Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Høytidelig? Michael Bay er kanskje tidenes mest uhøytidelige regissør. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Con Air = Ufrivillig komedie? Jeg gråter hver gang jeg ser den! 6620306[/snapback] Ufrivillig komedie i den forstand at den er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, jeg skjønner det. Poenget mitt er at den ikke er så dårlig at den er artig, den er enda dårligere. Den er så dårlig at den blir trist. Wh1te, ja, Bay er uhøytidelig, men det føles veldig mye ut som om at han selv tror han er Gud's sønn innen filmindustrien. Han prøver å lage filmene sine "høytidelig", på den måte at de liksom er veldig seriøse og gode. Skal vedde på at han selv synes Academy Awards er dritt fordi han aldri vinner noen priser for sine filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 "I make movies for teenage boys. Oh, dear, what a crime." Jeg digger fyren. "Quentin Tarantino called me once. Someone had written "Is Michael Bay the Devil?" Quentin said, "Don't worry, last year they called me the Antichrist." " Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Dirty! Det må være den dårligste filmen jeg har leid. Lenke til kommentar
SE Laffen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 IKKE se Cyborg, sansynelivis den latterligste filmen som er laget ever! Ble trist av å se 10 min... Latterli... Men den var sikkert Top Noch 70 før kristus.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Elizabethtown. Fy flate så kjedelig den var, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Den varte i 2 timer også. Det hjalp lite at rolleliste var, Orlando Bloom, Kirsten Dunst, Susan Sarandon, Alec Baldwin og Jessica Biel. Pain! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Starship Troopers 2. Jeg griner blod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 starship trooper generelt er jo direkte små vondt da armagedon er skadeli for alle fem sansene... 1.den skader øya 2.den er så dårli at den lokter vondt 3.du føler deg uvel av å se den 4.du får dårli bismak i munnen 5.dialogen suger 6. I SEE BAD MOVIE Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Con Air er en alldeles severdig actionfilm. At det er dere aldri vil se igjen, er jo helt bak mål. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 The Most Fertile Man in Ireland er en film jeg ikke kommer til å orke å se igjen. Kanskje morsom og rågøy for irlendere, men ikke for meg. Rett og slett for merkelig konsept, og spesielt morsom var den heller ikke. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 starship trooper generelt er jo direkte små vondt da 6623455[/snapback] Nuvel, spør du meg så er den første filmen helt grei, på kanten til litt stilig, men du verden så dårlig oppfølgeren ble. Con Air er en alldeles severdig actionfilm. At det er dere aldri vil se igjen, er jo helt bak mål. 6623563[/snapback] Støttes, skjønner ikke hva som er så galt med den filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 "I make movies for teenage boys. Oh, dear, what a crime." Jeg digger fyren. "Quentin Tarantino called me once. Someone had written "Is Michael Bay the Devil?" Quentin said, "Don't worry, last year they called me the Antichrist." " 6620464[/snapback] A pasta at denne mannen er hoytidelig eller arrogant er latterlig. Mannen lager filmer han vil lage, hva mer kan man forlange? Han underholder mange, mange flere mennesker enn samtlige pa forumet (med unntak av wh1te og hans kommende filmproduksjoner) noengang vil. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Kan på en måte ikke fordra kill bill serien. De er bare... Rare Saw 1 og 2 vet eg ikke om jeg ville sett igjen, de er ganske syke. Men facinerende. Det er liksom filmer du ikke vil se, men du bare må se dem ferdi for å se hva mer som kommer. Edit: Mortal combat må være noe av det dårligeste jeg noen gang har sett, men..Haha, de er morsomme da. Endret 6. august 2006 av QBab Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Haisommer. Fatter ikke hvordan de klarte å lage fire av den. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Haisommer. Fatter ikke hvordan de klarte å lage fire av den. 6624058[/snapback] Word Den plastikk fisken som blir slept rundt i vannet, er ikke spesielt skummel akkurat. Endret 6. august 2006 av QBab Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Con-Air: Latterlig dårlig? Hvorfor? Jeg personlig, synes at Con-Air, som en actionfilm, er topp. Generelt sett er den ikke så super nei On-topic: En film jeg aldri vil se igjen er "Godzilla vs Destroyah" eller noe slikt.. usikker på stavingen, var ihvertfall noe muffens. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Starship Troopers er jo bare herlig! 2`ern derimot...fy faen. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) starship trooper generelt er jo direkte små vondt da 6623455[/snapback] Nuvel, spør du meg så er den første filmen helt grei, på kanten til litt stilig, men du verden så dårlig oppfølgeren ble. Con Air er en alldeles severdig actionfilm. At det er dere aldri vil se igjen, er jo helt bak mål. 6623563[/snapback] Støttes, skjønner ikke hva som er så galt med den filmen. 6623709[/snapback] Det at handlingen er repetiv, og kjedelig, er grunn nok til å ikke se den møkkaflmen igjen. Det eneste stedet en Con Air-DVD hører hjemme, er i mikrobølgeovnen. Endret 6. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 con air er jo grei lørdags underholdning da dont move or the bunny gets is vet ikke om denne filmen er nevnt før men batman og robin skulle hatt sin egen topic post..den er reinkarnsjonen av ræva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå