Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker nå i allefall ikke Vertical Limit. Effektene er elendige (men aser at skredene er tatt fra en dokumentarfilm eller noe slik, for bildekvaliteten deres er helt annerledes), og når f.eks. helikopteret liksom skal slippe av folkene på fjellhyllen, det ser så ekstremt fake ut! Billigste sett-fotografi EVER.

Lenke til kommentar
DARK CITY!

Herregud for en tragisk film

6658379[/snapback]

Dark City er en helt fantastisk film. Undervurdert, glemt og gjemt - veldig ufortjent. Ubeskrivelig rå!

6658388[/snapback]

Signed. Men så ser jeg jo stadig favorittfilmene mine i denne tråden, da... ( Breaking the Waves etc.).

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Skulle se en eller annen japansk skrekkfilm med broren min her om dagen. Husker ikke hva den het, men den handlet om folk som blir ringt opp av sitt eget telefonnummer, for deretter å høre seg selv når man dør. Gidda seriøst ikke å se hele filmen. Vet man finner mye verre enn denne, men drittfilm uansett.

Lenke til kommentar
Scary Movie 3-4 skal jeg vel aldri se igjen, makan til skrap!

6667942[/snapback]

Haha, er så vidt forskjellige meninger om disse filmene! Selv elsker jeg 3'eren, men synes ikke 4'eren holdt mål - dårligste i serien.

6668364[/snapback]

Første gang jeg så 3'eren på kino (Raymond Kvisvik rett bak meg!) lo jeg meg skakk i hjel! Må være den beste (etter min mening) av de filmene.

Den fjerde holdt ikke mål i mine øyne heller.

Lenke til kommentar

6667942[/snapback]

Haha, er så vidt forskjellige meninger om disse filmene! Selv elsker jeg 3'eren, men synes ikke 4'eren holdt mål - dårligste i serien.

6668364[/snapback]

Woah, du likte 3'ern, men du syntes 4'ern var dårlig. Personlig satt jeg med en følelse av at 1'ern og 2'ern var laget av Zucker, og 3'ern og 4'ern ble laget av en komplett idiot mens Zucker var på avrusningsklinikken eller noe slik. De to siste ligner på hverandre, men de er noe helt annet enn de to første.

Jeg liker de to første, men hater de to siste. 3'ern var riktignok et knøttlite hakk bedre enn 4'ern. 2'ern er faktisk den beste, synes jeg. Hanson er genial med den søte lille hånden sin.

img_elliott.jpg

:love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

6667942[/snapback]

6668364[/snapback]

Woah, du likte 3'ern, men du syntes 4'ern var dårlig. Personlig satt jeg med en følelse av at 1'ern og 2'ern var laget av Zucker, og 3'ern og 4'ern ble laget av en komplett idiot mens Zucker var på avrusningsklinikken eller noe slik. De to siste ligner på hverandre, men de er noe helt annet enn de to første.

Jeg liker de to første, men hater de to siste. 3'ern var riktignok et knøttlite hakk bedre enn 4'ern. 2'ern er faktisk den beste, synes jeg. Hanson er genial med den søte lille hånden sin.

img_elliott.jpg

:love:

6668462[/snapback]

whoa, en annen som faktsik liker 2eren best, nå har jeg sett det også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...