Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Haisommer. Fatter ikke hvordan de klarte å lage fire av den.

6624058[/snapback]

 

Word :p

Den plastikk fisken som blir slept rundt i vannet, er ikke spesielt skummel akkurat.

6624092[/snapback]

 

 

 

 

Plastfesken e jo Pure Pwnage :innocent:

hehe, sansynlivis den dårligste filmen jeg har sett i hele mitt liv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg trodde også det, men må da vel gå an å skrive hvilken film man snakker om?

 

Om jeg sier "Indianas", er det virkelig noen som skjønner at jeg snakker om Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark?

6626380[/snapback]

Kverrulant. Alle oppegående mennesker skjønner at han refererte til den siste Fast & the Furious-filmen og ikke en spansk kortfilm.

 

Jeg så en film for et par uker siden jeg nødig vil tvinge meg gjennom en gang til:

 

Spring Break Shark Attack (2005)

 

Heia TVNorge. :wee:

Lenke til kommentar
Ja, jeg trodde også det, men må da vel gå an å skrive hvilken film man snakker om?

 

Om jeg sier "Indianas", er det virkelig noen som skjønner at jeg snakker om Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark?

6626380[/snapback]

Kverrulant. Alle oppegående mennesker skjønner at han refererte til den siste Fast & the Furious-filmen og ikke en spansk kortfilm.

 

Jeg så en film for et par uker siden jeg nødig vil tvinge meg gjennom en gang til:

 

Spring Break Shark Attack (2005)

 

Heia TVNorge. :wee:

6626877[/snapback]

 

Hadde sett fram til Spring Break Shark Attack, men glemte den helt vekk. Var smålig irritert dagen etter. Satser bare på at TVNorge og TV 2 fortsetter med dårlige filmer når høsten kommer. Ikke noe som slår Turbo: A Power Rangers Movie på en sen lørdagskveld. Spesielt ikke når den sendes 2 ganger i løpet av 3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...