Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Haisommer. Fatter ikke hvordan de klarte å lage fire av den.

6624058[/snapback]

Word :p

Den plastikk fisken som blir slept rundt i vannet, er ikke spesielt skummel akkurat.

6624092[/snapback]

Plastfesken e jo Pure Pwnage :innocent:

hehe, sansynlivis den dårligste filmen jeg har sett i hele mitt liv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

con air er jo grei lørdags underholdning da

dont move or the bunny gets is

vet ikke om denne filmen er nevnt før men batman og robin skulle hatt sin egen topic post..den er reinkarnsjonen av ræva

Lenke til kommentar
Ja, jeg trodde også det, men må da vel gå an å skrive hvilken film man snakker om?

Om jeg sier "Indianas", er det virkelig noen som skjønner at jeg snakker om Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark?

6626380[/snapback]

Kverrulant. Alle oppegående mennesker skjønner at han refererte til den siste Fast & the Furious-filmen og ikke en spansk kortfilm.

Jeg så en film for et par uker siden jeg nødig vil tvinge meg gjennom en gang til:

Spring Break Shark Attack (2005)

Heia TVNorge. :wee:

Lenke til kommentar
Ja, jeg trodde også det, men må da vel gå an å skrive hvilken film man snakker om?

Om jeg sier "Indianas", er det virkelig noen som skjønner at jeg snakker om Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark?

6626380[/snapback]

Kverrulant. Alle oppegående mennesker skjønner at han refererte til den siste Fast & the Furious-filmen og ikke en spansk kortfilm.

Jeg så en film for et par uker siden jeg nødig vil tvinge meg gjennom en gang til:

Spring Break Shark Attack (2005)

Heia TVNorge. :wee:

6626877[/snapback]

Hadde sett fram til Spring Break Shark Attack, men glemte den helt vekk. Var smålig irritert dagen etter. Satser bare på at TVNorge og TV 2 fortsetter med dårlige filmer når høsten kommer. Ikke noe som slår Turbo: A Power Rangers Movie på en sen lørdagskveld. Spesielt ikke når den sendes 2 ganger i løpet av 3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...