Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Når det var snakk om Jesus over her...

Husker ikkje navnet, men er ihvertfall kåret til den beste Jesus & Co + resten av surrehuene filmen. Dette var faen steike meg heilt inni sattans kjedelig. Tok jo 900 år før noe blei sagt i starten av filmen (ikkje at det er gale i seg sjøl) og ting var bare tamt. Trur pokker ta meg den varte i 3 timer +. Dette var tortur,det var bare faenskap. Religionslæreren vår var i ekstase over filmen.

Nei, skal eg ha Jesus styr, takker eg meg til Life of Brian. :cool:

6552084[/snapback]

Jesus christ superstar, tror jeg den filmen heter faktiskt. Men er helt enig med deg. Jeg blir nesten syk i hodet av å se på sånne filmer :p

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det var snakk om Jesus over her...

Husker ikkje navnet, men er ihvertfall kåret til den beste Jesus & Co + resten av surrehuene filmen. Dette var faen steike meg heilt inni sattans kjedelig. Tok jo 900 år før noe blei sagt i starten av filmen (ikkje at det er gale i seg sjøl) og ting var bare tamt. Trur pokker ta meg den varte i 3 timer +. Dette var tortur,det var bare faenskap. Religionslæreren vår var i ekstase over filmen.

Nei, skal eg ha Jesus styr, takker eg meg til Life of Brian. :cool:

6552084[/snapback]

Passion of the Christ?

Monty Python :love:

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Kristin Lavransdatter :thumbdown:

På ungdomsskola så vi den 3 ganger. Hvorfor? Fordi vi bytta norsklærer 3 ganger og fordi de fleste av dem elsker den filmen (kvinnelige lærere altså, mannlige spyr som oftest av den)

Jeg satt iallefall pent og rolig i setet mitt og gomla nonstop. Da posen var tom, så sovna jeg. Sov ut heeeele filmen, og hele diskusjonen av tema og virkemidler... Snork...

3 personer som burde vært skutt/brent/druknet/hengt/korsfestet etc:

Sigrid Undset ---> Kjøp kristin lavransdatter --> dopapir på hytta

--------------------------------------------------------------------------------

Tarjei Vesaas ----> Fuglane (greit nok så har den en del gode kunsteriske aspekter, men come on. Igjen så elsker visst kvinnelige norsklærere den. Har fått ganske mange "da jeg leste fuglane - og ble opplyst"taler :p crazy people

--------------------------------------------------------------------------------

Han som fant ut at alt skulle pakkes inn i plast (tenker først og fremst på cd/dvd cover)

Uansett. Man får varige men av å se den filmen. Her snakker vi ikke om at du bare gjesper om du ser coveret. Nei, her løper du bak et gatehjørne og finner fram stake, hvitløk, vievann, kors... Ja, full pakke. Der sitter du og forbanner den på latin, til alle som gikk med deg har gått hjem igjen. (Hmm... så jeg på Blade/harry potter og mysteriekammeret i helgen :hmm: )

Lenke til kommentar
Å se filmer på skolen er en dårlig idé. Det er ikke sjans for at samtlige liker filmen, så det blir alltid syting. I tillegg er stolene vonde, VHS-spillern slitt og 4:3-tven eldre enn elevene.

6565235[/snapback]

haha.. :!: veit hvordan det er.. vi så ringenes herre Atter en Konge uten pause.. (ondt i r*va) men vi fikk gå 3 timer tidligere.. alikevell.. smertfullt. det er slike øyeblikk i livet som ødelegger brae filmer.. tror ikke jeg blir å se noen av ringenes herre filmene igjen.. EVER...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...