Cpt Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Dårligste forsøket på og trolle....... syns jeg!! 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg har ennå ikke klart å se mer enn 20-30 min av den første ringenes herre filmen. Og jeg har prøvd 3 ganger. Kommer nok aldri til å gidde å prøve igjen 5 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 The wicked, trodde det var en bra skrekkfilm, men fytti å dårlig. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg har ennå ikke klart å se mer enn 20-30 min av den første ringenes herre filmen. Og jeg har prøvd 3 ganger. Kommer nok aldri til å gidde å prøve igjen Jeg klarer heller ikke Ringenes Herre. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Delte meninger om LOTR. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Enders Game. Ikke verdt å sløse tid på. Fysj og huff. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Brüno skal jeg aldri se igjen. Kanskje den aller dårligste filen jeg har sett. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 American Beauty har jeg absolutt ikke noe behov for å se igjen. Ikke at jeg syntes det var en dårlig film, men altfor bisarr for min smak. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Den første G.I Joe filmen... I say no more... Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 After Earth... 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Stort sett alle filmer, noen komedier kan man se flere gang da Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Robo*** remaken. Sorry, nekter å skrive hele tittelen. Denne gruppevoldtekten av en franchise burde vært bannlyst, og folkene som laget den burde vært henrettet med et nakkeskudd. Eller et skudd i ballene, og så utelatt for å dø ihjel i snøen nakne. Dette er det verste mølet jeg har sett noensinne, og det sier jo sitt. For å oppsummere hvor ræva det er: I den originale blir Robocop laget som aller siste utvei i kampen mot kriminaliteten i Detroid, og han blir hardt skadet, for å si det sånn. (i en av oppfølgerne blir han faktisk kappet i flere biter. I denne nye Roboshit-filmen har de lignende roboter over hele verden, men Roboshit blir laget fordi ingen tør å risikere amerikanske liv ved å la dem patruljere gatene. Robocock er halvt mann, halv maskin, dermed kan han tenke. Da er de amerikanske livene sikrere. Propoganda much? Fy faen for noe makkverk. For å si det sånn er det en tegnefilmserie (!) med Robocop, og selv den er langt, langt bedre enn dette makkverket. Selv Rambo-tegnefilmserien der han aldri dreper noen som helst er bedre. Selv He-Man med Dolph Lundgren var ikke bare bedre, men også mer tro mot serien den var basert på. Det sier jo sitt. Jeg bønnfaler alle som ikke har sett Robocop-originalen å gjøre det i stedet for å se dette makkverket. Ikke se traileren til denne engang. Du kommer garantert til å angre. Sannsynligvis. Men det er jo de som synes de to siste Matrix-filmene var bra, så man vet jo aldri. Endret 15. februar 2014 av Schreiber 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Robo*** remaken. Sorry, nekter å skrive hele tittelen. Denne gruppevoldtekten av en franchise burde vært bannlyst, og folkene som laget den burde vært henrettet med et nakkeskudd. Eller et skudd i ballene, og så utelatt for å dø ihjel i snøen nakne. Dette er det verste mølet jeg har sett noensinne, og det sier jo sitt. For å oppsummere hvor ræva det er: I den originale blir Robocop laget som aller siste utvei i kampen mot kriminaliteten i Detroid, og han blir hardt skadet, for å si det sånn. (i en av oppfølgerne blir han faktisk kappet i flere biter. I denne nye Roboshit-filmen har de lignende roboter over hele verden, men Roboshit blir laget fordi ingen tør å risikere amerikanske liv ved å la dem patruljere gatene. Robocock er halvt mann, halv maskin, dermed kan han tenke. Da er de amerikanske livene sikrere. Propoganda much? Fy faen for noe makkverk. For å si det sånn er det en tegnefilmserie (!) med Robocop, og selv den er langt, langt bedre enn dette makkverket. Selv Rambo-tegnefilmserien der han aldri dreper noen som helst er bedre. Selv He-Man med Dolph Lundgren var ikke bare bedre, men også mer tro mot serien den var basert på. Det sier jo sitt. Jeg bønnfaler alle som ikke har sett Robocop-originalen å gjøre det i stedet for å se dette makkverket. Ikke se traileren til denne engang. Du kommer garantert til å angre. Sannsynligvis. Men det er jo de som synes de to siste Matrix-filmene var bra, så man vet jo aldri. Som en fan av den første Robocop-filmen (fra 1987) takker jeg deg for dette innlegget. Stoler på din dømmekraft og unngår remaken. (Ikke det at trailerene har frista noe særlig til å se den i utgangspunktet men...) 1 Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ikke at jeg har sett den, men Sharknado. Dæven steike for et konsept. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Sharknado skal jo være dekket i gull. So bad it's good, osv. Gleder meg veldig til jeg får sett den selv. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Tro meg, Sharknado er noe makkverk. Vi snakker haiangrep inne i et hus på en liten bakketopp. Og Tara Reid. Trenger man si mer? Eller ja, en ting kan man jo nevne. Sharknado 2. Med Tara Reid og Kelly Osbourne. Tror vi setter den i denne tråden med en gang. Endret 18. februar 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Nei, jeg tror ikke deg. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg har sett den. Du har ikke. Det blir bare flaut for deg om du prøver å diskutere en film du ikke har sett, så tror vi dropper denne diskusjonen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå