Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scary Movie 3-4 skal jeg vel aldri se igjen, makan til skrap!

6667942[/snapback]

Haha, er så vidt forskjellige meninger om disse filmene! Selv elsker jeg 3'eren, men synes ikke 4'eren holdt mål - dårligste i serien.

6668364[/snapback]

Woah, du likte 3'ern, men du syntes 4'ern var dårlig. Personlig satt jeg med en følelse av at 1'ern og 2'ern var laget av Zucker, og 3'ern og 4'ern ble laget av en komplett idiot mens Zucker var på avrusningsklinikken eller noe slik. De to siste ligner på hverandre, men de er noe helt annet enn de to første.

Jeg liker de to første, men hater de to siste. 3'ern var riktignok et knøttlite hakk bedre enn 4'ern. 2'ern er faktisk den beste, synes jeg. Hanson er genial med den søte lille hånden sin.

img_elliott.jpg

:love:

6668462[/snapback]

whoa, en annen som faktsik liker 2eren best, nå har jeg sett det også

6668514[/snapback]

kåmman nå folkens 2ern var jo drit bra da...men ingen ting slår 1ern :love:

Lenke til kommentar

Supermann Returns skal aldri aldri aldri sees igjen frivillig. Det er lenge siden jeg har blitt så skuffa over en film jeg nesten ikke har hatt forventinger til. Siden filmen fortsatt går på kino legger jeg min begrunnelse i spoilertags. Ikke les om du har tenkt å se den.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ALT var feil med den filmen. Jeg kan starte med drakta hans. Supermann skal da aldeles ikke ha en purpurrød kappe, heller ikke skal han ha noe som ligner mest på månestøvler. Heretter gikk det bare nedoverbakke. Filmen er alt for lang (2,5 timer) og handlingen snegler seg avgårde altfor tregt gjennom disse timene. Det er altfor mye fouks på kjærlighet og et tilnærma sjalusidrama. Videre blir vår helt lagt inn på sykehus iført sykehuskjortel (!) og som om ikke det skulle være nok har han jaggu en sønn og. Nei nei nei! Stopp nå! Dette er en regelrett HÅN mot Christopher Reeve's Supermann.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...