Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gangs Of New York. Jeg er i ett program som skal hjelpe meg i å slutte å se på denne filmen, med guds hjelp skal jeg klare det. 

Er det i den filmen absurditetene tar fullstendig av og kaoset kompletteres med en elefant som løper tvers over skjermen?

Den filmen var så dårlig at den nesten ble underholdende. 

Lenke til kommentar

Fire Down Below. Dårligste filmen jeg har sett. Jeg så den en gang og etterpå gikk den rett i søppelspannet

Om det er den dårligste filmen du har sett, regner jeg med at du måtte hatt tilgang til din egen private søppeldynge dersom du en dag skulle finne på å utforske Seagals utallige rett-på-DVD utgivelser de siste 15 åra. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syntes faktisk det meste fra Seagal fram tilogmed Exit Wounds er ganske fornøyelige. Man må seff ta dem for det det er, med en sleiv salt i tillegg. 

Kan nok være at jeg liker dem enda siden jeg så filmene da jeg var liten og syntes dem var kjempetøffe. Hadde jeg sett dem for første gang i dag hadde jeg nok hatt samme mening som mange andre :p

Når det er sagt så har jeg sett EN av dem nye-superfilmene han kommer med en gang i måneden (Into the Sun eller Belly of the Beast... husker ikke hvilken), og jeg kan trygt si at hvemdetnåvar havner på "skal aldri se mer" lista. 

Han har faktisk voiceover på narrativene. Det er latterlig egentlig. 

Om det er den dårligste filmen du har sett, regner jeg med at du måtte hatt tilgang til din egen private søppeldynge dersom du en dag skulle finne på å utforske Seagals utallige rett-på-DVD utgivelser de siste 15 åra.  :p

post-85775-0-64583300-1438951962_thumb.jpg  :lol:

Lenke til kommentar

Var og så Fantastic Four i sted, men angrer bitters. Jeg er stor fan av Ultimate Fantastic Four tegneserien filmen er løst basert på, så dette burde ha blitt bra. Men hva faen skjedde? Når en filmen er ferdig og du sitter der og tenker: "Er det endelig over? Får jeg lov å dra hjem nå og bryte sammen i stille gråt?" er det aldri et bra tegn, for å si det sånn... :p

Btw gidder ikke engang kaste bort tid på en anmeldelse. Dette får være anmeldelsen min. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Fikk du ikke med deg all slakten filmen fikk fra kritikere verden over? De var unisont enige i at filmen var et makkverk, noe også tallene viser etter helgen i USA. Så denne filmen står jeg glatt over da også kinogjengerne er på linje med anmelderne.

Lenke til kommentar

Interstellar.

Jeg var veldig begeistrert når jeg så traileren og forsøkte virkelig å like filmen, men jeg kommer definitivt aldri til å se denne igjen. Var et par ganger jeg nesten sovnet av kjedsomhet.

Visuelt strålende, men det hjelper ikke når det er haugevis med logiske brister, dårlig manus og kjedelige karakterer.

Terningkast: Skuffet.

Lenke til kommentar

Fikk du ikke med deg all slakten filmen fikk fra kritikere verden over? De var unisont enige i at filmen var et makkverk, noe også tallene viser etter helgen i USA. Så denne filmen står jeg glatt over da også kinogjengerne er på linje med anmelderne.

Hva folk mener om film driter jeg som regel i. Mange hatet Fantastic Four selv lenge før traileren kom. "Det er bare tenåringer! Buuhuu!", "Det er ikke de klassiske FF! Buuhuu!" og så videre. Andre hyller Dark Knight som tidenes beste film uansett sjanger, men jeg kjedet vettet av meg, og nekter å godta at Heath Ledger spilte Joker. Ringenes Herre gadd jeg bare så vidt slite meg gjennom. Kunne fortsatt lenge, men du skjønner poenget. At folk hater en film gir jeg blaffen i. De færreste hater den fordi det er en dårlig film, men fordi de ikke liker fyren som lager den, ikke liker skuespillerne, ikke liker navnet og så videre.

Lenke til kommentar

Interstellar.

Jeg var veldig begeistrert når jeg så traileren og forsøkte virkelig å like filmen, men jeg kommer definitivt aldri til å se denne igjen. Var et par ganger jeg nesten sovnet av kjedsomhet.

Visuelt strålende, men det hjelper ikke når det er haugevis med logiske brister, dårlig manus og kjedelige karakterer.

Det hjelper helt klart å ha en interesse for de tingene filmen tar for seg, men jeg lurer på hvilke logiske brister du sikter til? Neil Degrasse Tyson mente filmen var svært nøyaktig innenfor teorier forskere har sett for seg, de har beveget seg inn i et felt hvor ting går på teorier, men filmen tar for seg disse på en ryddig måte og det er en av svært få filmer som faktisk gjør dette. Neil fortsatte ved å gid en 9/10 på hvor reell den er basert på hans kjennskap til ting i verdensrommet. Kip Thorne hjalp Nolan med å få filmen så realistisk som mulig basert på hva vi vet om tid/rom.

Når Neil Degrasse Tyson sier det veier det ganske tungt uten at jeg har kjennskap til din forskning innenfor tema :)

Interstellar burde fått Oscar. Et sinnsykt soundtrack, visuelt nydelig og med en knallgod story. Så jeg beklager men du tar feil.

Jeg synes American Sniper er tidenes dårligste militærfilm. Og nå snakker vi useriøs film, mange av de tingene Chris Kyle sa var rett og slett løgn. Han glorifiserte seg selv og fortalte i et radioprogram at han slo ned en kjent militærkritiker i USA, noe som etter hans død ble avkreftet sammen med mange andre ting han mente. 

I filmen skyter han som en full sullik helt til han ser 9/11 på tv så er han sørenmeg verdens beste skytter rett etterpå. Patetisk 'murica film på sitt aller verste.

Lenke til kommentar

Interstellar.

Det hjelper helt klart å ha en interesse for de tingene filmen tar for seg, men jeg lurer på hvilke logiske brister du sikter til? Neil Degrasse Tyson mente filmen var svært nøyaktig innenfor teorier forskere har sett for seg, de har beveget seg inn i et felt hvor ting går på teorier, men filmen tar for seg disse på en ryddig måte og det er en av svært få filmer som faktisk gjør dette. Neil fortsatte ved å gid en 9/10 på hvor reell den er basert på hans kjennskap til ting i verdensrommet. Kip Thorne hjalp Nolan med å få filmen så realistisk som mulig basert på hva vi vet om tid/rom.

Når Neil Degrasse Tyson sier det veier det ganske tungt uten at jeg har kjennskap til din forskning innenfor tema :)

Interstellar burde fått Oscar. Et sinnsykt soundtrack, visuelt nydelig og med en knallgod story. Så jeg beklager men du tar feil.

Jeg synes American Sniper er tidenes dårligste militærfilm. Og nå snakker vi useriøs film, mange av de tingene Chris Kyle sa var rett og slett løgn. Han glorifiserte seg selv og fortalte i et radioprogram at han slo ned en kjent militærkritiker i USA, noe som etter hans død ble avkreftet sammen med mange andre ting han mente. 

I filmen skyter han som en full sullik helt til han ser 9/11 på tv så er han sørenmeg verdens beste skytter rett etterpå. Patetisk 'murica film på sitt aller verste.

Måten Coop ble valgt ut for dette avgjørende oppdraget som kan definere menneskehetens skjebne, var bare dumt. Han finner koden som gjør at han greier å lokalisere NASA basen, og vips, han er utvalgt til å være pilot.

Jeg synes det var merkelig at Coop måtte få en fyldig forklaring på hva et sort hull er (like før de er på vei til å fly inn i et sort hull) , enda han er en NASA pilot, men det gir mening når dialogen er skrevet for å få matet publikum inn med teskje, om hva som faktisk foregår. Dette er vel for å tilfredstille den delen av publikum som ikke er interessert i temaene Interstellar tar for seg. Wink wink.

Menneskene i fremtiden ville aldri ha eksistert hvis ikke Coop hadde reist inn det sorte hullet som han blir "guidet" til å gjøre av nettopp, menneskene i fremtiden.  Loop de loop (Bootstrap paradox).

Når det er sagt er dette ting jeg kan overse og som ikke var avgjørende for en dørgende kjedelig filmopplevelse.

Spikeren i kisten er dårlig manus og kjedelige karakterer.

Lenke til kommentar

Listen over filmer jeg aldri vil se igjen er meget lang. Før hadde jeg en tendens til å fullføre elendige filmer bare for å ha sett dem, men nå har jeg blitt mye flinkere til å skru av filmer jeg forstår at jeg ikke kommer til å ha glede av.

Dessverre hadde jeg et lite tilbakefall da jeg så The Pledge med Jack Nicholson for en kort stund siden. Jeg innså kjapt at dette ikke var noe jeg kom til å like, men en meget lav stemme hvisket til meg og sa at jeg burde se den ferdig. Jeg angret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...