Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Skjønner dere ingenting? Han synes spøken var upassende siden han tilfeldigvis lider av det dere spøker med! Akkurat som bullemetikere blir støtt hvis jeg sier "Oisann, tror jeg lider av bullemi og alzheimer. Eter som en hest, og glemmer å kaste opp etterpå"

6695567[/snapback]

Eller når jeg sier "Fy faen, jeg så kåt at jeg kunne pult en baby til døde", så blir folk støtt fordi jeg tilfeldigvis pulte ungen deres til døde. Altså, litt toleranse må en ha.

6696837[/snapback]

 

Man bør ha såpass toleranse at man tåler det at noen folk lettere tar seg nær av ting. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2001: En romodyssé som gikk på nrk i dag, var som det stod i programbladet, en tålmodighetsprøve.

Den siste halvtimen hadde omtrent like mye handling og variasjon som rulleteksten. 

Den filmen er faktisk verre en Plump Fiction.

6705770[/snapback]

Her snakker vi. Endelig en som jeg ser fornærme 2001. Jepp, filmen er noe iherdig møkk, null tvil om det. Da jeg så filmen tenkte jeg å virkelig vende ryggen til filmverdenen for godt, men ombestemte meg fordi det faktisk finnes filmer det er verdt å se der ute som ikke gir mening i den klassiske forstand. Seinere verker av Lynch, bare forsyn dere, sære filmkikkere. Bare et eksempel.

Lenke til kommentar

At den er noens mor betyr vel ikke at den automatisk er bra? Mange av de abstrakte maleriene på galleriet er også rein kunst, men behøver jeg å like det? Nei.

 

Respektere? Muligens. Men som sagt, filmen er en katastrofe fra ende til annen. Hvis du liker sånne filmer, se Blueberry (Renegade i USA).

Lenke til kommentar

Den er jo profft laget. Tenk, den ble laget på 60-tallet, før man hadde bilder av jorda og før man hadde landet på månen. På den tiden fantes det bare sci-fi filmer men UFOer og små grønne menn.

Lenke til kommentar
Den er jo profft laget. Tenk, den ble laget på 60-tallet, før man hadde bilder av jorda og før man hadde landet på månen. På den tiden fantes det bare sci-fi filmer men UFOer og små grønne menn.

6709816[/snapback]

Hva så om den er proft lagd? Det er ikke pengene eller profesjonalismen som gjør at jeg liker en film.

Lenke til kommentar
At den er noens mor betyr vel ikke at den automatisk er bra? Mange av de abstrakte maleriene på galleriet er også rein kunst, men behøver jeg å like det? Nei.

 

Respektere? Muligens. Men som sagt, filmen er en katastrofe fra ende til annen. Hvis du liker sånne filmer, se Blueberry (Renegade i USA).

6709799[/snapback]

uff blueberry ja. jeg leide den jeg og gleda meg fordi jeg har lest noen album og i følge det som sto på baksida så virka den veldig bra.

 

men neida, fy faen for en møkkafilm. to timer med åndesveving etter å ha drekki noe indianer greier.... :sick:

Lenke til kommentar

I går lørdag, jeg våkner opp og setter med forran kasssa, svitsjer så kjapt igjennom kanalene vi har (TV 2, TV Norge og NRK1), drit på alle kanalene utenom NRK1 trodde jeg.

En snodig film der ingen sa noe, vi ble forfulgt av en blå firkantet boks som svevde rundt.

Jeg fikk riktignok ikke sett hele filmen så det er mulig at jeg gikk glipp av et stort supert hovedpoeng som ga en mening til det hele (men jeg tviler sterkt).

 

Filmen gikk klokken 11:50 og har både fått Oscars og greier

2001 - En Romodyssé

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...