Xiphac Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg så for ikke mange dagene siden nyinnspillingen av The Omen..,og det som er helt sikkert er at den skal aldri sees igjen. Makan til elendighet,originalen er 10 ganger bedre enn det dette greiene var. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Cannonball Run III Utrolig kjedelig oppgulp etter de to første filmene. Eller er det egentlig en annen film enn Cannonball-filmene? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Taxi 3, forsåvidt også toern ;p Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 for all del folk.. ikke engang TENK på å se open water.. får vondt i sjela av å tenke på at jeg virkeli brukte over 50 kroner for å leie den.. noe av d værste jeg har sett.. som igjen førte til den værste kvelden noensinne.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Seven Mummies (2006) .... over 100 år gammal by som har vært ubebodd like mange år, så finner dem en harley davidson... ...det er natt, men når de går rundt i husene så får du se solen lyse gjennom sprekker i veggene... ....mummiene går i oppløsning når de kommer i kontakt med sol lys, men helt på slutten av filmen ser de ut til å være immune. Endret 9. november 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) for all del folk.. ikke engang TENK på å se open water.. får vondt i sjela av å tenke på at jeg virkeli brukte over 50 kroner for å leie den.. noe av d værste jeg har sett.. som igjen førte til den værste kvelden noensinne.. 7248220[/snapback] får vondt i sjela bare av å tenke på at jeg har den i dvd-samlinga jeg:roll: Endret 9. november 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Domino. Forvirrende og kjedelig. Skuffende. Alexander. Bokstavelig talt ghey. Shadowman. Drit kjedelig. Horribel b film Alone In The Dark. Horribel b film igjen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 You've got m@il & Joe Dirt. Makan til oppgulp. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vel.... Hostel.... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 22, tidenes dårligste norske skrekkfilm... I følge en venn av Martin-sama... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Skal ikke se Alien igjen, en så dårlig film skal du lete lenge etter! Husker ikke på flere i farta. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 alien er jo en klassiker! kjempefilm det. så nye versjonen på kino for noen få år sia, kosa meg jeg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Miami Vice, som jeg nettopp så. 5min med action.. Mann's eneste skuffende film. Skal ikke se Alien igjen, en så dårlig film skal du lete lenge etter! dæven, mye rare folk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Miami Vice, som jeg nettopp så. 5min med action.. Mann's eneste skuffende film. Skal ikke se Alien igjen, en så dårlig film skal du lete lenge etter! dæven, mye rare folk. 7266761[/snapback] Vel, du skal ikke være så alt for dømmende. Det finnes en god porsjon av oss som også syntes Miami Vice var nokså god. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Miami Vice, som jeg nettopp så. 5min med action.. Mann's eneste skuffende film. Skal ikke se Alien igjen, en så dårlig film skal du lete lenge etter! dæven, mye rare folk. 7266761[/snapback] Vel, du skal ikke være så alt for dømmende. Det finnes en god porsjon av oss som også syntes Miami Vice var nokså god. 7267161[/snapback] Miami Vice var ikke SÅ dårlig da ga den en femmer på imdb.. jeg respekterer, som en god regel, andres meninger, men denne gangen ble det litt for mye for meg gitt. at man ikke liker monsterfilmer er mer en greit nok. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Matrix! Sovna midt i filmen... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg vil også nevne Miami Vice, uff kjedelig film. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kommer aldri til å se Saw 3 og Hostel igjen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kommer aldri til å se Saw 3 og Hostel igjen. 7272157[/snapback] Hehe! fint jeg leste dette nå! skulle akkuratt logge på for å leie den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå