Kjøleskap Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja, for hvis en film er kjedelig de ti første minuttene, er garantert de siste 80 kjedelige også. 5 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ja, for hvis en film er kjedelig de ti første minuttene, er garantert de siste 80 kjedelige også. Ja, det var omtrent så lenge jeg klarte å se av Sharknado. Tviler på at plot og handling ville løfte de neste 80... 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Boyhood, fordi den er drepende kjedelig. 2 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Rise of the Planet of the Apes. Største makkverket jeg har sett. Tvang meg selv til å komme meg gjennom, da jeg hadde hørt filmen skulle være "dritbra". Fysj. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ikke et mesterverk, men jeg synes den er jævlig bra. Storkoste meg! 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvis det er det største makkverket du har sett kan du ikke ha sett mange makkverk. Jeg synes den var helt grei. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 The Decent. Ikke fordi den var dårlig, men så redd av en film har jeg aldri blitt før Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Mener du The Descent? Indeed. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Så forøvrig Sharkboy og Lavagirl her om dagen. Hahahahahah ...jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg lo godt, om ikke annet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Taken Noe av det mer bedritne jeg har sett noen gang. Fatter ikke hvorfor denne filmen har blitt populær..!? 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Taken Noe av det mer bedritne jeg har sett noen gang. Fatter ikke hvorfor denne filmen har blitt populær..!? Enig. Latterlige filmer. Min favorittscene fra Taken 1: "Where are you?" "At the harbour". Godeste Liam Neeson finner nøyaktig den båten vedkommende befinner seg i, som om Paris har kun 1 båthavn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Taken er latterlig som i latterlig tøff. Deilig action. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Taken er dødsfet. Rett frem, over the top ballefet action med en alt for tøff Liam Neeson i hovedrolla. Knallfilm! 4 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Valhalla Rising. Så den én gang, og det holdt. Skjønte ikke poenget i handlingen, skikkelig kjedelig film etter min mening. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Jeg synes Valhalla Rising var skikkelig dritt første gang jeg så den, men når jeg så den igjen i fjor og satt den som et skudd. Som jeg koste meg. Kremfilm. Endret 18. januar 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Taken er en sånn film som er så over the top og latterlig at den blir kul (i mine øyne). Taken 1 kan jeg kose meg med gjentatte ganger bare fordi det er liksom ikke MÅTE på hvor tøff Bryan Mills (Liam Neeson) er. Filmen er proppfull av plotholes og tåpelige sammentreff, men det ødelegger ikke noenting for min del. Litt ala filmene til Steven Seagal fra 90-tallet. Henger ikke på greip, men du verden så hjernedød underholdning. Men on topic, siden vi var inne på temaet: Taken 2 ser jeg ikke igjen. Den tok alt som jeg syntes var kult med Taken 1 og gjorde rett og slett flaut. Prøvde å gjenskape action-scenene men det funka bare ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Fury Makan for en mer stereotyp klisjefylt film skal man leite lenge etter. Å bedre meg, jeg måtte gispe etter luft i avslutningsscenen, til og med ikke zombie versjonen av SS soldatene hadde vært dummere enn de der.. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Skyline, virker somm om de gikk tom for penger midt i manuset. Klodenes kamp, største ødeleggingen av en god bok ever! Men den verste filmen som jeg ALDRI skal se igjen er: Avatar, makan til rør og drit har ALDRI ALDRI vært laget. To'ern er heldigvis utsatt, forhåpentlig kommer den aldri! Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Klodenes kamp, største ødeleggingen av en god bok ever! Hvilken av de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå