SE Laffen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Haisommer. Fatter ikke hvordan de klarte å lage fire av den. 6624058[/snapback] Word Den plastikk fisken som blir slept rundt i vannet, er ikke spesielt skummel akkurat. 6624092[/snapback] Plastfesken e jo Pure Pwnage hehe, sansynlivis den dårligste filmen jeg har sett i hele mitt liv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 con air er jo grei lørdags underholdning da dont move or the bunny gets is vet ikke om denne filmen er nevnt før men batman og robin skulle hatt sin egen topic post..den er reinkarnsjonen av ræva Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Tokyo dritt film! jeg vil ha pengene mine tilbake, makan til dritt film!! Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Tokyo dritt film! jeg vil ha pengene mine tilbake, makan til dritt film!! 6625094[/snapback] Word! En film med dårligere skuespill, historie og handling skal du lete lenge etter! Endret 6. august 2006 av Deathstalker Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tokyo dritt film! jeg vil ha pengene mine tilbake, makan til dritt film!! 6625094[/snapback] Word! En film med dårligere skuespill, historie og handling skal du lete lenge etter! 6625103[/snapback] Hva forventet dere? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Muligens et dumt spørsmål, men er det denne filmen eller denne filmen dere prater om? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ettersom de ville ha pengene tilbake, regner jeg med det er sistnevnte det er snakk om. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, jeg trodde også det, men må da vel gå an å skrive hvilken film man snakker om? Om jeg sier "Indianas", er det virkelig noen som skjønner at jeg snakker om Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, jeg trodde også det, men må da vel gå an å skrive hvilken film man snakker om? Om jeg sier "Indianas", er det virkelig noen som skjønner at jeg snakker om Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark? 6626380[/snapback] Kverrulant. Alle oppegående mennesker skjønner at han refererte til den siste Fast & the Furious-filmen og ikke en spansk kortfilm. Jeg så en film for et par uker siden jeg nødig vil tvinge meg gjennom en gang til: Spring Break Shark Attack (2005) Heia TVNorge. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blade Hunter. Kritikkerrost-film, ikke min smak. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blade Hunter. Kritikkerrost-film, ikke min smak. 6632186[/snapback] Den må du nesten komme med litt mer informasjon om, ser ikke ut til at imdb har noen film ved navn "bBade hunter". Lenke til kommentar
jo_sommer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 DATEMOVIE den værste drittfilmen jeg noen sinne har sett. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, jeg trodde også det, men må da vel gå an å skrive hvilken film man snakker om? Om jeg sier "Indianas", er det virkelig noen som skjønner at jeg snakker om Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark? 6626380[/snapback] Kverrulant. Alle oppegående mennesker skjønner at han refererte til den siste Fast & the Furious-filmen og ikke en spansk kortfilm. Jeg så en film for et par uker siden jeg nødig vil tvinge meg gjennom en gang til: Spring Break Shark Attack (2005) Heia TVNorge. 6626877[/snapback] Hadde sett fram til Spring Break Shark Attack, men glemte den helt vekk. Var smålig irritert dagen etter. Satser bare på at TVNorge og TV 2 fortsetter med dårlige filmer når høsten kommer. Ikke noe som slår Turbo: A Power Rangers Movie på en sen lørdagskveld. Spesielt ikke når den sendes 2 ganger i løpet av 3 uker. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blade Hunter. Kritikkerrost-film, ikke min smak. 6632186[/snapback] Den må du nesten komme med litt mer informasjon om, ser ikke ut til at imdb har noen film ved navn "bBade hunter". 6632216[/snapback] Jeg tror han heter Blade Runner. "Blade Hunter"... Lenke til kommentar
mESA Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, jeg mente Blade Runner. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Den nye versjonen av Charlie og Sjokoladefabrikken. PUKE! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 For all del, ikke kom med mer utfyllende info. Slike utsagn er bare provoserende. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Sag 2 sikkert mange som er uenige med meg, men jeg liker rett og slett ikke sånne sjuke filmer Endret 8. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Du mener Saw 2? Elsker de 2 filmene som har kommet hittil og ser fram til nummer tre. Edit: Herregud jeg er treg i dag...*panneklask* Endret 8. august 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du mener Saw 2? Elsker de 2 filmene som har kommet hittil og ser fram til nummer tre. Edit: Herregud jeg er treg i dag...*panneklask* 6638199[/snapback] ja, saw er det, trur den heter sagt på norsk men liker ikke de filmene, er mer glad i komedier osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå