat inn på lista over filmer det er tvilsomt hvorvidt jeg gidder å se igjen. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg kommer aldri til å se Requiem for a dream igjen. Den er veldig bra, men aldeles grusom! Gjør jo vondt å se sånt.. Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg fikk midlertidig kreft i milt og magesekk da jeg så Fast & Furious Tokyo Drift. Fysj og føy. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Domino datt akkurat inn på lista over filmer det er tvilsomt hvorvidt jeg gidder å se igjen. 7294056[/snapback] Domino underholdt meg på en måte som kun Tony Scott klarer. Filmen er rusen man føler mellom når man er blitt slått i hodet og man treffer bakken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Click havnet ganske lett på lista over filmer jeg ikke skal se igjen. Samme går for Sirkel, Herbie: Fully Loaded, Dodgeball og Zoolander. Samt Crocodile Dundee 3. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 120 dager i sodoma -> Ble dratt med på filmklubb og denne filmen ble vist. Den filmen er utrolig grusom og hæsli' på godt trøndersl... Dracula 3000 -> Coolio beviser en gang for alle sin talentløshet... Ærlig talt... dere må bare se denne filmen for å tro det... men dere kommer aldri til å gidde å se den igjen... Ingen språk i verden har adjektiver negativt ladet nok til å beskrive denne filmen... Jeez... Kristin Lawransdatter -> Denne trenger jeg selvsagt ikke forklare. Picture Perfect -> Trenger ikke fortelle at det var kvinnene som valgte film den kvelden... trenger heller ikke fortelle at alle tok røykepauser og insisterte på at filmen bare måtte rulle videre... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 The Royal Tenenbaums. Kjøpte den i den tro at den var en komedie, slik det stod på coveret. Jeg hadde mer lyst til å grine, for morsom var den IKKE. Bare tragisk. ...OG: The Master Of Disguise! Er det noen andre som har sett den? Seriøst? At det går an å lage sånt makkverk. Det er vel den eneste filmen i samlingen min som kvalifiserer til rituell brenning på bål. Man må være lettere (eller tyngre) hjernedød for å si at den var bra etter rulleteksten var dårlig. Den er en av filmene som, tidligere nevnt i denne tråden, må ses for å skjønne helt hva som menes. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vil aldri se Dirty Dancing igjen! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hellnight med Linda Blair fra 1981 er en av de værste filmene jeg har sett.. Den skal jeg aldri se igjen hvis ikke jeg får betalt for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå