Revox Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Den var jo skitbra! Like bra som å se 2 cowboys spise pudding mens de venter på at malinga skal tørke. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Cloverfield. what? er jo underholdene den? Med napalm strike osv? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 what? er jo underholdene den? Med napalm strike osv? Drittfilm. Godzilla, bare at i Godzilla, så ser du noe. Husker ikke om alle døde i filmen, men håper det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Iron Sky Hvorfor ikke? Selv synes jeg filmen var max fet, men så har jeg også et veldig godt forhold til b-filmer, da. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) The Dictator Av en eller annen merkelig grunn så jeg denne på kino i fjor. Dem eneste morsome scenene i denne filmen er dem du ser i trailerene. Er sjelden jeg vurderer å gå midt i en kinofilm men da var det nummeret før. Twilight (sett en av dem, ingen interesse av å se noen fler) Etter en dag med vintersport på TV for noen år sida ville frua på kino, og ho skulle velge film. Og jeg sa jo ja til det uten å sjekke hva som gikk først. (Nå har jeg lært) Gud veit hvem av dem 5,6 (7?) filmene som er lagd vi så men død og snyte som jeg vrengte meg i kinosalen. Hadde jeg ikke hatt respekt for folk rundt meg hadde jeg slått ihjel tida med Angry Birds, Hangman eller hva som helst annet på telefonen istedet. En historie som ikke er det aller minste interessant for meg, forferdelig skuespill og ja... i det hele tatt. Trenger ikke være professor i lur for å konkludere at når nevnte frue føler for Twilight-maraton blir det uten meg. Endret 26. april 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Leide en film jeg skulle se med en kompis, uten å vite noe om filmen på forhånd. Moren min ble med å se den. Filmens navn? Bad boy Bubby. På et eller annet nivå er vel dette et unikt innsyn, inn i den forskrudde virkeligheten til et uheldig incest offer. Men sammen med en kompis og 1 stk. mor, ble det utrolig klam stemning etter hvert. Jeg ser heller komplette Derreck collections, en å sette på den filmen igjen. Endret 27. april 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Virkelig? Jeg synes Bad Boy Bubby er et mesterverk. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Leide en film jeg skulle se med en kompis, uten å vite noe om filmen på forhånd. Moren min ble med å se den. Filmens navn? Bad boy Bubby. På et eller annet nivå er vel dette et unikt innsyn, inn i den forskrudde virkeligheten til et uheldig incest offer. Men sammen med en kompis og 1 stk. mor, ble det utrolig klam stemning etter hvert. Jeg ser heller komplette Derreck collections, en å sette på den filmen igjen. Så den på kino og likte den godt. Begynnelsen var småkjip, men nødvendig. Husker det var en del folk som gikk fra salen etter et kvarter eller noe. Men når man har sett første delen av filmen, så blir andre delen jævlig fet. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Så den på kino og likte den godt. Begynnelsen var småkjip, men nødvendig. Husker det var en del folk som gikk fra salen etter et kvarter eller noe. Men når man har sett første delen av filmen, så blir andre delen jævlig fet. Joa, blir feil å poste det som advarsel, filmen var faktisk grei, men ikke se den med mor di.slutten er helt klart kul, han får seg dame å hele pakka. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Planet Terror er det verste av det verste jeg har sett Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Joa, blir feil å poste det som advarsel, filmen var faktisk grei, men ikke se den med mor di.slutten er helt klart kul, han får seg dame å hele pakka. Haha, dette er ikke en film man bør se sammen med mor, nei. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Iron Man 3. Som frittstående superheltfilm er den ikke så ille (jeg gav den 6/10), men begynner man å tenke litt er det veldig mye som ikke gir mening. Mandarin er kinesisk, så hvorfor spilles han av amerikanske sir Ben Kingsley? Han er ikke en dårlig skuespiller, men han har "feil" etnisk bakgrunn. Det blir som å sette sorte Samuel L. Jackson til å spille hvite Nick Fury. Fyren gjør en bra jobb, men det blir likevel feil. Hva blir det neste? En hvit Luke Cage? En sort Ms Marvel? Dverge-Hulk? "Mini Hulk smash! A little!!" Mandarin er ekspert i kampsport, så hvorfor sloss han aldri i filmen? Mandarin er på toppen av det hele ikonisk pga de ti ringene hans som gir ham krefter. Disse er laget av teknologi fra et kræsjet romskip, så med andre ord bruker de teknologi fra romvesener. Iron Man 3 foregår en liten stund etter Avengers - der flere superhelter, inkludert Iron Man selv, sloss mot romvesner... hvor faen ble det av ringene til Mandarin? Det er jo ringene han er kjent for! Fuck sake... For ikke å nevne at man like gjerne kan kalle det Dark Knight Begins: Iron Man style... Det er så mye rip-off fra Batman Begins og Dark Knight at det blir latterlig. Endret 29. april 2013 av Lykketrolling 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Mandarin er kinesisk, så hvorfor spilles han av amerikanske sir Ben Kingsley? Han er ikke en dårlig skuespiller, men han har "feil" etnisk bakgrunn. Ben Kingsley er faktisk inder. Hans opprinnelige navn er Krishna Pandit Bhanji, og han ble født i England. Karakteren The Mandarin skal ha Engelsk mor og Kinesisk far. Endret 29. april 2013 av Northern Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Inder? Tja, det var da rimelig langt fra Kina sist jeg sjekket. Og selv om Mandarin har kinesisk far og engelsk mor er han da svært så asiatisk av utseende i tegneseriene? Som regel er han ganske gammel også, noe sir Ben Kingsley ikke er. Og når man først snakker om ting som "ikke er", hvorfor er ikke Avengers eller Shield i Iron Man 3? Hvorfor ikke? Vi snakker jo at Mandarin truer presidenten i USA. Det er vel ikke viktig nok for en gjeng amerikanske superhelter og elitesoldater, som for eksempel Captain America? Endret 29. april 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Inder? Tja, det var da rimelig langt fra Kina sist jeg sjekket. Kina og India er naboland... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå