Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Empire State Building av Andy Warhol :!:

Så litt på den (gratis godteri :p ) men filmen er så kjedelig at det er umulig (!) å se gjennom hele.

Mener at filmen er 24 timer lang, og det er bare bilde av Empire State Building.

Man ser at døgnet går og etter 15 timer skal visstnok et fly komme forbi, og så skjer det ikkeno' videre.

Kunne forøvrig aldri sett Cure for Insomnia eller Plan Nine From Outer Space heller.

Lenke til kommentar
Ein film eg aldri kommer til å se igjen er Serenity. Det må vere den verste filmen eg noen gang eg har sett, eg holdt nesten på å sovne.

6618211[/snapback]

ditt rasshøll

hva forventer man egentlig av en 18åring som kaller seg "mafiaman"

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Ein film eg aldri kommer til å se igjen er Serenity. Det må vere den verste filmen eg noen gang eg har sett, eg holdt nesten på å sovne.

6618211[/snapback]

ditt rasshøll

6618316[/snapback]

så så, skal ikke være så krass mot de svakere her i verden.

take a chillpill

Lenke til kommentar

6618211[/snapback]

ditt rasshøll

6618316[/snapback]

så så, skal ikke være så krass mot de svakere her i verden.

take a chillpill

6618350[/snapback]

Kan du venligst si meg grunn til at du går til personangrep på meg fordi eg ikkje liker ein film du liker?

Og hva mener du med "de svakere"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Serenity er en drittfilm, jeg kommer definitivt aldri til å se den igjen og Kebab GUD har fått advarsel. Skjønner at alle ikke kan ha like god smak, men man trenger ikke gå til personangrep.

Lenke til kommentar

Serenity kommer nok ikke jeg heller til å se igjen. Skjønner ærlig talt ikke hva folk ser i den filmen. Når jeg ser sci-fi for tiden, er jeg kanskje litt vel kravstor til at de skal være nybringende, men Serenity kan jeg ikke se på som noe annet enn "alt annet". Alt er sagt og gjort før, og verdenen var veldig lite troverdig. At ei stakkars lita jente plutselig skal bli Bruce Lee synes jeg heller ikke var ekstremt troverdig. Drittfilm vil jeg ikke kalle den, men heller ingen film jeg vil se igjen - eller skaffe, for den saks skyld.

Superseven: Amen angående Con Air. Dassfilm uten like. Mildt sagt tragisk at så mange kjente skuespillere har giddet å bryne seg på noe så dårlig.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Con Air er konge da. Nesten definisjonen på popcornfilm. Det at så mange kjente fjes er med gjør den desto bedre.

Lenke til kommentar
Serenity kommer nok ikke jeg heller til å se igjen. Skjønner ærlig talt ikke hva folk ser i den filmen. Når jeg ser sci-fi for tiden, er jeg kanskje litt vel kravstor til at de skal være nybringende, men Serenity kan jeg ikke se på som noe annet enn "alt annet". Alt er sagt og gjort før, og verdenen var veldig lite troverdig. At ei stakkars lita jente plutselig skal bli Bruce Lee synes jeg heller ikke var ekstremt troverdig. Drittfilm vil jeg ikke kalle den, men heller ingen film jeg vil se igjen - eller skaffe, for den saks skyld.

Superseven: Amen angående Con Air. Dassfilm uten like. Mildt sagt tragisk at så mange kjente skuespillere har giddet å bryne seg på noe så dårlig.

6620016[/snapback]

hvis du hadde sett serien ville du å vite at hun blir ikke pluttselig blir bruce lee

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

6620016[/snapback]

hvis du hadde sett serien ville du å vite at hun blir ikke pluttselig blir bruce lee

6620234[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? Serenity klarer ikke å stå på egne bein, ergo er det en drittfilm. Kan godt være at den er bedre om man har sett serien i forkant, men de færreste har interesse av det.

Lenke til kommentar
Con Air er konge da. Nesten definisjonen på popcornfilm. Det at så mange kjente fjes er med gjør den desto bedre.

6620198[/snapback]

Mange kjente skuespillere er vel og bra, men kan ikke gjøre et elendig manus til en knallfilm. Con Air er etter min mening ikke annet enn en ufrivillig komedie. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Mange kjente skuespillere er vel og bra, men kan ikke gjøre et elendig manus til en knallfilm.

6620263[/snapback]

I beg to differ. Kommer ikke på et bra eksempel i farten, men det er mange filmer med middelmådig manus som har blitt bra på grunn av skuespillerne.

Lenke til kommentar

Con Air = Ufrivillig komedie? Jeg gråter hver gang jeg ser den!

Serenity blir kanskje bedre om man ser serien først, men ved å se filmen ble ikke akkurat serien veldig interessant. Jeg tviler sterkt på at jeg gidder å skaffe serien. Filmen minner om en stor wannabe Star Wars eller noe slik. For å si det slik, så er ikke Nathan Fillion noen Han Solo.

X-Files filmen er ikke bare slutten på en serien - den er midt i den, noe som burde være enda verre! Likevel synes jeg da filmen er god uansett om man ikke har sett serien (jeg så filmen flere år før jeg begynte å se serien sammenhengende).

Serenity er ikke en film jeg føler er vanskelig å forstå, så derfor vet jeg ikke helt om jeg er enig i at filmen blir bedre om jeg ser serien. Det er selvsagt kun èn måte å finne det ut, men som sagt tviler jeg på at jeg kommer til å skaffe serien etter å ha sett den middelmådige filmen.

EDIT. Wh1te, jeg kan komme på en god bunke filmer hvor mange store navn ikke redder filmens middelmådighet/elendighet (bare se på mesteparten av Dreamwork's animasjonsfilmer) om det er det du vil ha. ;)

PS: Con Air er ikke middelmådig. Jeg synes den suger hestemøkk. Alt er bare tragisk dårlig. At den prøver å ta seg selv så jævlig høytidelig (slik ALLE Bruckheimer/Bay-filmer gjør) hjelper heller ikke mye på. De fleste Bruckheimer/Bay-filmer er akkurat hysterisk bra, men Con Air tar kaka. Makan til møkk, spør du meg.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...