Batnobbit Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Skal aldri se en film med Rob Schneider eller Adam Sandler. Faen som jeg hater de to. Hadde film kveld og av en eller annen merkelig grunn så vi Surf Ninjas med Rob Schneider, aldri igjen... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Så akkurat "Hjelp, vi er i filmbransjen! (2011)" Hadde ikke store forventninger, den starter tross alt med "Hjelp, vi er". Men det er det værste jeg har sett, kan for øyeblikket ikke huske noen filmer som er værre. Kjedet meg igjennom hele filmen. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hadde ikke store forventninger, den starter tross alt med "Hjelp, vi er". Ser aldri filmer som har en slik tittel. Generisk dritt... Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Fast Five. Det blir for mye feil, selv for en enkel actionfilm. Samboer er født og oppvokst i Rio, så Fast Five er bannlyst her i huset. Den går under science fiction/eventyr Hadde ikke store forventninger, den starter tross alt med "Hjelp, vi er". Ser aldri filmer som har en slik tittel. Generisk dritt... Denne filmen er vel faktisk norsk? Kontra alle de norske oversettelsene av amerikanske National Lampoon's filmer, som av en eller annen grunn blir til "Hjelp vi er." Hjelp vi er på juleferie, AKA National Lampoon's Christmas Vacation er forøvrig en juleklassiker Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 The other guys, for en dritt film. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Eller "Hjelp vi er de andre Gutta" som den heter på norsk. 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Drive MAKAN TIL FORPULT DRITTFILM.. Det gikk seint selv om vi SPOLTE med 8x hastighet! Og de snakker nesten ikke med hverandre i filmen... -.- Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 En film trenger ikke masse dialog for å være bra. Jeez! 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Drive var grisebra. Men kan ikke forvente at absolutt alle plukker opp på kroppspråk like bra. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) ^ Drive er jo faktisk en god film! Som personen over meg, så betyr kroppsspråket en del. Det er dette jeg vil kalle for "ikke hjernedød underholdning", noe som er en sjelden vare nå til dags. -------- Your Highness. Den var virkelig dårlig, og langt i fra å være min type humor. I løpet av filmen så gliste jeg kanskje to-tre ganger, resten ble for dumt. Endret 14. januar 2012 av Quote 3 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Smaken er som baken, men jeg må være enig med flere andre over og si at jeg også synes Drive både var en bra og annerledes film. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Dere er alle tilbakestående. Det skjedde jo ikke en føkkings drit i den filmen.. Var jo helt elendig handlig.. Tilogmed Buried, hvor hele filmen foregår inni en trekiste under sanda i Turbanistan var bedre.. Endret 14. januar 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Dere er alle tilbakestående. Er strengt tatt du som fremstår som mest tilbakestående her. Gå å se Twilight du. 4 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Sikker på at du så ferdig filmen? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ja, jeg så ferdig filmen. Han krasjet i bilen til han apekatten, også tok han apekatten ut i vannet, også ble han stukket med kniv og stakk knivstikkeren, også sov jeg egentlig ganske godt. Og hvor i helvete kommer twilight inn i bildet? Du må være homo som kommer opp med sånne filmforslag.. Lenke til kommentar
Nougatti Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Gidder ikke se disney-spillefilmer igjen. Aldri. Tegnefilmene er det en viss nostalgi i, men absolutt ALT av spillefilmer disney har kommet med har vært grusomme. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Lady Killers (National Lampoon's Gold Digger)må være noe av det verste jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 En film jeg aldri vil se igjen er Deja Vu (2006) med Denzel Washington. Andre enn meg som synes dette er en skikkelig drittfilm pga plott? Begynte nesten å grine. Jeg visste fra før sånn omtrent hva den handlet om, men ble bare så altfor dumt... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Drive. Eneste som var bra med filmen var de nakne damene på den ene scenen. Endret 14. januar 2012 av Verbal Hologram 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Drive. Eneste som var bra med filmen var de nakne damene på den ene scenen. Noen som har skjønt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå