Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer aldri til å se Saw 3 og Hostel igjen.

7272157[/snapback]

Hostel er jo bra :)

Har ikke sett Saw III enda, men 1'eren og 2'eren er geniale :D

Men det er jo min mening :p

7272186[/snapback]

Stemmer det, men det er ikke nummer 3.

7272196[/snapback]

Hmmm....

Æ får helle diskuterer 3'eren når æ har sett ann da;)

Lenke til kommentar

Kill Bill-filmene er av de VERSTE jeg har sett!

Har ikke sett gjennom begge engang, fordi jeg bare måtte slå av etter ti minutter...

Liker litt action, kamsport og sånn, men Kill Bill, det er... nei.... kan ikke forklare det..

Makkverk uten like :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har ikke sett gjennom begge engang, fordi jeg bare måtte slå av etter ti minutter...

Liker litt action, kamsport og sånn, men Kill Bill, det er... nei.... kan ikke forklare det..

7276989[/snapback]

Kanskje ikke så rart når du skrudde av etter ti minutter.

Lenke til kommentar

7276989[/snapback]

Kanskje ikke så rart når du skrudde av etter ti minutter.

7277056[/snapback]

Hallo... Måtte jo skru av, det var jo så dårlig, og det sier seg selv når man bare sitter og venter på at filmen skal bli ferdig slik at man kan gjøre noe annet... :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg så de første 30 sekundene av Fight Club igår, skjønte ingenting. Virket som det var en dokumentar om kroppen elns, jeg ville se slossing! Drittfilm. Serriøst.

7277181[/snapback]

fight club er genial. du bør se den ferdig. eller i det minste en halv time ellno.

det er en ganske invikla story, og forklaringa får du ikke før helt mot slutten av filmen.

å mislike alien, matrix og andre store/populære filmer går vel også ann, men sku tro de som sa de ikke likte de filmene sa det mer for å provosere enn å faktisk komme med en mening.

forslag til framtidige poster der det er negativ omtale om en populær film: skriv en liten forklaring på hvorfor du ikke likte den, istede for å bare si "drittfilm, gadd bare se 30 sekunder"

selfølgelig er en film dårlig etter 30 sekunder for i 99,9% av tilfellene så er det fremdeles svart skjerm og intro med skuespillernavn som ruller over skjermen ;)

det er omtrent umulig å få rett bedømelse på så kort tid. selfølgelig kan du ha helt rett, men se litt mer så kanskje det går opp et lys for deg...

*håpemodus*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...