Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Jeg såg Brokeback Mountain en gang.

 

Aldri mer.

 

Den var rett og slett ekkel.

:cry:

6685322[/snapback]

Æsj, den med homsesex?

6686777[/snapback]

Den lasta jeg ned en gang, men jeg sletta den når jeg fant ut hva den handla om :whistle:

6687435[/snapback]

 

Fordi du er fordomsfull?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så når en film blir gitt ut på 70-tallet, så er det synonymt med at den er dårlig? Jeg skulle ønske at de gikk tilbake til å lage filmer som var mer lik Texas Chainsaw Massacre, og ikke de forbanna tenåringsgrøsserne som blir kastet ut i øst og vest. Det er ikke mange filmer som har like jævlig stemning som den har.

Lenke til kommentar
Ja, jeg trodde nesten det - men sarkasme og ironi er litt vanskelig å oppfatte når det skrives, spesielt når det skrives av en person som man ikke kjenner, og når det i tillegg skrives på en måte som får det til å virke seriøst.

6688053[/snapback]

Det er vel det som er poenget. Jeg skrev det slik at de som kjenner meg ville forstå poenget mitt (nemlig hvor tåpelig det er å mislike en film fordi den inneholder homofili), uten at han fordomsfulle følte seg uthengt.

 

Jeg tenker på andres følelser, vettu!

Lenke til kommentar
Ja, jeg trodde nesten det - men sarkasme og ironi er litt vanskelig å oppfatte når det skrives, spesielt når det skrives av en person som man ikke kjenner, og når det i tillegg skrives på en måte som får det til å virke seriøst.

6688053[/snapback]

Det er vel det som er poenget. Jeg skrev det slik at de som kjenner meg ville forstå poenget mitt (nemlig hvor tåpelig det er å mislike en film fordi den inneholder homofili), uten at han fordomsfulle følte seg uthengt.

 

Jeg tenker på andres følelser, vettu!

6689936[/snapback]

 

:wee:

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt det. Likevel, mange folk (inkludert bzerk, tydeligvis) sammenligner gamle filmer med nye filmer uten å tenke over at de faktisk ikke hadde de samme effektene (++) i "gamledager".

6688999[/snapback]

 

 

Helt enig der... Satt å så Halloween enern sammen med en noen venner... å de startet etter 10 min å klage hvor dårlig den var å hvor uekte alt så ut... HALLO... den er gammel... det er en klassiker... den var dritbra når den kom ut... vet ikke om dere andre.. men jeg storkoser meg likemye når jeg ser den... :D Elsker gamle klassikere... samme med The Texas Chainsaw massacre... klassiker :D kall de gamle filmene hva dere vil, men de er fremdeles bra :)

Lenke til kommentar

The Omen er en skrekkelig dårlig film jeg ALDRID skal se igjen! Det er meningen at det skal være en skrekk film men, du blir aldri skremt på noen måte, med unntak av en tin: Det HELVETES (kan ikke beskrives på noen annen måte.unnskyld.) dårlige, elendige og maktesløse skuespillet!

Man kan ikke sløse bort 2 timer av livet på noen verre måte.

 

Har du ikke sett filmen? Hold avstand!!

Lenke til kommentar
The Omen er en skrekkelig dårlig film jeg ALDRID skal se igjen! Det er meningen at det skal være en skrekk film men, du blir aldri skremt på noen måte, med unntak av en tin: Det HELVETES (kan ikke beskrives på noen annen måte.unnskyld.) dårlige, elendige og maktesløse skuespillet!

Man kan ikke sløse bort 2 timer av livet på noen verre måte.

 

Har du ikke sett filmen? Hold avstand!!

6690543[/snapback]

 

Originalen eller nyinnspillingen? Har ikke sett nyinsspillengen, men originalen er utrolig bra! Alt stemmer, en klassiker, og en av verdens beste filmer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...