master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Haisommer 3, makan til makkverk skal du lete lenge etter. 6604533[/snapback] Hva med Jaws: The Revenge? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Haisommer 3, makan til makkverk skal du lete lenge etter. 6604533[/snapback] Hva med Jaws: The Revenge? Aaah, enda en, den skal jeg i hvert fall ikke se, med mindre den er så dårlig at det blir gøy. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 vil i jaws 4 er det ikke en vanlig hai, en spøkelse hai som dreper de som har drept de andre haiene Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 En film jeg absolutt ikke vil se igjen må være Ultraviolet! Fyttikatta den var helt horribel! Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 En film jeg absolutt ikke vil se igjen må være Ultraviolet! Fyttikatta den var helt horribel! 6607727[/snapback] Hehe ja den var forferdelig Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Brothers in Arms. Å herregud for et makkverk, noe av det værste jeg noen gang har sett. Alt var så forbanna teit; historien, karakterene, skytescenene, musikken etc. Definitivt ikke "dårlig-bra". Vennligst gjem alle eksemplarer du ser langt bak i hylla. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe, nå ble jeg litt sjokkert her. Trodde ett sekund du hadde nevnt Band of Brothers. Jeg har ikke sett Brothers in Arms, men da jeg fant den i en billig-kurv i en eller annen kiosk, og leste bakpå, skjønte jeg med en gang at dette ikke var et kjøp jeg noen gang skulle foreta meg. Det hørtes mildt sagt latterlig ut. Ikke ta meg for en rasist eller noe slik, men er det virkelig logisk å sette en mørkhudet gangster-karakter (MED bling-bling) i en slik western-setting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Den filmen som bare kunne brenne er uten tvil: Virus makan te drittfilm skal du lete lenge etter. Endret 4. august 2006 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hehe, nå ble jeg litt sjokkert her. Trodde ett sekund du hadde nevnt Band of Brothers. Jeg også. :!: Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 - Blair witch project 2 , Makan til møl... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 The Pacifier. Kjedelig film... Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 "Veiviseren" er den mest barbariske filmen jeg noensinne.... Den er så latterlig at jeg ble litt lei meg =/ trodde at den skulle være litt bra siden alle har hørt om den å greier. men der klarte vi nor-men nok en gang å lage en mOkka film!"! Er heller ikke så glad i han godeste Terje Vigen. den filmen er drit mOkkat `=/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Haisommer 3, makan til makkverk skal du lete lenge etter. 6604533[/snapback] Hva med Jaws: The Revenge? 6604765[/snapback] Hahah, ja, den var verst :!: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Hmm, tenke seg om -Skrik 2,3 -xXx -Scary movie, hele møljen (har ikke sett den siste) -The Pacifier -En endesløs rekke av dårlige Steven Seagal filmer. Endret 5. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Du liker ikke de første Scary Movie filmene, men den siste? Den siste er søppel! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 å, siste Scary Movie er så sinnsykt dårlig! ble flau når jeg så på den, og lo nesten aldri, og jeg var full attpåtil!!! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg mente at jeg ikke har sett den siste, og neppe kommer jeg til å gjøre det heller (retter innlegget nå) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 å, siste Scary Movie er så sinnsykt dårlig! ble flau når jeg så på den, og lo nesten aldri, og jeg var full attpåtil! 6617938[/snapback] Enig med deg der... De brukte akkurat de samme sakene som i den forrige filmen... Masse folk som skaller og får ting hardt i huet osv... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hellboy.. Makan til dårlig film har jeg aldri sett... Ellers er jeg ingen storfan av dårlige grøssere som "The Hills Have Eyes".. (Den nyeste, altså.. Fysj!! ) Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Escape From New York http://www.imdb.com/title/tt0082340/ En film som ALDRIG går inn i dvd spilleren min igjen.. ALDRIG! desidert det værste oppgulpet jeg noen gang har sett.. svei i øya 6301159[/snapback] Hyyyl, den har jeg og sett, for skamlenge siden. Den glemmer man ikke. Den er virkelig elendig. Absolutt alt er halvgjort og ... Fysjameg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå