WeirdFace Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det finnes kun to hjemme alene filmer. Det finnes faktisk fire Hjemme Alene-filmer, men det er de to første med Macaulay Culkin som er mest kjent... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 den første. Dette er den første: http://www.imdb.com/title/tt0044121/ John Carpenters The Thing fra 1982 er en slags remake av den fra 1951. FYI. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Det er den første filmen basert på boken, ja. Det der er The Thing from Another World. Kjent som The Thing før 82, men det er fremdeles The Thing from Another World, mens de andre kun heter The Thing. Og The Thing (82) er vel heller ikke en remake, men en ny adapsjon av boka? På samme måte som at Bram Stoker's Dracula (92) ikke er en remake av Dracula (31) eller Bram Stoker's Dracula (73), men en ny adapsjon av boken. Og både The Thing from Another World og The Thing (82) er helt fantastiske. Endret 8. desember 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Og The Thing (82) er vel heller ikke en remake, men en ny adapsjon av boka? På samme måte som at Bram Stoker's Dracula (92) ikke er en remake av Dracula (31) eller Bram Stoker's Dracula (73), men en ny adapsjon av boken. Derfor skrev jeg "en slags remake". Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ooooh! Da er jeg med, vøtt. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Pathfinder. 10.000 B.C. Titanic. Dude, Where's my pot. Scary movie, etter 2'a. Battleship. Avatar. Og en drøss med andre rævfilmer som jeg ikke kommer på. Det lages forferdelig mye drit i filmverdenen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det finnes faktisk fire Hjemme Alene-filmer, men det er de to første med Macaulay Culkin som er mest kjent... næ-æi? Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Finnes vel faktisk 5, men den femte er en såkalt TV-film Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 A serbian film Den skal jeg ikke se igjen. 4 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hunger Games, både den første og den andre. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Sikkert noen som blir misfornøyd, men jeg kjeda meg fullstendig i hjel. A Space Odyssey 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Human Centipede og Hostel. Hostel så jeg i ca 5 minutter før jeg skrudde av. Human Centipede så jeg halveis, også besvimte jeg.. Huff. Endret 28. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Scarymovie filmene. Dårligste jeg har sett... En blanding av dårlige parodier+ dumme sex scener er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Cloverfield og Departures er de jeg kommer på i farta. 1 Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Selv om disse filmene skal verdsettes for deres utrolige underholdningsverdi på et nivå som meget få filmer slår, er det filmatisk en blodig katastrofe. Jeg snakker om samtlige filmer lagd av "the asulym" som inkluderer "snakes on a train" og "battle of los angeles". Makan til effekter, skuespill, manus, plott, sammenheng har aldri vært så drittjævlig siden jeg lagde film i 3.klasse med en nokia. Det skal nevnes at the asylum baserer seg eklusivt på lavbudsjettsproduksjoner som rene ripoffs av blockbustere med lignende (identiske) titler for at folk skal enten; 1. velge feil film eller 2.kjøpe noe man vet er dritt for å kunne le ræva av seg Anbefales på det sterkeste å så ihvertfall en film, men ikke noe jeg vil se igjen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Så Requiem For A Dream her om dagen. Den filmen skal jeg aldri se igjen og skulle ønske jeg aldri hadde sett den. Kjente meg så fysisk dårlig etterpå at jeg holdt på å kaste opp. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Husker ikke om jeg har nevnt den tidligere, men en dishonorable mention går til The Dictator. Har ikke spesielt sansen for Sasha Baron Cohen i utgangspunktet, men enkelte Borat-sekvenser har vært litt humringsverdige. Traileren til The Dictator er riktignok ganske morsom, men det som er morsomt er akkurat det du ser i traileren. Filmen er syltynn (satire/komedie så det er dog forsåvidt fair enough) og gjennom store deler av filmen er det mer kleint enn morsomt. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 The Rules of Attraction,Man of steel og The Hangover part 2 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Finnes vel faktisk 5, men den femte er en såkalt TV-film Home Alone 5 er faktisk en ok film. 4eren derimot burde gjort rent bord på Razzie Awards etter min mening. Lenke til kommentar
Kayrock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Filmer jeg aldri vil se er utvilsomt alle Ringenes Herre filmene. Jeg har aldri i mitt litt forestilt meg at de filmene kunne være så forferdelige,men de var ekstremt treige,kjedelige,aaaalt for lange,dumt overdrevent og rett og slett depresivt å se på. Dårlige skuespillere,dårlig animasjon,scener osv osv. Nå skal det sies at jeg har sett mange andre,som, Harry Potter,Lyntyven,Van Helsing,Narnia osv osv,og det kan jeg si er gode filmer, men Ringenes Herre kan jeg ikke fatte og begripe hva folk syns er bra med. ELENDIGE!!!......syns jeg!! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå