Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg skjønner det. Poenget mitt er at den ikke er så dårlig at den er artig, den er enda dårligere. Den er så dårlig at den blir trist.

 

Wh1te, ja, Bay er uhøytidelig, men det føles veldig mye ut som om at han selv tror han er Gud's sønn innen filmindustrien. Han prøver å lage filmene sine "høytidelig", på den måte at de liksom er veldig seriøse og gode. Skal vedde på at han selv synes Academy Awards er dritt fordi han aldri vinner noen priser for sine filmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
"I make movies for teenage boys. Oh, dear, what a crime."

 

Jeg digger fyren.

 

"Quentin Tarantino called me once. Someone had written "Is Michael Bay the Devil?" Quentin said, "Don't worry, last year they called me the Antichrist." "
Lenke til kommentar
starship trooper generelt er jo direkte små vondt da

6623455[/snapback]

Nuvel, spør du meg så er den første filmen helt grei, på kanten til litt stilig, men du verden så dårlig oppfølgeren ble.

 

Con Air er en alldeles severdig actionfilm. At det er dere aldri vil se igjen, er jo helt bak mål.

6623563[/snapback]

Støttes, skjønner ikke hva som er så galt med den filmen.

Lenke til kommentar
"I make movies for teenage boys. Oh, dear, what a crime."

 

Jeg digger fyren.

 

"Quentin Tarantino called me once. Someone had written "Is Michael Bay the Devil?" Quentin said, "Don't worry, last year they called me the Antichrist." "

6620464[/snapback]

A pasta at denne mannen er hoytidelig eller arrogant er latterlig. Mannen lager filmer han vil lage, hva mer kan man forlange? Han underholder mange, mange flere mennesker enn samtlige pa forumet (med unntak av wh1te og hans kommende filmproduksjoner) noengang vil.

Lenke til kommentar

Kan på en måte ikke fordra kill bill serien. De er bare... Rare

Saw 1 og 2 vet eg ikke om jeg ville sett igjen, de er ganske syke. Men facinerende.

Det er liksom filmer du ikke vil se, men du bare må se dem ferdi for å se hva mer som kommer.

 

Edit: Mortal combat må være noe av det dårligeste jeg noen gang har sett, men..Haha, de er morsomme da.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Con-Air: Latterlig dårlig? Hvorfor? Jeg personlig, synes at Con-Air, som en actionfilm, er topp. Generelt sett er den ikke så super nei

 

On-topic: En film jeg aldri vil se igjen er "Godzilla vs Destroyah" eller noe slikt.. usikker på stavingen, var ihvertfall noe muffens. :hmm:

Lenke til kommentar
starship trooper generelt er jo direkte små vondt da

6623455[/snapback]

Nuvel, spør du meg så er den første filmen helt grei, på kanten til litt stilig, men du verden så dårlig oppfølgeren ble.

 

Con Air er en alldeles severdig actionfilm. At det er dere aldri vil se igjen, er jo helt bak mål.

6623563[/snapback]

Støttes, skjønner ikke hva som er så galt med den filmen.

6623709[/snapback]

 

Det at handlingen er repetiv, og kjedelig, er grunn nok til å ikke se den møkkaflmen igjen. Det eneste stedet en Con Air-DVD hører hjemme, er i mikrobølgeovnen. :)

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...