Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Mangler

Talentløs horror-film som handler om en trykkpresse som går ammok :p

Basert på boka, romanen ellr hva faen det er til Stephen King der han skrev om menneskers frykt for maskiner osv.

Hovedpersonen er også så karravorrinjXD Føler seg så tøff da når han går løs med slegge på et gammelt stygt kjøleskap det klikker for.

 

Nei. Tragisk film.

6701221[/snapback]

 

Hehe, husker denne filmen godt! Filmen er liksom helt ok igjennom ca. halve filmen. Mange som blir sugd inn og kvernet i denne skumle pressemaskinen (omg). Men så tar ting litt vel av. Maskinen begynner å løpe etter hovedpersonen og spy ut flammer og drit, og det er da du innser hvor jævlig patetisk og dårlig denne filmer er. Den er så teit at du blir sjokkert over at det faktisk er en Stephen King film.

 

Skal aldri sees igjen. Punktum.

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat å forakte, nei.

 

2001 er jo kjempespennende og masse morsom! En ekte underholdningsfilm med masse deilig testoreron,skumle farlige roboter, stilige romskip,masse digge babes og er akkurt som Steven Seagal sin beste storfilmer bare MYE BEDRE og at den banker den sånn orntli!! PNWND!

 

Hehe.. neida. Ok. Den er kanskje ikke såååå bra da, men den fungerer RÅTT på vorspiel somn nobrainer når folk ikke følger så mye med! :cool:

 

S,

Lenke til kommentar

Den verste filmen jeg har sett er Pterodaktyl, det var dårligere animert en på jurassic park.

I slutten av filmen var det en scene fra et hjuv/dyp dal der grafikken kunne sammenlignes med GTA3.

For Guds skyld, ikke se denne megadrittfilmen

Se på vedlegget så ser du grafikken på filmen (Det er litt dårlig kvalitet på bildet, men det er ikke en animasjonsfilm

Endret av david_almli
Lenke til kommentar
Den verste filmen jeg har sett er Pterodaktyl, det var dårligere animert en på jurassic park.

I slutten av filmen var det en scene fra et hjuv/dyp dal der grafikken kunne sammenlignes med GTA3.

For Guds skyld, ikke se denne megadrittfilmen

Se på vedlegget så ser du grafikken på filmen (Det er litt dårlig kvalitet på bildet, men det er ikke en animasjonsfilm

6710542[/snapback]

Kan ikke en gang se hva bildet skal forestille :hmm:

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat å forakte, nei.

 

2001 er jo kjempespennende og masse morsom! En ekte underholdningsfilm med masse deilig testoreron,skumle farlige roboter, stilige romskip,masse digge babes og er akkurt som Steven Seagal sin beste storfilmer bare MYE BEDRE og at den banker den sånn orntli!! PNWND!

 

Hehe.. neida. Ok. Den er kanskje ikke såååå bra da, men den fungerer RÅTT på vorspiel somn nobrainer når folk ikke følger så mye med! :cool:

 

S,

6710498[/snapback]

 

Snakker dere om samme filmen? Likte ikke filmen så veldig bra, men nå er det en stund siden jeg så den, hadde sikkert skjønt den nå.

Lenke til kommentar

Sahara... Talentløst skuespill i hele tatt! virket ikke som noen var med i rolle liksom...

Ellers en veldig flat historie... så mye styr for så lite:P? å avslutningen var like ille! plutselig ble alle underlagt noen random folk? jaja...skjønte ikke bæra av filmen jeg så:p

Lenke til kommentar

Herreguud...

 

de 3 første postene ramser jo opp 3 geniale filmer...

 

Battel Royal

Deer Hunter

Blair witch project...

 

jaja.. smaken er som baken... og min bak liker ikke The royal tennenbaums... prøvde å se denne 2 ganger.. kunne ikke forstå at den skulle være så dårlig som jeg synes den var den første gangen så jeg måtte bare gi den en ny sjans... like rævva

 

fy så kjedli den er...

Lenke til kommentar
Herreguud...

 

de 3 første postene ramser jo opp 3 geniale filmer...

 

Battel Royal

Deer Hunter

Blair witch project...

 

jaja.. smaken er som baken... og min bak liker ikke The royal tennenbaums... prøvde å se denne 2 ganger.. kunne ikke forstå at den skulle være så dårlig som jeg synes den var den første gangen så jeg måtte bare gi den en ny sjans... like rævva

 

fy så kjedli den er...

6715496[/snapback]

 

VELDIG enig. Wes Anderson er i mine øyne en av de mest oppskrytte filmskaperne.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel, sattakuratt og så X-men 3 om igjen, da jeg oppdaga hvor dårlig lydefeffektene var, de har brukt lyder ifra Spillet "Command & Conquer" Orginalen altså. de brukte lyder av soldater som dør under den siste krigscenen, flirte ganske bra da. litt patetisk av en såpass stor film å bruke så elendige lydeffekter.. Heh..

Lenke til kommentar

Trucks

Dr. Rage

 

Søppel. Søppel søppel søppel søppel. Søppel.

Trucks: Å se en fjernstyrt bil drepe en person som nekter å flytte på seg etter tredje sammenstøtet er bare tragisk.

Dr. Rage: Du vet hvordan lavt budsjett, ukjent regissør, ukjente skuespillere og dårlig belysning ikke nødvendigvis gjør en dårlig film? Vel, her er skuespillere og regissør også elendige, og sørger for en elendig film.

Lenke til kommentar

Kubricks versjon av "The Shining". Værre møkker skal du lete lenge etter. Filmen ødelegger for en perfekt bok. Filmen har jo bare noen få ting til felles med boka og det er som følger: Øde Hotel, crazy far og unge som "lyser". Thats it. Hvor kommer labyrint og ihjelfrosen far fra, tvillinger som sier "redrum" og øksa fra? Nei det er en film jeg aldri vil se igjen.

Lenke til kommentar

Det er ikke en adapsjon, det er en tolkning. Han begynte med et utgangspunkt og gjorde det til film, på hans måte. Å bare filme en bok, side for side, replikk for replikk, er verken kreativt eller interessant. Det som er spennende er å se hva som skjer når to store kreative hjerner som Kubrick og King møtes.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...