Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så akkurat "Hjelp, vi er i filmbransjen! (2011)"

Hadde ikke store forventninger, den starter tross alt med "Hjelp, vi er".

Men det er det værste jeg har sett, kan for øyeblikket ikke huske noen filmer som er værre.

Kjedet meg igjennom hele filmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fast Five. Det blir for mye feil, selv for en enkel actionfilm.

Samboer er født og oppvokst i Rio, så Fast Five er bannlyst her i huset. Den går under science fiction/eventyr :)

Hadde ikke store forventninger, den starter tross alt med "Hjelp, vi er".

Ser aldri filmer som har en slik tittel.

Generisk dritt...

Denne filmen er vel faktisk norsk? Kontra alle de norske oversettelsene av amerikanske National Lampoon's filmer, som av en eller annen grunn blir til "Hjelp vi er."

Hjelp vi er på juleferie, AKA National Lampoon's Christmas Vacation er forøvrig en juleklassiker :)

Lenke til kommentar

^

Drive er jo faktisk en god film! Som personen over meg, så betyr kroppsspråket en del. Det er dette jeg vil kalle for "ikke hjernedød underholdning", noe som er en sjelden vare nå til dags.

--------

Your Highness.

Den var virkelig dårlig, og langt i fra å være min type humor. I løpet av filmen så gliste jeg kanskje to-tre ganger, resten ble for dumt.

Endret av Quote
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, jeg så ferdig filmen. Han krasjet i bilen til han apekatten, også tok han apekatten ut i vannet, også ble han stukket med kniv og stakk knivstikkeren, også sov jeg egentlig ganske godt.

Og hvor i helvete kommer twilight inn i bildet? Du må være homo som kommer opp med sånne filmforslag..

Lenke til kommentar

En film jeg aldri vil se igjen er Deja Vu (2006) med Denzel Washington. Andre enn meg som synes dette er en skikkelig drittfilm pga plott? Begynte nesten å grine.

Jeg visste fra før sånn omtrent hva den handlet om, men ble bare så altfor dumt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...