Ole117 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 nei men jeg kommer aldri til å se den igjen... :!: Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Den desidert verste filmen jeg noensinne har sett: Transylvania 6-5000 Det er et sykt sinn som finner denne filmen morsom... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) nei men jeg kommer aldri til å se den igjen... :!: 6301335[/snapback] Kan jo for faen ikke skrive at du aldri skal se den IGJEN når du ikke har sett den. For å være litt on-topic så er Titanic og Alien vs Predator to filmer som jeg nok ikke kommer til å se igjen med det første. Endret 13. juni 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Den desidert verste filmen jeg noensinne har sett: Transylvania 6-5000Det er et sykt sinn som finner denne filmen morsom... 6301345[/snapback] Hahaha, den er tragisk! :!: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Lost in translation. hva kan jeg si, dårligste film jeg har sett Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Eyes Wide Shut kan jeg vel trygdt si at jeg ikke kommer til å se igjen. Også vil jeg aldri se en film av eller med Woddy Allen igjen, kan bare ikke fordra fyren Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Cal (1984) Så denne filmen på skolen i engelsk-timen. Drittfilm. Det værste var at vi i klassen var nødt til å se den på nytt som repetisjon til eventuell muntlig eksamen. Trodde jeg skulle krepere andre gang jeg så den. Never again! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hehe, den så vi også. Er vel en måned siden nå. Gørrkjedelig film. Kan godt hende at den er bra, men faen da! Man skal jo være våken når filmen er over! Jaja, de fanget i allefall stemningen i Nord-Irland rundt tidene filmen ble laget. Forøvrig vil jeg ikke se Hamlet (1996), Sult (1966) eller Native Son (1986) igjen heller. Alle disse er skolefilmer. Hadde jeg sett dem før jeg skulle se dem på skolen, ville jeg kanskje vurdert å ta mitt eget liv istedet for å se dem igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Filmer man ser på skolen er man nesten nødt til å se igjen, helst i en meget behagelig stol med popkorn og ingen andre tilstede. Ingenting ødelegger en film som klasserommet og en gammel VHS-spiller som flimrer og skurrer. Personlig har jeg noen filmer jeg er nødt til å se igjen pga vonde stoler og masende medelever, bl.a. Amelie og La Haine. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ikke i mitt tilfelle. Vi har et knallbra nytt visningsrom som ble bygget i år. Lyd og bilde er fabelaktig. Stolene er myke og gode. Eneste mins er at de ikke har armstøtter. Amelie var en nytelse å se. De masende, tåpelige medelevene hadde dog jeg også. Damn their oily hides! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Visningsrom? Skandale. Skolen vår suger. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Ingen visningsrom er verre enn det vi har sett film i på skolen: - VHS-spiller - 4:3, 28' - 7 meter fra skjermen - Utrolig irriterend, skørrende lyd - både fra TV-en og elevene Endret 13. juni 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Haha, vi bruker en liten tv. Og sprengte små data høytalere til :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Visningsrom? Skandale. Skolen vår suger. 6303561[/snapback] Hehe. Vi har et auditorium også. Det er nok noe à la det dere har på deres skoler. Det har en prosjektor og DVD-spiller, samt et "lerret", men kvaliteten er... Vel, den var kanskje god for ti år siden... Det nye visningsrommet vi har fått, derimot... Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Titanic, Kristin Lavransdatter og Bare Bea Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Dude Where`s My Car... Ein periode med merkelig sammentreffc der den filmen blei sett litt for tett opp mot hverandre. Nice film for all del,men faen.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jakten på nyresteinen. Hmpf. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Da jeg som 12-åring møtte jenten jeg var overbevist om at jeg kom til å tilbringe resten av mitt liv med (forholdet varte i fem dager), ble jeg utsatt for en film som fremdeles gir meg mareritt. Hun var sengeliggende med feber, jeg kom over for å trøste, og ble sittende å se på "Dirty Dancing" på VHS. Når filmen var ferdig, ble den spolt tilbake og startet på nytt. Mange ganger. Aldri mer. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jakten på nyresteinen. Hmpf. 6306903[/snapback] Haha, såg den på skolen i en naturfagtime. Trolig den mest latterlige filmen jeg har sett. Endret 14. juni 2006 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå